|
|
| Jeres job? :D. |
|
|
Hvilket job har I? Og er I glade for det? Hvad får I i løn? .. Hvor længe har I arbejdet der? Er I nogensinde blevet fyret?  Også et glædes udbrud fra mig. Jeg har fået et arbejde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wallaballa |
|
|
Tillykke Hvad har du fået? Jeg er barnepige d: Det er da hyggeligt. Jeg får 50 i timen, og så nogle gange laver jeg skemaer for min fars arbejde, der får jeg 65 i timen, og kan lave indtil der ikke er flere skemaer. Arbejdstid, aner jeg ikke. Nej, ingen vil da kunne finde på at fyre mig xD
Sofie & Cappuccino - Look into my eyes you will se what you mean to me!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har intet arbejde, kun sådan nogle små-jobs. Jeg lufter hunde et par gange om ugen, der får jeg 70 kr pr gang (ca 50 min) Og så sadler jeg heste op for eleverne på rideskolen om mandagen + rider lidt. Der får jeg 77-80 kr i timen.
Jeg ville gerne have et fast arbejde. Men det er ikke nemt at finde 
mvh Anna med dejlige Topas
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 65437654 |
| Forfatter:  |
Ida (Laron) |
| Dato:  |
22-06-2008 17:50 |
|
Jeg går med aviser, og jeg hader det Jeg får ca 100 kr pr gang, så det vil sige 400 kr om måneden , har arbejdet med det siden starten af maj tror jeg? Hvilket arbejde har du fået? 
ι∂α - the future will be whatever we make it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Nå ja, jeg har luftet hunde i 2½ år, og er steget fra 45 i timen til de 70.  På rideskolen har jeg hjulpet til i et års tid, men det er først fra Januar at jeg har fået løn.
mvh Anna med dejlige Topas
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala.. |
|
|
Jeg er blevet kassepige  og løn er efter overenkomsten, 62,66 i timen + en masse tillægs efter kl et eller andet, weekender, søndage og helligdage. Er ret overrasket over jeg blev ansat. Som den første, og havde kun snakket med ham 1 gang + der havde været en del inde og ansøge og snakke med ham. Og er selv blevet fyret engang, gud hvor lyder det dog hårdt. Men intet i det - jeg kunne bare ikke bruges mere, da i var for mange hjælpe piger i salonen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iodfojio |
|
|
lige pt arbejder jeg i en bank, skal arbejde der til august, det er okay, får 13.000 her den 27 juli, og er så blevet 18 i mellemtiden, så til sidst i aug får jeg 23.000 kr, gider ikke lige regne ud hvad det er i timen :p har lige været ude og tage billeder i 6 timer ca, så er lidt smadret/doven :p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Jeg arbejder i en lille købmandsbutik, og har gjort det i snart 1 år. Får ca. 60 kr i timen + diverse tillæg. - Og jeg er vildt glad for det. 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghfdghdhdfgh |
|
|
Jeg er hunde lufter for min moster. Som også er vores nabo  JEg får 200 kr. om måneden. Går med hunden alle hverdage. Men gør det også tit i wekk. Bare for hyggens skyld 
Sagde Nicoline......
♥ Valhallas Bolero♥ ♥ Gismo Silk ♥ ♥ Buskebjerggårds Lotte ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bubbibjørnen Björk |
|
|
Hvilket job har I? Jeg har lige fået job som rytter/medhjælper i Stald Kyhl (http://www.staldkyhl.dk) Og er I glade for det? Starter først 8 juli, men satser på det bliver spændende. Hvad får I i løn? Bolig, mad, fuldpas til Björk og 2000 kr/mdr. Ellers arbejder jeg i et ishus, hvor jeg har sidste arbejdsdag i morgen. Det var rigtig fedt, jeg arbejdede der desværre kun fra april. Fik 65 i timen. Og så arbejder jeg også lidt på min mosters kro. Der er jeg opvasker hver torsdag til 55 i timen. Røv sygt :b
Amanda&Björk Team Korshøje Roskilde festival '08, skal du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lalallaa |
|
|
Tillykke med dit nye arbejde. Jeg er aldrig blevet fyret, har selv sagt op, når jeg ikke gad mere  Jeg har fået "sommerjob" på det ridecenter hvor min hest står. Rigtig dejligt! Det er nogengange i weekenderne. Er rigtig glad for det. Jeg får 70 kr. i timen, hvilket passer mig helt fint! Har "kun" været der to gange af 3 og 4 timer pr. gang. I næste weekend skal jeg være der både lørdag og søndag. 
SOFIE DYBERG Med Zobell og Lisa. Der findes INGEN som jer. True love without a end. <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
22-06-2008 18:17 |
|
arbejder i cafeen i Trehøje Golfklub og det er bare heeeelt super! d: jeg får 60 kr. i timen og det er helt fint i min alder. Der er fri mad&drikke som bliver misbrugt alt for groft! d: hahaha.
Mine chefer er de sødeste, sjoveste og mest omsorgsfulde mennesker jeg har mødt i længe, Jeg elsker dem! 
- men det at tømme opvaskemaskine, skære salat og pille løg er altså ikke liiige det fedeste! (;
Jeg er skam aaaaldrig blevet fyret d:
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
Line »Rhapsody« |
22-06-2008 18:46 |
|
Jeg arbejder som Pixoline i Danske bank. Jeg er vildt glad for det, det er en super  Jeg får 68,85 kr i timen, hvilket jeg er tilfreds med. Jeg har snart arbejdet der i et år nu. Nej jeg er aldrig blvel fyret (:
L!ne & Rhapsody Rhapsody min charmetrold ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg arbejder på Gørlev Pizza & Kebabhus og er super glad for det. Har været der i 2½ år nu og er aldrig blevet fyret. Får 80 i timen, 100 når jeg fylder 18. Har også et lille bijob i Høng Helsecenter som jeg også er glad for, stadig til 80 i timen.  Er aldrig blevet fyret.
____________________________ Kia; It's hard to give up the one you never thought you'd leave.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa, |
Casual |
22-06-2008 19:07 |
|
Jeg arbejder på Q8 tank og er rigtig glad for det  Super chef og super medarbejdere - det kunne i hvert fald ikke blive bedre. Jeg har kun arbejdet der i lidt mere end en måned. Lønnen er god nok - får jo også SU ved siden af - men 90kr. i timen de første 6 måneder. Derefter 92kr.
Mvh. Erika ~*You can knock me down - But I ain't staying there*~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| selwyn |
|
|
Hvilket job har i? Rider og tilrider heste for min søster dvs STALD GROVE Er i glade for det? Hell ya!  Hva får i, i løn? Noget af det salgsponyerne blir solgt for + min søster betaler halvdelen af de stævner jeg starter. Hvor længe har i arbejdet der? 11½ måned  Er i nogen sinde blevet fyret? naaaej 
Min Mening. catrine sørensen & maylie selwyn - en über lækker equipage. Svæver på en stor lyserød sky vores lykkelige eventyr har ingen ende maylie selwyn jeg elsker dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala.. |
|
|
Jeg arbejder som 1. assistent i Blockbuster. Så er underholdningen hjemme, yes yes. Der har jeg været i 3 år og 3 måneder. Får 108,78 kr. i timen. Jeg er glad for mine kolleger, men er ved at være træt af arbejdet, godt jeg snart stopper. Er aldrig blevet fyret fra et sted. 
Det er aldrig hestens fejl - derimod rytterens.
Mvh. Michelle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
Arbejder i føtex får 101 i timen + diverse tillæg har arbejdet der i 4 år er glad for det, er ikke blevet fyret
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arbejde |
|
|
Jeg arbejder på noget, der hedder Engergiforsyningen, hvor jeg sender fakturaer ud til medarbejdere, der skal godkende betalingerne og derefter bogfører jeg dem. Jeg får ca. 4000 kr. om måneden for 8 timersd arbejde om ugen. Får så mere, hvis jeg arbejder ud over det. Er aldrig blevet fyret og har arbejdet der i 2 mdr.
skrev Maria, som holder af Cashmir Damgård ♥ Pablo ♥ Casandra Damgård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar Svar |
|
|
Jeg har 3 jobs  Jeg arbejder i noget der hedder Landkøkkenet, her fungere jeg som ekspedient, rengøring og ind i mellem også som kok. Ganske lærrigt arbejde til 75 kr i timen Her har jeg været i 3½ år Så er jeg piccoline i Netto's administration, nemt job til 65 kr i timen. Har arbejdet der 1 år Samt jeg er dressurunderviser i rideskolen på NSRK, der får jeg 100 i timen, og det er da klart mit yndlings job, samt det nyeste job, har haft det i 3 måneder  Jeg er aldrig blevet fyret 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
Arbejder i slagteren i føtex, det har dog intet med slagteren at gøre men alt andet. f.eks. mejeriet, frosten og pålæg. Er ikke speciel glad for det og har overvejet i 3 mdr. nu at sige op - gad vide om jeg overhovedet får det gjort? Jeg får 61,12 i hverdagene og så er der tillæg i weekenden. Har arbejdet der siden august 2007 Er aldrig blevet fyret, men har godt nok været tæt på da 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar Ang. job? |
Nunnih ♥Moi♥ |
22-06-2008 20:58 |
|
Uh.. Jeg har intet job x] Og ja, det er jeg glad for jeg ikke har xD.. Skolen er s* hård nok oO..
Nunni'h Skrev ^^, Ej gjorde hun? Opfør dig, som du ønsker verden skal se dig. Ikke slå på andre hvis du ikke selv vil slå'es på. Vær mod andre som de skal være mod dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 09876465890 |
AmalieNørregaard (Fylla) |
22-06-2008 21:04 |
|
Arbejder i en iskiosk, hvor jeg får 53kr. i timen og 58kr. sødage/helligdage. Passer super ind i mit "hesteliv" 
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla. Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Hvilket job har du? Ungarbejder i Metro, Århus Og er du glade for det? Ja! Hvad får du i løn? 62, noget + tillæg .. Hvor længe har du arbejdet der? Et år Er I nogensinde blevet fyret? Nej
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Line »Rhapsody«: Hvad er det?  Maria Juul: Hold da op en god løn.. Hvor gammel er du? Jeg arbejder på en planteskole, hvor jeg vander planter, potter op, sætter prismærker på planter og lidt andre ting. Ganske hyggeligt, men kan godt være ret hårdt. Jeg er 14 år og tjener 52,19 kr i timen. Jeg arbejder ca 2-4 gange om ugen. Jeg har prøvet at sige op, aldrig blive fyret Jeg arbejdede på min skoles bibliotek da jeg var 13 år og sagde op efter nogle måneder. R*vsygt arbejde! Så er det bedre med nogen frisk luft oppe på planteskolen 
Hilsen Yamit - Hvilken gavn har man af et solur i skyggen?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yamit... |
|
|
Ja, jeg er også godt tilfreds med lønnen, men jeg er så også 18, så på et tidspunkt, når mit frikort er brugt op, skal jeg betale skat - dog bliver det heldigvis ikke så meget 
skrev Maria, som holder af Cashmir Damgård ♥ Pablo ♥ Casandra Damgård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona |
22-06-2008 21:19 |
|
Hvilket job har I? - ekspedient i en bager. Og det lyder ret så neder så derfor må jeg blære mig med at den er kåret som Danmarks bedste og "årets butik". Og er I glade for det? - meget. Hvad får I i løn? - det er lige forskelligt afhændig af hvornår jeg arbejder. Nogle dage om ugen på bestemte tidspunkter får jeg 57,- i timen, andre gange 76,- og andre gange 81,-. Hvor længe har I arbejdet der? - lidt over en måned Er I nogensinde blevet fyret? - nope
- min mening (: fionabona - med part på kiara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit Job |
Miin ♣Bastian♣ |
22-06-2008 21:22 |
|
Hej : Delikatesse medarbejder i kvickly, 69,50 i timen, Ja jeg syntes det er et godt job, I omkring et år, Nej aldrig 
Dejlige Bastian <'3 L'sker Diigh !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Barnepige |
|
|
Hvilket job har I? Barnepige.. (Men det er vel ikke et rigtigt job??) Og er I glade for det? Jaa, hun er startet på "min" skole, så det er dejlig nemt.. Hvad får I i løn? 60 kr i timen.. Hvor længe har I arbejdet der? Aner det ikke.. =P Er I nogensinde blevet fyret? nej..
Mvh. Cecilia! =D Med Cockeren Siggi lige i hælene! Enghøjs i uge 27!! Niiice! Prins - ca. 128, du er bare dejlig! - Du er godt nok liidt lille (er ca 159cm selv..=P) Haha..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit arbejde |
CJessen (StarBoy) |
22-06-2008 21:42 |
|
Arbejder i Bon Bon land som entré pige og i souvenirbutikker  Får 106 i timen, og så er der tillæg om søndagen og på helligdage. Har arbejdet der siden 11. maj.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arbejde |
|
|
Jeg arbejder på McDonald's, hvilket jeg har gjort i 2 år nu. Jeg har altid været glad for at arbejde der, men jeg tror nu snart jeg skal prøve noget nyt. Lønnen er god nok - som u18 får man 65 + diverse tillæg og som over 18 får man 105 i timen +diverse tillæg. man kan stort set få alle de timer man ønsker. Efter sommer ferien går jeg op til 15 timer om ugen dvs. ca 3 vagter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
|
|
Hvilket job har I? Altså arbejder hele min ferier væk på en campingplads i Nordjylland, hvor jeg er turgiude på stranden... Og er I glade for det? Rigtig rigtig meget !!! Hvad får I i løn? Må jeg ikke informere om  .. Hvor længe har I arbejdet der? Hmm 2 år  Er I nogensinde blevet fyret? Nope xd
Hilsen Victoria Kira, Chili, PH's lnko & PH's Dalton Vph-foto.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheheheh |
|
|
ja, jeg har et job. Om jeg er glad for det, kan diskutteres.
..Jeg var i starten. Men da min søde, søde chef Saeed tog på ferie, så var der dømt mobning, drillerier og evige kommentare. "ej se dit hår?" "ups, hvor har du fundet de sko... lossepladsen?" osv. De har b.la kommenteret min krop - altså, sagt at jeg skal se at lade være med at spise så meget pizza for elelrs går det galt *ruller med øjnene*
Og ja, det var hårdt og der var flere gange, jeg kom hjem fra arbejdet total kvæstet, og flere gange jeg ikke ønskede at komme på arbejde, og måtte tage et par indådinger, før jeg gik ind ad døren. 
Men da chefen kom tilbage fra sin ferie, opførte de sig "pænt" hvilket de også gør idag.. men jeg har stadig stor had til dem.
... amanda karlsen styrke er at give slip
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg er piccolo/piccoline i Cinemaxx, og det er jeg glad for Jeg har arbejder der i ca. 4½ månede, og jeg får 61 kr i timen, hvilket jeg er tilfreds med. Men nej, jeg er aldrig blevet fyret, mit gamle job sagde jeg selv op.
Kh. Patricia Jørgensen You may say I'm a dreamer but I'm not the only one. I hope someday you'll join us and the world will love as one
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 3et54r7y6u |
|
|
Tillykke med det nye job!  Jeg arbejder i Cinemaxx, og er helt vildt glad for det. Dog arbejder her utrolig mange blondiner, men de kan da også være rigtig søde. Rigtig gode personalepolitik, super fed arbejdsplads. Har arbejdet der siden 10. december.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er54t67 |
|
|
hov. glemte at sige at jeg får 63 i timen, og er aldrig blevet fyret..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arbejde |
|
|
Cocktail og Patricia - hvordan kan det være i får 2 forskellige lønsatser ? Når i arbejder indenfor samme firma.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Guddestar - Cocktail arbejder i Cinemaxx Århus, og jeg i Cinemaxx Kbh 
Kh. Patricia Jørgensen You may say I'm a dreamer but I'm not the only one. I hope someday you'll join us and the world will love as one
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arbejde |
|
|
Patricia - jamen det burde da ikke gøre nogen forskel, jeg får da også samme løn som dem der arbejder på McDonald's i kbh ? s: weird.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| we34r5ty67u8 |
|
|
Guddestar: jeg undrede man faktisk også da Patricia skrev hun fik 61. Men tjah. Vi har en intern (og lidt latterlig) konkurrence mellem hver de 3 cinemaxx'er her ligger i landet, så det undrer mig nu ikke at det er anderledes. Det kan være cxx i kbh. prioterer noget andet højere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfsgege |
TeamFM |
23-06-2008 00:34 |
|
Jeg er kassedame i Rema 1000. Det er fedt det første halve år, men derefter bliver det bare SÅ rutine og "opsat", at det slet ikke er sjovt mere. Jeg er egentlig glad for det, men det er mere pga. mine kollegaer. Jeg gider bestemt ikke være kassedame, når jeg skal ud og finde nyt job! Jeg får 65,?? i timen (Jeg får mere end de andre kassedamer i Rema, da jeg også er oplært til at lukke butikken og gå på gulvet med flaskedrengene. Bonus ) Jeg har arbejdet i den samme butik i 1 år og 10 måneder efterhånden. Jeg er aldrig blevet fyret fra noget arbejde nej  Tro mig, du skal nok komme til at hade det 
Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arbejde |
|
|
smukkeZaco - der kender jeg en der arbejder :p Cocktail - heh okay underligt :p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala.. |
|
|
Mia Svane - Jeg tror næsten man kommer til at hade alt arbejde med tiden. Derfor hedder det vel arbejde  Er det ikke sindsygt svært at sætte sig ind i? Skal til at oplæres på torsdag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
23-06-2008 01:33 |
|
Jeg arbejder i fakta Røvsygt, og nej er bestemt ikke glad for det efter vi har fået ny chef. Mine kollegaer er super, men chefen er røv x( Også er det aalt for kedeligt arbejde, alt for ensformigt .. Er dog også på udkig efter nyt arbejde, på fuldtid  Jeg får 62 kr. i timen på hverdage, 72 kr. på lørdage og 82 kr. på søndage, så lønnen er egentlig ganske okay  Er aldrig blevet fyret.
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arbejd' arbejd' |
|
|
pædmedhjælper/vikar. girlgarderobe on the local disco dasko  underviser arbejde er fint;) lønnen forskelligt...
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tamtam |
Lone (CAMILLA) |
23-06-2008 13:56 |
|
Jeg har 2 jobs 
Hundepension - 55 kr. Solcenter - 60 kr. Er glad for begge, og er aldrig blevet fyret 
Lone & Springbomben Camilla stævnerytter distrik 11/13
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 JOOB |
Anna ♥Mokka♥ |
23-06-2008 14:26 |
|
Jeg gør rent hos en læge 1 gang om ugen, i 2 timer.. Det får jeg 150 kr. for .. Bestemmer selv om jeg vil gøre det tirsdag eller Onsdag, og hvad tid jeg gør det. Bare efter kl. 16.30. Stopper desværre pr. 1. august, da jeg flytter. Ellers et ret nice job. Men den læge jeg arbejder hos, er min fars ex. kones mand hehe.. Så har jeg arbejdet i føtex, (virkelig skod job) sagde op til sidst, og hvis jeg ikke havde sagt op, var jeg nok blevet fyret :S hehe.. ej, hadet min chef..
Anna Krab Småkage, Bøsse og B2 = Mokka :P Der er ingen hemmeligheder så tætte som dem mellem hest og rytter..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arbejde |
|
|
Jeg arbejder to steder, Privat som barnepige - rigtig fedt. Zoologisk have Som pony trækker, uuuh. Det er nice.
Mette Schønning. Kærlighed er godt nok besværligt. Jeg ved jo du har det lidt på samme måde, som jeg har det, ellers ville du nok ikke skrive de beskeder til mig, du nu gør. Jeg savner dig! <3 :/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HUMMMMMM .... |
|
|
Jeg arbejder i en grillbar, det herre hygge 
. Line ♥.pigen "A dream is a wish your heart makes"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Som nyudlært |
|
|
gør jeg mig fortjent til 167 kroner pr time plus overskudsdeligen der i år ser ud til at give på den rare side af 40 kroner i efterbetaling pr time jeg har været på arbejde hele året
Venlig hilsen kristian Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget
JHN RS Moderator medlem af AHNA og FNK stifter og formand: klageklubben JHN'S farligste bruger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona |
23-06-2008 21:09 |
|
Patricia: ej gud vil det at jeg kan risikere at se dig næste gang jeg tager i biografen på fisketorvet? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <hhehe |
|
|
Er kassedame i Rema 1000.. Røvsygt. Er der kun fordi min boss + de andre er alt for sjove. får vel 62,72,82 hhv alm, aften/lørdag og søndag. Men ryger snart op på de 100 fordi jeg bliver 18 og nøgleansvarlig. bliver lækkert. er aldrig blevet fyret - det er da egentligt også lidt pinligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åpiåppkøøø |
|
|
Tillykke med dit nye job (: Arbejder på McD, får 65, ?? i timen, og i hverdagen efter kl 18 får jeg tillæg, lørdag efter 14 og søndag hele dagen ++ helligdage får vi dobbeltløn ( den 5. juni efter kl 12) Det er rigtig godt job og man har det vildt hyggeligt sammen (: && jeg er ALDRIG blevet fyret da det er mit første job 
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ddfisedf9pe |
|
|
Jeg arbejder i superbrugsen. Får vist.. 57 kr i timen. Har arbejdet der siden august, og stopper her SNART der er vist kun en uge tilbage, sådan ca.
Kamilla hey unloving, i will love you.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Fiona: Ja, det vil det sige Jeg arbejder mandag, og hver anden lørdag og hver anden søndag. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona |
24-06-2008 16:34 |
|
Patricia: okay, det må jeg lige huske næste gang jeg er i biografen på en mandag, lørdag eller søndag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zzzzzzzzzzzzzzz |
JENNIFER N |
24-06-2008 23:03 |
|
Tillykke!!! Hvilket job har I? Jeg arbejder hos Stald Vesterbæk Og er I glade for det? Ja Hvad får I i løn? 50 kr. i timen Hvor længe har I arbejdet der? 2 år Er I nogensinde blevet fyret? På en måde. jeg var engang barnepige. Men så skulle de flytte til et andet land og fik derfor en der passede hendes børn, gjorde rent og sådan noget. så blev skiftet ud.
MIKKEL JEG SAVNER DIG EN GANG FJORDHEST ALTID FJORDHEST
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jfgnfdgnfdg |
Vildrose |
24-06-2008 23:20 |
|
passer børn (faktisk kun én fra 1 klasse), mellem 60 til 65 kr i timen, 3 timer om ugen, laver ik en fuckk, æder alt deres mad, ser altid film, børnene passer 100% dem selv, får altid mega dyre gaver til jul/fødselsdag, kan få alle ugeblade / modeblade osv gratis, fordi faren er overdirektør et eller andet, så får dem før udkommelse, og ja .. luxus job, også er barnet bare LOOOVE <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
Hvilket job har I? Er elev i JYSK Og er I glade for det? Jae, men der selvfølgelig nogle tider der er nederen og nogle der er gode.. Hvad får I i løn? Får ikke timeløn, får 11.000 brutto om måneden . .. Hvor længe har I arbejdet der? Siden 1.11.07 så snart 8 mdr. Er I nogensinde blevet fyret? Ja, det er jeg .. Med den latterligste grund ..
Cecilie J . - Søger part ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| halløj.. |
Bianca ♥Capetown♥ |
26-06-2008 01:43 |
|
Jeg har ikke et arbejde på den måde, da jeg ikke har tid til det, men jeg slår græs for min far en gang imellem, og det får jeg 100,- for, haha og er aldrig blevet fyret 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeeeeeeeeeeej |
|
|
Hvilket job har I? Arbejder i en bagerbutik  Og er I glade for det? Ja rigtig meget! Hvad får I i løn? 106 kr i timen (er 18 år) .. Hvor længe har I arbejdet der? 1 år Er I nogensinde blevet fyret?  Nej
Carina - Nu kun med Omira Dejlig pony sælges! Klik her!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|