Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Før & Nu - Kira og Jeg
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 13:46

Hejj Igen ændre


Her er lidt billeder far før og nu :)

Giv gerne en kommetar!!



Først lidt fra 2005:







Så lidt fra starten af 2007









Slutningen af 2007






Så nu 2008










Og så lige et spring billede:D




... Ved det, albuerrne ind, hænderne på højkant + hænderne op !!

:D


Kom bare med Ris og ros !! :)




Hilsen Victoria

Kira, Chili, PH's lnko & PH's Dalton

Vph-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 ettffss
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 14:56

Hvor ser det bare godt ud...


Du er sørme også vokset meget :-)





Louise og Topper <3


Søges:

Springbetonet DV Hoppeføl/plag

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 14:58
God og tydelig udvikling.
Dejlig hest i øvrigt ;)

- Anna Nadia Elkjer.
pt uden hest.

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 14:59

Tydelig forandring.


Og hold da op hvor har du også vokset meget



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalal...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 15:18

Ja -som de andre siger er du godtnok vokset meget !! hihi ...



Kan HELT klart se forskel ! Flot arbejde



Mathilde Fryba

» Tidligere mathilde ♥s-bine♥


» nu med »Aggiore«

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 17:54

Flot udvikling


Keep up the good working :)


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 18:00

flot udvikling (:



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 18:02

Som de andre siger, du godt nok vokset..

Og få så den man klippet !


Hilsen
Annecathrine
0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 18:04

Alle: Tak og ja er vokset meget :D


Til alle skal det lige gøres klart at hesten er 20 år :D



Hilsen Victoria

Kira, Chili, PH's lnko & PH's Dalton

Vph-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 18:06

Annecathrine: Haha tak,, men når man er en gammel dame på 20 må man godt have lang man, alle de andre har jo den fikse strit man


Hilsen Victoria

Kira, Chili, PH's lnko & PH's Dalton

Vph-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 876568967656
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 18:40

Den holder sig sørme godt på sine ældre dage :D


Tror det ville klæde den rigtig godt med stritman. Det gør den ldit mere elegant og "dressur-agtig" :P





± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fjordhest
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 19:02

AmalieNørregaard (Fylla): Tak og Ja det gør hun...


Nøj jeg har tit fået a vide at damens man skal klippes af, men det bliver den altså bare ikke Haha

(der udover vil det se kluntede ud med strit man, da hendes man er SÅ tyk, hun har jo haft strit man før i tiden) :D


Hilsen Victoria

Kira, Chili, PH's lnko & PH's Dalton

Vph-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 loikujyhrfedwsq
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 20:13

dejlig hest for det første ! ;D


og hold da op en forandring (Y)



» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 21:31

oo2-Pirat: Tusinde tak :D


Hilsen Victoria

Kira, Chili, PH's lnko & PH's Dalton

Vph-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 22:34

Hvem var det der sagde, at man ikke kan lære en gammel hest nye tricks? ;)


» Sascha & Nathalie <3

sn-foto.dk - stævnefotografering og efter aftale

part søges til 8-årig hoppe i Storkbh, skriv for info

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sascha (Nathalie)
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 23:10

Sascha (Nathalie): I hverti falde ikke mig


Hilsen Victoria

Kira, Chili, PH's lnko & PH's Dalton

Vph-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  21-06-2008 16:19

Årh, hvor er det fint :b Stor udvikling!



Sofie & Cappuccino :}

- årh, jeg elsker dig!

Look into my eyes you will see what you mean to me!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  21-06-2008 16:25

Din fjordbolle er rigtig lækker (;


Sofie din ost. Skriv nu tilbage til miiiig (;


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 floooot udvikling
Forfatter: 
Dato:  21-06-2008 16:35

Der er godt nok sket en flot udvikling, og hvor holder hun sig bare godt af en 20årig at være! - og hvor er du bare vokset meget!




RIKKE.A

>>Søger gratis part nær 9300 <<



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-06-2008 16:49

Sofie og Line: Tak !! :D


RikkeA: Tusinde tak :D Og ja er vokset meget :) hehe


Hilsen Victoria

Kira, Chili, PH's lnko & PH's Dalton

Vph-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider