Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hesten på sommerferie ?
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 22:57

Halloha Ænder ;D


Kom til at tænke på, om jeres højtelskede 4-benede græsslåmaskiner kommer på sommergræs? Eller anden form for "afslapning" her i ferien? og hvor lang tid?


Fylla kommer afsted 3-4 uger med 6 andre heste fra stalden til vores staldpiges far. Han har store sommerfolde med skov og sø hvor de går og hygger sig. Men så er den altså også godt fedet op og fedtet i pelsen når den kommer hjem igen ;)




± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 09:55

Niksen, mine heste er i samme træning i sommerferien som de er resten af året, undervisningen fortsætter også i ferien + stævner, så nej, ingen ferie til mine små dyr (:



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalal..
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 10:05

I sommerferien er stævner indstillet og der kommer nok lidt flere hyggedage med gå ture og hygge udenfor end normalt - men hesten skal holdes i form, så 1½-2 uger fri for min og ellers bare træning som normalt :)



Mathilde Fryba

» Tidligere mathilde ♥s-bine♥


» nu med »Gizmo«

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 10:05

Ana-Bell kommer væk fra rideskolen i 2 uger, den ene uge, hvor hun holder lidt fri og jeg skridter en masse ture på hende, og nr. 2 uge begynder jeg og sætte hende igang igen.

Er ikke tilhænger af total sommerferie.



Nu med Enekærs Ana-Bell

Tidligere Magic Bonnie


0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 10:23

Desværre får de lidt ferie - imod min vilje.

Jeg tager til Afrikka i 10 dage hvor Alfredo, Heiduc og Hefaistors kommer på døgngræs. Dog har jeg lokket min elskede hestepasser til at holde Alfredo i form og måske også Heiduc.

Men jeg vil hellere have dem i fuld træning.


Rhea & Don Alfredo

- Tidligere med Amiro



0
0
Svar på denne tråd
 
 tamtam
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 11:19

Camilla får en-to uger ;)
Jeg skal til mange stævner i sommeren.



Lone & Springbomben Camilla

stævnerytter distrik 11/13







0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 11:36

nej, han får fri mellem 7-12 dage fordi jeg selv skal på ferie, ellers rider jeg ligeså meget som jeg plejer i sommerferien :)



©Hottentott©

Tab og vind med samme sind.

Jeg elsker dig Hotte <3'33

~Hottentott I©u~






0
0
Svar på denne tråd
 
 Hest på sommerferie...
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 11:39

Nej ingen ferie her - De må nyde græsset og ingen træning.


Kærlig Hilsen Camilla

Ejer af araber hoppe



0
0
Svar på denne tråd
 
 thilde
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 12:06

Jaer thilde får 2 uger på græs :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummeulm
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 14:29

Nope, mine heste skal ikke på sommerferie, så de kan blive dejlige sommer fede? Nej tak! Nu går det lige så godt, så de må holde ferie når jeg holder ferie, så det ender nok op med at de får et par ugers fri ( Skal på camping .. )

Men det er de nok også mere end tilfredse med - det er nu mere mig, som er skeptisk - så kommer man hjem til en stoooor rundt kugle sommermave, som skal trænes op (igen!) Så jeg regner med at holde hende godt i form ... :)



Sara
________________

Med Springponyen Freja <'3


&


Med Voltigeringponyen Filur <'3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 15:09

Thor skal gå på sommergræs i 3 måneder, hvor han stadig bliver redet, men når jeg så tager på ferie får han lige 2 uger hvor han kan gå og spise sig rigtig fed igen, og så midt i sommerferien får han lige en uge til (:



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)






0
0
Svar på denne tråd
 
 Bubbibjørn :o)
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 16:50

Niksen biksen... Maks en lille uge kun med ture ad stierne :)



Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"




0
0
Svar på denne tråd
 
 Niksen biksen.....
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 17:18

Min hest har lige gået og feset den af i 1½ måned! og jeg starter på gym efter ferien, så han skal rides godt igennem

måske også en lille ridelejer med veninden


*~*~*~HVIS DU VIL HAVE EN RIGTIG HEST ER FULDBLOD~*~*~*
BEDST!!!!

FLYIN DANE DU ER MIT ET OG ALT!!;D
0
0
Svar på denne tråd
 
 sommerferie
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 18:06

Rhea: må vi ikke se billeder af hefaistos?





til svar: mine 2 holder ferie i en uge, da jeg skal til tyskland.


så det bliver til 14 dages fri i 08


mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!


nu med Sambuca

¤BNSLLS¤




0
0
Svar på denne tråd
 
 selwyn
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 18:23

selwyn er på ferie lige nu. han står på somme græs med 2 andre hingste så det er ren drenger*v's ferie! ;D dog blir han skridet hveranden dag, ved en mase bakker så han får maaaange muskler her op til kårringen ;)


catrine sørensen & maylie selwyn

- en über lækker equipage.


ponyrytter med stil


Tror du på kærlighed ved første blik, eller skal jeg gå og komme igen? ;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 HyggeHejsa
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 19:40

Man kan vel godt sige at Prinsessa er på sommerferie for tiden - hun er ved hingst og har været det en måneds tid nu. :)


Ellers får hun jo også fri mens jeg er på ferie...


Prinsessa

Der er kun ét svar på nederlag

- og det er sejr.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider