Godaften/nat ænder 
Jeg har stortset ikke været herinde det sidste laaaange stykke tid..
Jeg sendte jo min gamle lånerpony tilbage i nov. ved ik om I kan huske hende:
Sascha Columbine...
Men altså ..
Sagen er den at jeg eeeendelig efter mange år har fået lov til at få min egen hest 
Jeg fik den glædelige nyhed i torsdag (for præcist en uge siden)
Allerede fredag fandt jeg vidunderet på nettet, jeg ringede selvfølgelig med det samme, og aftalte med ejeren, at vi skulle komme mandag og kigge hende 
Mandag og tirsdag var jeg oppe og ride ! uhh.. sikke en fantastisk hest !! 
I dag gik hun så totalt fejlfrit igennem dyrlægen 
Så nu venter jeg på, at der bliver plads på ridecenteret til d. 1. juli - dog kommer hun først lidt senere pga. jeg er i sommerhus...
Lidt info:
Navn: Aggiore T
Alder: fylder 4 d. 20. juli
Højde: 162 - vokser nok lidt 
Race: Dansk Varmblod
Men.. I skal da lige se lidt billeder af min deejlige hest 

Hendes skønherlige hoved !

Da jeg besøgte hende 2. gang...

Lige da jeg kom op at sidde 1. gang 
og lige et videoklip fra 2. ridetur på hende:
hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=68905