Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Billeder: hyttetur, stævne, sasha (:
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 23:05

Hej.


Ved ikke lige hvor spændene det er, men har i hvert fald et par billeder liggene, som jeg gerne vil vise jer


Vi var på hyttetur i Lejre, her for et par uger siden, det var rigtig hyggeligt, og suuuuuper godt vejr. (: Det er mest billeder af mine veninder og sådan, så ved ikke lige hvor spændene det er, men ja


fra venstre; clara, kaktus og kira ;)


igen (:


smuuuukke clara, og julle griner i baggrunden (;


det var så flot (:


clara i toget <3


øh ja min ven tog et billede af et træ


hahahaha vi ser allesammen så klamme ud på det billed

fra venstre; clara, kaktus, christina, kira, og mig i den grønne


line og christina <3


kira & julle som ligner en junkie <3


min bedste veninde line.


mig og clara ser lidt for intelligente ud haha nej nej nej :'D



det var så flot (;


ved ikke hvorfor billederne bliver så dårlig kvalitet? :s


Nåmen var også til mit allerførste stævne her d. 8 Juni, hvor jeg startede Lc1. Det gik egentlig fint nok, selvom jeg lavede en masse fejl, som udelukkende var min egen skyld. Kom f.eks. til at sætte hende i forkert galop, men fik det hurtigt rettet igen, og kom til at tage hende for tidligt ned i trav og sådan noget. Desværre spændte hun rigtig meget op, og løb en hel del, men altså synes det var fint, og var meget meget tilfreds bagefter Ida(Laron) herinde vandt klassen, og jeg fik en 3. plads, som jeg var meeeeeget glad for

Desværre ingen billeder fra da jeg red.


Nynne fletter hende (:




med sin roset .


ved godt hun er sexet, ja.


Og så går jeg faktisk af Sasha til d. 1 :/ kommer til at savne hende super meget <3



uden p.is verdens dejligste pony <3


elsker det billede, hun er så smuk <3


Det var det :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsfdsdfdf
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 23:13

ser hyggeligt ud på hyttetur(; sascha er herre dejlig.


.L} sagde pernille {L.
skovlunde if, sif, yndlings fodbold
0
0
Svar på denne tråd
 
 jrgjergjerg
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 23:16

tillykke med 3 pladsen <3 ser hygge ud på lejrskoledims d:


hvorfor fanden går du af med susha?



/Vildrose

nu uden Rain.

0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggggggg
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 23:18

nynne tager jo susjaaaa på efterskole til august, så skulle vist rigtig ha' gået af med hende til august, men jeg er væk HELE juli måned, så det kan jo ik rigtig betale sig, at betale for hende, når jeg ikk er der, hvis du forstår .. :/<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 jrgjergjeg
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 00:16

når ja okay :( øv os <3 stopper du med at ride?



/Vildrose

nu uden Rain.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ggggggg
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 00:20

Ved det ikke :/

Hvis jeg ikke får nogen ny part, og bare skal ride rideskole, så stopper jeg vist nok .. Det er bare ikke det samme uden susjaaa :)<3


Hvis jeg kan få en eller anden sød part, så regne rjeg med at fortsætte :b men aner det virkelig ikke

0
0
Svar på denne tråd
 
 santos
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 12:46

tillykke!


ærgerligt med at komme af med hende, håber du finder en fin anden part.



» KH. Frederikke,

Santos <3

se vores hjemmeside :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggg
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 18:19

Tak (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 18:50

Tillykke med stævnet!


Jeg skal også starte første stævne her om lidt og er bare såååå! nervøs! OMG!



Emilie & MiCkey!

> Med den søde dressur-lånehest Bolette! <

RIP. Klylle !

0
0
Svar på denne tråd
 
 billeder
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 12:34

Arg xxxxx, du har bare ikke sat de der billeder ind af mig haha.


Hun er verdens dejligste pony, og jeg kan godt forstå du kommer til at savne hende. Vi må gøre alt for at du får en anden pony, men den kommer ikke til at slå Sasha, det ved vi jo godt




Nynne
og
Sasha

Lundby Efterskole 08/09


Sasha, My one and only , <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggggg
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 15:11

Haha de er da gode


Forresten 1000 tak fordi du skrev til hende med Armani. (:

Det var sødt af dig .. Og nej ingen vil slå Sasha


Emilie: Tak. Hehe jeg var også vildt nærvøs. Held og lykke (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 billeder
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 15:15

Det var da så lidt (: Men hun har ikke svaret, så må lige snakke med hende når jeg ser hende




Nynne
og
Sasha

Lundby Efterskole 08/09


Sasha, My one and only , <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggggg
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 15:17

Yes, men regner nu heller ik med noget (;

Det er på søndag der er kalkedag ikk? Hvad tid skal jeg komme? :p

0
0
Svar på denne tråd
 
 billeder
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 21:38

Yes på søndag, og kl. 10 mener jeg




Nynne
og
Sasha

Lundby Efterskole 08/09


Sasha, My one and only , <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 54r2356564325
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 21:56

Eeej, xxxxx din fusker jeg kan sgu ikk se billederne


Men det er bare rigtig ærgeligt at du går af Sasha, håber du finder en ny part




ι∂α

- the future will be whatever we make it


0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggggg
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 22:42

Det fordi jeg har slettet dem fra nettet (:

Blev billederne gode :'D?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider