Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Så gik drømmen i opfyldelse (hest) *BILL
Forfatter: 
Dato:  19-06-2008 23:36

Godaften/nat ænder :D



Jeg har stortset ikke været herinde det sidste laaaange stykke tid..


Jeg sendte jo min gamle lånerpony tilbage i nov. ved ik om I kan huske hende:


Sascha Columbine...


Men altså ..


Sagen er den at jeg eeeendelig efter mange år har fået lov til at få min egen hest :D


Jeg fik den glædelige nyhed i torsdag (for præcist en uge siden)

Allerede fredag fandt jeg vidunderet på nettet, jeg ringede selvfølgelig med det samme, og aftalte med ejeren, at vi skulle komme mandag og kigge hende :D


Mandag og tirsdag var jeg oppe og ride ! uhh.. sikke en fantastisk hest !!


I dag gik hun så totalt fejlfrit igennem dyrlægen


Så nu venter jeg på, at der bliver plads på ridecenteret til d. 1. juli - dog kommer hun først lidt senere pga. jeg er i sommerhus...


Lidt info:


Navn: Aggiore T

Alder: fylder 4 d. 20. juli

Højde: 162 - vokser nok lidt :)

Race: Dansk Varmblod


Men.. I skal da lige se lidt billeder af min deejlige hest


Hendes skønherlige hoved !


Da jeg besøgte hende 2. gang...


Lige da jeg kom op at sidde 1. gang


og lige et videoklip fra 2. ridetur på hende:

hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=68905



Mathilde Fryba

» Tidligere mathilde ♥s-bine♥


» nu med »Aggiore«

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm,,,
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 00:13

har skrevet til dig på hg, men den er virkelig fin! held og lykke med fremover.. :D

hvem er den efter og hvad skal du bruge den til?


FREJA. nu med ny hest - casia

amina. til døden os skilte. r.i.p 20/11 2007


0
0
Svar på denne tråd
 
 tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 00:32

Hun ser sørme fin ud, tillykke med hende! :)


Må man spørge hvad du har måtte slippe for sådan én?


Emilie Watson
Egocentreret blondiebabe
-Og stolt af det!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Aggiore
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 00:35

FREJA (amina og casia)


Ja det så jeg :D Mange tak


Hun er efter Akinos - som far. og MF er Astaire :)


Jeg ska bruge hende til dressur primært og så ska hun da også springe :D og selvfølgelig hygge - ture osv :)



EmilieWatson (DjangoFanta)


Tusind tak :D

Prisen holder jeg for mig selv hehe ..



Mathilde Fryba

» Tidligere mathilde ♥s-bine♥


» nu med »Aggiore«

0
0
Svar på denne tråd
 
 tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 00:40

Okay, det er helt iorden :) Det var mest fordi jeg står og måske skal have en større, gerne noget i stil med din :)


Emilie Watson
Egocentreret blondiebabe
-Og stolt af det!
0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalal
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 00:50

EmilieWatson (DjangoFanta)


Okay ;) Men jeg kan sende en PB til dig med prisen, vil bare ik ha den kommer ud - det har jeg lovet mine forældre :) ved ikk om du står på ridecenter - men snakken går så hurtigt sådan et sted -og det er rare at folk dømmer hesten efter evner og udseende end efter prisen ;) hvis du forstår :)



Mathilde Fryba

» Tidligere mathilde ♥s-bine♥


» nu med »Aggiore«

0
0
Svar på denne tråd
 
 Max er sød
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 07:33

Det har du dælme også fortjent ! Alt det nedtur med de skide krikker, også endelig noget godt igen ;)


Tillykke mange gange herfra, glæder mig til at se vidundert i virkeligheden! :D Tillykke, tillykke tillykke mit sandkorn :)



:) Emmelie (:


Du kan ikke kun elske nogen, når det går godt,

men det er ofte dem med mest modgang, du elsker mest.

0
0
Svar på denne tråd
 
 dejlig hest
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 08:51

Dejlig hest, med rigtig god bygning og hals, måske en lidt kort trav .


Syntes du ser lidt stor ud??

0
0
Svar på denne tråd
 
 Aggiore
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 10:02

Emmelie : Taaak søde !! Glæder mig også helt ustyrligt til at få hende hjem .. Savner hende allerede :P hihi ...


Monique ♥Aristo♥


Tjaa.. det synes jeg nu ikk .. men hun vokser også et par cm. mere :) så det passer nok :) Jeg kan godt lide, at man når ned omkring hesten :)



Mathilde Fryba

» Tidligere mathilde ♥s-bine♥


» nu med »Aggiore«

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor..
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 10:16

.. Er hun skøn :) Er helt vild med hendes udtryk og hendes brune farve.


Held og lykke med det, og lad os høre hvordan det går jer.


Christina Buhl
.. Nu uden Major<3
0
0
Svar på denne tråd
 
 tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 11:02

Det ville være dejligt :) Men ja, jeg står på en lille rideskole og der er så forfærdeligt meget fnidder og sladder at mange er flygtet væk fra det.. 8-)


Emilie Watson
Egocentreret blondiebabe
-Og stolt af det!
0
0
Svar på denne tråd
 
 9876580+966578
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 12:14

Tillykke !

Hun ser rigtig dejlig ud :D





± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalalal
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 12:41

Stina (Major)

Tak ! Ja hun har bare det dejligste veltilpas udtryk og så glad og venlig af sig !


Lover at holde Jer opdateret med vores fremskridt :D hihi..


EmilieWatson (DjangoFanta)

Det er forfærdeligt på det punkt med ridecentre - alle synes de skal ha en mening om alt. og det kan bare blive for meget :) Men heldigvis er det til at styre nede hos os :D Synes ikk det er så slemt :D hihi ..



AmalieNørregaard (Fylla)


Ja hun er såå fin :D hihi .. Mange tak !! :D



Mathilde Fryba

» Tidligere mathilde ♥s-bine♥


» nu med »Aggiore«

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mathilde »Aggiore«
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 13:35

Jeg synes også der er lidt 'baby' over hendes udtryk, hvilket jeg synes er utrolig sødt :) - Minder mig om min gamle hest, og selvom han er 13 nu, har han stadig det 'baby-udtryk' - Man kan slet ikke stå for det ;)


Christina Buhl
.. Nu uden Major<3
0
0
Svar på denne tråd
 
 Aggiore :D
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 14:26

Stina (Major)


Ja nemlig .. hun har et vildt nuttet udtryk .. meget feminint ! :D Håber ikk det forsvinder :D thi hi ...



Mathilde Fryba

» Tidligere mathilde ♥s-bine♥


» nu med »Aggiore«

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 17:48

Tillykke med hesti'en ;D


Held og lykke :D


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 18:04

hvor ser hun dog bare dejlig ud


tillykke med hende, glæder mig til at se maaaaasser af billeder af jer to ;D



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 olujyhrfde
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 20:16

Tillykke ;D


den ser godt nok dejlig ud =D

held og lykke med det :D



» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 21:17

Sikke en dejlig hest :) held&lykke med hende

- og virkelig snyd at du må få din egen :b


- min mening (:


fionabona

- med part på kiara

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalala
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 22:19

Taaak alle sammen


Jaaa ! Hun er simpelthen så vidunderlig dejlig !!


Skal nok tage en masse billeder når hun kommer hjem :D hihi ..


Nu vil jeg være mere aktiv herinde når jeg har fået hest :P thihi.. så er der lidt at skrive om :D



Mathilde Fryba

» Tidligere mathilde ♥s-bine♥


» nu med »Aggiore«

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  21-06-2008 15:58

Årh, hun er flot (: rigtig sød d:



Sofie & Cappuccino :}

- årh, jeg elsker dig!

Look into my eyes you will see what you mean to me!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dansk Vanrmblod
Forfatter: 
Dato:  21-06-2008 18:52

Kæææft en lækker sag ! Det var dog helt vildt ;)

Det ligner du saver den lidt i munden, da du lavede skråt igennem ? Det kan selvfølgelig være mig der ser forkert :P


Men tillykke med hende :D Og held og lykke fremover ;)



Jeg er den gamle "Tigeren" ;)

Navnet "x-factor" stammer fra hesteverdenen ;)<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2008 20:18

Chrillee :

Mange tak ..


Det gør jeg bestemt ikke ;) Det er jo netop vigtigt at man passer godt på en ung hestemund da den jo gerne skal holdes blød .. Jeg sidder lidt uroligt fordi jeg lige skal vænne mig til at sidde på hende og så fordi hun slingrede lidt, og når man ikk sidde helt helt roligt, så ryster hænderne også, men kan altså ikke se jeg saver hende i munden, kun at mine hænder ryster en lille anelse fordi hun lige øger lidt ..


men det er jo også dårlig kvalitet så det er svært at se ;)



Mathilde Fryba

» Tidligere mathilde ♥s-bine♥


» nu med »Aggiore«

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider