Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Video med min smukke springpony :)
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 21:36

Hejsa :)


Fik lige lagt en video af Dino på nettet hvor han springer :) Kvaliteten stinker godt nok, da jeg blev nødt til at konvertere den før den kunne være i moviemaker.


www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=66360


Det er ikk mig der spinger, tør sgu ikke så højt, men en pige der noralt rider MB på sin pony, hun har passet og redet lidt på dino længe :)startet et enkelt stævne, hvor de vandt 1 klasse og fik placering i den anden. De er så fiiiine!


www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=64612

^Et klip fra dressur, her med mig ;) Godt nok ret gammelt...


Læg da en kommentar :) Så bliver jeg glad.



Cikorie

- It's a simple fact,

that you can't seem to handle me...



Pony sælges, se præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 21:48

Flot pony, ser sød ud (:



~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd
 
 skdvmrg
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 22:12

nizzle!!


kig billeder fra fest indlæg!



ICE BLUE
-Natascha Stilling.


Klintens Maia, Red morning & Vedkiærs Capetto<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 thilde
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 10:05

han er nu en lækker sag ham dino boooooyz <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggggg
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 15:07

f.uck den løber stærkt q:

den er godt nok køn (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 16:32

Han er jo lige så fin som han plejer. :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalala
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 17:19

Taaaak :D


Ja han er sgu rimelig hurtig, hehe...





Cikorie

- It's a simple fact,

that you can't seem to handle me...



Pony sælges, se præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lækker..
Forfatter: 
Dato:  17-06-2008 17:31

super fin pony. og den kan da springe og man kna se den elsker det.


Nu så jeg lige inde på hestegalleri at den var til salg, det var da billigt du har sat den.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider