Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 The world funniest laugh xD
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 07:26

Godmorgen ænder - store som små :P


Hold da op man jeg er ved at flække af grin xD

Tjek lige denne video:


www.youtube.com/watch?v=obJrQKNKBLA xD


Den er seriøst sjov !


utroligt at en mand kan grine sådan :D !


( HUSK AT SKRU' OP FOR LYDEN :P )



Jeg er den gamle "Tigeren" ;)

Navnet "x-factor" stammer fra hesteverdenen ;)<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdbgdfghhdx
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 09:06

haha, har godt set den før. "irdk irdk irdk!"


Kamilla

hey unloving, i will love you.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja....
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 09:49

.. Han griner rigtig sjovt :)


Jeg har også set den før, men det gør den bestemt ikke dårligere ;) Hehe.


Christina Buhl
.. Nu uden Major<3
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 11:20

har også set den jeg ved ikke hvor mange gange.


det værste er at jeg griner lige meget hver gang! AHAHAHA xD

- første gang jeg så den liggede jeg og trillede rundt på gulvet, forsatan et sygt grin han har d:


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mr. Malle
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 11:44

Den her er da meget sjovere: www.youtube.com/watch


Hehehe..





>> Isabella & Mr. Malle <<

-Nu med ejen pony!

RIGTIGE piger rider DRESSUR!

**Med dressurponyen Mr. Malle**

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 12:10

HAHA, hvor er den god! Mig og min søster var helt flade af grin



Isabella; Hun lyder om en søløve. HAHA


FRIGG+PAN

0
0
Svar på denne tråd
 
 Haha. Omg
Forfatter: 
Dato:  21-06-2008 13:45

Haha., Hvor er de sjove



Louise•○

0
0
Svar på denne tråd
 
 eeeeeeeeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  21-06-2008 17:41

F*uck! jeg er bare flad af grin!




RIKKE.A

>>Søger gratis part nær 9300 <<



0
0
Svar på denne tråd
 
 blablabla
Forfatter: 
Dato:  21-06-2008 19:03

Kamilla: hihi okay xD


Stina (Major): Haha nej :P . Har også set den sygt mange gange, men bliver aldrig træt af den xD


MILH: Haha nej præcis, man kan simpelthen ikke holde op med at grine xD



Isabella »Mr Malle«: Haha , den er også god xD


Frigg (Pan): :D:D:D Ja den er skide god :D



RikkeA ♥ElskerMax♥: Også hér xD





Jeg er den gamle "Tigeren" ;)

Navnet "x-factor" stammer fra hesteverdenen ;)<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 rftg67uhy8i
Forfatter: 
Dato:  21-06-2008 21:36

den er bedre i dens fulde længde synes jeg. så kommer man i det rette mood :D

Men ja. hold kæft jeg har grint meget af den video!! (hele familien kom engang hen for at se hvad det var jeg sådan grinte af. det lød åbenbart som om jeg var ved at dø :D - hvilken jeg også var ;D)


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 12:53

Hahahahaha


» ANNE (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 The world funniest laugh xD
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 17:36

Haha , hvor morsomt :D



Jeg er den gamle "Tigeren" ;)

Navnet "x-factor" stammer fra hesteverdenen ;)<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 14:25

Arhahahahaha

Hold kæft et sygt grin han har!

Os den anden video, som Isabella lige lage et loink til, hold kæft, hun har et syret grin


Hilsen Helene


Som desværre ikke rider på ponyen Chanell mere :-(

Men nu rider ponyen Sonny:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Haha xD
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 20:08

Haha, hvor lyder det sygt xD


Maiken

Nu uden halvpart!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider