Tusind tak alle sammen 
Coysen: Fordi kemien ikke var der. Han var kørt træt i dressuren, og jeg er dressurrytter.
Ja, jeg har meget fat i ham, det er jeg godt klar over. Som jeg skriver er det 2. gang jeg rider ham, og er derfor lidt nervøs 
FREJA (amina og casia): Tusind tak, er glad for at høre, at det ikke er så slemt som jeg føler det
Hehe.
HgLarsen: Mange tak
- Han er virkelig dejlig.
Emilie ♥Mickey♥: Tusind tak 
Han er omkring 1,72 så det er en stor hest, jeg har fået mig 
Camilla Stormont: Tusind tak 
oo2-Pirat: Er glad for at høre, at du synes han er fin
Er også meget glad for ham. Og tak til dig også 
EmilieWatson (DjangoFanta): Ja, ved godt han er lidt langt inde med snuden, regner med at det kommer 
Støjko: Mange tak
- Altså, Major var fuldstændig unik
- Men jeg er sikker på, at Carlos også får en helt speciel plads i mit hjerte. 
Som jeg skrev til Emilie er han ca. 1,72 m i stg.
Team Toss: Tak igen, Sissel
- Du er velkommen til at komme og få en tur på min store hest en dag, hvis du har lyst 