Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Never been kissed, slut scenen...
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 23:02

Lige set slutningen af Never been kissed. Seriøst bare en rigtig sød film...

Er jeg den eneste der bare elsker slutningen? Der hvor hun venter på læren, tiden render ud, alle bliver stille, og er skuffede over han ikke kom, alle begynder at skrige, musikken starter, og han kommer renden ned til hende, og kysser hende? Sys bare den slutning er genial, og ret sød... :p Heh, hva siger i andre? :P


www.bf-foto.dk


Tidligere kendt som Belinda&Tango!Savner Tessa =o,


Medlem af SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB)

© Se min elskede hest Tango i min præ. ©

© Savner Tessa. :{( Elskede hende SÅ højt. ©

0
0
Svar på denne tråd
 
 blalba
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 23:05

JEG ELSKER DEN FILM ;D



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 nhfdvjkfhkv
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 23:06




Baaaaa... Den er aaaalt for lyserød



NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 
 hahahahha
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 23:25

Det er klart en af mine yndlings film i verden, elsker den. Genial film :D

Og ham læren, er da vidst lidt for lækker :P
Michael vartan ! :D


» Camilla Maria «

Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden.
Myspace - Arto - Artoklub


0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 23:42

En rigtig sød film- hyggelig at se sammen med et par veninder.. Men slutningen er ikke videre original ;)



Line B.
Nias & Line.
We belong together
0
0
Svar på denne tråd
 
 oiesfjspof
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 10:48

NOO! var det i aftes den var på tv3? Lååårt.. Troede det var her i aften. Nå, men ja den film er så sød :)


Kamilla

hey unloving, i will love you.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 10:51

rigtig god film. Så den i går på tv3


Pernille<3

-på ponyen Sebastian

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 13:58

har desværre aldrig set den :(

er den god?


- emma borum.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ssssssss
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 14:02

Jaa. den er virkelig heerlig.. selvom man bare kan gætte hvad filmen ender med lige fra begyndelsen!

Men hun er en rigtig go' skuespiller - hende der spiller hovedrollen..





" ...Vh C a m i l l a "

med Lady Scarlet O'Hara


More about the eqvipage

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider