Hej.
Ved ikke lige hvor spændene det er, men har i hvert fald et par billeder liggene, som jeg gerne vil vise jer 
Vi var på hyttetur i Lejre, her for et par uger siden, det var rigtig hyggeligt, og suuuuuper godt vejr. (: Det er mest billeder af mine veninder og sådan, så ved ikke lige hvor spændene det er, men ja 

fra venstre; clara, kaktus og kira 

igen (:

smuuuukke clara, og julle griner i baggrunden (;

det var så flot (:

clara i toget <3

øh ja min ven tog et billede af et træ 

hahahaha vi ser allesammen så klamme ud på det billed 
fra venstre; clara, kaktus, christina, kira, og mig i den grønne

line og christina <3

kira & julle som ligner en junkie <3

min bedste veninde line.

mig og clara ser lidt for intelligente ud
haha nej nej nej :'D


det var så flot (;
ved ikke hvorfor billederne bliver så dårlig kvalitet? :s
Nåmen var også til mit allerførste stævne her d. 8 Juni, hvor jeg startede Lc1.
Det gik egentlig fint nok, selvom jeg lavede en masse fejl, som udelukkende var min egen skyld. Kom f.eks. til at sætte hende i forkert galop, men fik det hurtigt rettet igen, og kom til at tage hende for tidligt ned i trav og sådan noget. Desværre spændte hun rigtig meget op, og løb en hel del, men altså synes det var fint, og var meget meget tilfreds bagefter
Ida(Laron) herinde vandt klassen, og jeg fik en 3. plads, som jeg var meeeeeget glad for 
Desværre ingen billeder fra da jeg red.

Nynne fletter hende (:



med sin roset .

ved godt hun er sexet, ja. 
Og så går jeg faktisk af Sasha til d. 1 :/ kommer til at savne hende super meget
<3


uden p.is verdens dejligste pony <3

elsker det billede, hun er så smuk <3
Det var det 