Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 At forstå en dressurkritik
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 11:11

Hej ænder

Nu er jeg kommet i tvivl om da jeg fik min kritik i weekenden, om jeg får den læst rigtigt. Det er især karakterne for det samlede intryk der gør mig i tvivl.


Felix har fået 8/16 i gangarter - er det godt? Hvorfor, hvorfor ikke :b?
det gør mig også i tvivl at er står han har fået 6/6 i lydighed, hm - i'm lost xD?

Nogle der lige kan forklare mig hvordan de sidste 5 ting på en dressurkritik skal forstås?


Marie & Felix Albæk
uden Ceres Mørk

nu også på stævnebanerne i 11/13

0
0
Svar på denne tråd
 
 aaaaaaaaaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 11:13

8/16 er udemærket karakter for gangarterne, eftersom 8 ligger i den gode ende af bedømmelserne :)


6/6 ligger lige over middel i lydighed, men er en okay bedømmelse.


Louise Nørskov

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dressurkritik.
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 11:14

8/16 er da rigtig godt :)


Karaktererne nederst er jo de samme som øverst, de går fra 0-10. Det er bare det samlede indtryk, og derfor bliver de ganget op (Altså har Felix fået 8 i gangarter, men gangarter tæller dobbelt - Derfor 16 point), Lydighed ganges ikke op, så derfor står der 6/6


Håber ikke det var alt for meget volapyk? :P


Christina Buhl
.. Nu uden Major<3
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 11:16

Stina & Louise: Tak for hjælpen, tror jeg forstod det lidt bedre nu :)


Marie & Felix Albæk
uden Ceres Mørk

nu også på stævnebanerne i 11/13

0
0
Svar på denne tråd
 
 Marie :)
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 13:21

Det var så lidt :)


Bare spørg hvis der var andet.


Christina Buhl
.. Nu uden Major<3
0
0
Svar på denne tråd
 
 erwrwerer
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 14:25

8/16, er super godt :)

Det du skal kigge efter er det øverste tal, altså 8, taller 16 står fordi det er ganget op, og du kan se ude i siden, hvad det er ganget op med :) Ved ikke hvorfor det bliver ganget op, men det gøre det altså bare :D



Sissel aka Tiss

Med Jackie.

Joy Salina & Toscha, savner jer.



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider