Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Anoreksi-opgave
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 12:26

Hej.

Da jeg er ved at skrive AT opgave om anoreksi/kropsidealer, tænkte jeg på, om der er nogen der ligger inde med fx noget om det fysiologiske der sker med kroppen når man har anoreksi?

.. eller bare noget om anoreksi, alt kan bruges - er kommet lidt for sent igang.. :b




Mvh Marie
Nogle gange finder man først ud af, hvad man har,
når man har mistet det.
www.sportspony.dk
- Rid sportspony, så er der sport i din pony 8D -
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 14:14

Prøv at søg herinde - det emne har været en del oppe på det sidste.



____________________________
Kia;
It's hard to give up the one you never thought you'd leave.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 14:19

Jeg lavede også engang en opgave om spiseforstyrrelser.

Kan huske at jeg bla interwievet en læge.

Derudover var nettet en stor hjælp, du kan finde utrolig mange ting herinde.

Netdoktoren er måske også en mulighed?


Held og lykke!



- Stine Kjær



* Mack Aunsbjerg *

- - -

Vesterdal Efterskole 07/08

0
0
Svar på denne tråd
 
 m-,nm-b-,-,
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 14:24

Kia: det er blevet slettet..


Jeg kan ikke hjælpe.. har aldrig haft om det emne, jeg ved intet, og det driver mig snart til vanvid .. ;bb (: men held & lykke med dit projekt (:




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 16:24

har aldrig selv haft om det, men her er nogle links fra youtube og fra et indlæg om det :L


www.youtube.com/watch?v=b6ckyqdjfuw

www.heste-nettet.dk/forum/18/956445/ 956445

youtube.com/watch?v=FX_P91Xt4gM


håber du kan bruge dem. :)




» EmmaBorum
what doesent kill you, makes you stronger! <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 76573567
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 17:46

Pernille L som går i min klasse, har lige skrevet opgave om det. Spørg hende


ι∂α

- the future will be whatever we make it


0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsdfdf
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 18:38

ida: haha som om jeg kan huske noget om det pga det 8D



Hilsenpernille..

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har ...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 19:30

Jeg har op mod tre gange haft anoreksi og en enkelt gang udviklede det sig til bulimi.


Du er velkommen til at stille nogle spørgsmål til mig, hvis du vil?


Har forresten også lavet en engelsk fremlæggelse om det (til eksamen) her for ca. to uger siden.


Stutteri Rannerupgaard med;
Nelly, Jenny &' Gersimi <33
,- Stoltheden: Ness' ;D <33
Velour <'33 ,-du vil altid have en meget stor plads i mit hjerte !
0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 19:37

hvad er forskellen på bulimi og anoreksi?


» EmmaBorum
what doesent kill you, makes you stronger! <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 19:38

Bulimi spiser man meget og brækker sig bag efter.
Anoreksi spiser man bare ingenting..

sådan ca. (;


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 19:41

okay, tak line.

jeg vidste bare ikk lige hvad forskellen var selvom jeg havde hørt om begge dele xD ;)


» EmmaBorum
what doesent kill you, makes you stronger! <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmmmm ...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 19:50

Jeg her haft lavet opgaver om det du ka bare skrive, så må vi se om jeg kan svare på det


Mvh Jeanett



Rediger billeder så bare sig til ;D


Se et fantastisk menneske: www.nevzorov-haute-ecole.com/

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 21:59

Der var faktisk en rigtig god film på kanal 4 i dag som handlede om det. Tror den hed "en hemmelighed mellem veninder" :)



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 22:08

det er en psykisk sygdom.


På grund af den langvarige sult-tilstand udvikles der knogleskørhed (osteoporose) og skader på hjertet, leveren, nyrerne og hjernen. Hos unge kan anoreksi også standse højdevæksten.



milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider