|
|
| Hesten på sommerferie ? |
| Forfatter:  |
AmalieNørregaard (Fylla) |
| Dato:  |
17-06-2008 22:57 |
|
Halloha Ænder  Kom til at tænke på, om jeres højtelskede 4-benede græsslåmaskiner kommer på sommergræs? Eller anden form for "afslapning" her i ferien? og hvor lang tid? Fylla kommer afsted 3-4 uger med 6 andre heste fra stalden til vores staldpiges far. Han har store sommerfolde med skov og sø hvor de går og hygger sig. Men så er den altså også godt fedet op og fedtet i pelsen når den kommer hjem igen 
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla. Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Niksen, mine heste er i samme træning i sommerferien som de er resten af året, undervisningen fortsætter også i ferien + stævner, så nej, ingen ferie til mine små dyr (:
» Sine .. Teckla - Olympia - Silver (L) Springrytter med stil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalal.. |
|
|
I sommerferien er stævner indstillet og der kommer nok lidt flere hyggedage med gå ture og hygge udenfor end normalt - men hesten skal holdes i form, så 1½-2 uger fri for min og ellers bare træning som normalt 
Mathilde Fryba » Tidligere mathilde ♥s-bine♥ » nu med »Gizmo«
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Ana-Bell kommer væk fra rideskolen i 2 uger, den ene uge, hvor hun holder lidt fri og jeg skridter en masse ture på hende, og nr. 2 uge begynder jeg og sætte hende igang igen. Er ikke tilhænger af total sommerferie.
Nu med Enekærs Ana-Bell Tidligere Magic Bonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaeh... |
|
|
Desværre får de lidt ferie - imod min vilje. Jeg tager til Afrikka i 10 dage hvor Alfredo, Heiduc og Hefaistors kommer på døgngræs. Dog har jeg lokket min elskede hestepasser til at holde Alfredo i form og måske også Heiduc. Men jeg vil hellere have dem i fuld træning.
Rhea & Don Alfredo - Tidligere med Amiro
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tamtam |
| Forfatter:  |
Lone (CAMILLA) |
| Dato:  |
18-06-2008 11:19 |
|
Camilla får en-to uger  Jeg skal til mange stævner i sommeren.
Lone & Springbomben Camilla stævnerytter distrik 11/13
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
nej, han får fri mellem 7-12 dage fordi jeg selv skal på ferie, ellers rider jeg ligeså meget som jeg plejer i sommerferien 
©Hottentott© Tab og vind med samme sind. Jeg elsker dig Hotte <3'33 ~Hottentott I©u~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hest på sommerferie... |
|
|
Nej ingen ferie her - De må nyde græsset og ingen træning. 
Kærlig Hilsen Camilla ღ Ejer af araber hoppeღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bummeulm |
|
|
Nope, mine heste skal ikke på sommerferie, så de kan blive dejlige sommer fede? Nej tak! Nu går det lige så godt, så de må holde ferie når jeg holder ferie, så det ender nok op med at de får et par ugers fri ( Skal på camping .. ) Men det er de nok også mere end tilfredse med - det er nu mere mig, som er skeptisk - så kommer man hjem til en stoooor rundt kugle sommermave, som skal trænes op (igen!) Så jeg regner med at holde hende godt i form ... 
Sara ________________ Med Springponyen Freja <'3 & Med Voltigeringponyen Filur <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thor'mus |
|
|
Thor skal gå på sommergræs i 3 måneder, hvor han stadig bliver redet, men når jeg så tager på ferie får han lige 2 uger hvor han kan gå og spise sig rigtig fed igen, og så midt i sommerferien får han lige en uge til (:
♥ Cecilie & Thor ♥
- til døden os skiller (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bubbibjørn :o) |
|
|
Niksen biksen... Maks en lille uge kun med ture ad stierne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Niksen biksen..... |
| Forfatter:  |
happy00 ♥Med den smukke vallak& |
| Dato:  |
18-06-2008 17:18 |
|
Min hest har lige gået og feset den af i 1½ måned! og jeg starter på gym efter ferien, så han skal rides godt igennem  måske også en lille ridelejer med veninden 
*~*~*~HVIS DU VIL HAVE EN RIGTIG HEST ER FULDBLOD~*~*~* BEDST!!!! FLYIN DANE DU ER MIT ET OG ALT!!;D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sommerferie |
|
|
Rhea: må vi ikke se billeder af hefaistos? til svar: mine 2 holder ferie i en uge, da jeg skal til tyskland. så det bliver til 14 dages fri i 08
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| selwyn |
|
|
selwyn er på ferie lige nu. han står på somme græs med 2 andre hingste så det er ren drenger*v's ferie! dog blir han skridet hveranden dag, ved en mase bakker så han får maaaange muskler her op til kårringen 
catrine sørensen & maylie selwyn - en über lækker equipage. ponyrytter med stil Tror du på kærlighed ved første blik, eller skal jeg gå og komme igen? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Man kan vel godt sige at Prinsessa er på sommerferie for tiden - hun er ved hingst og har været det en måneds tid nu.  Ellers får hun jo også fri mens jeg er på ferie...
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|