Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Ny hest :D
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 17:17

Hej allesammen :)


Som de fleste nok ved, kom jeg af med Major for lidt over en måned siden. Vi har siden ledt efter en dressurhest til mig, og for lidt tid siden var vi så ude og kigge på Carlos, som er en 6-årig vallak efter Carano.


Han er bare så skøn . I går gik han igennem dyrlæge og kom hjem til mig. I dag har jeg været ude og ride, og min mor tog nogle billeder.


Jeg ved godt, at jeg ikke sidder særlig pænt på ham endnu. Jeg er fuldstændig ude af rideform, og har kun redet ham 2 gange. Men jeg tør godt vise jer dem alligevel :)


Selvfølgelig er der ikke nogen undskyldning for mine klaverhænder og mit stolesæde, men I skal vide, at jeg er opmærksom på det ;)


Her er billederne:


Smukke hest.






Lige lidt opdatering fra hende som har fået sommerferie i forgårs, med et 10-tal i ng i den sidste eksamen ;D


Christina Buhl
.. Nu uden Major<3
0
0
Svar på denne tråd
 
 Glemte...
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 17:30

.. At grunden til at der ikke er noget underlag under sadlen, er at vi er i gang med at tilpasse den til ham :)


Christina Buhl
.. Nu uden Major<3
0
0
Svar på denne tråd
 
 Cacao & Traum
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 17:31

Hvorfor skulle du af med Major?


- ellers fin hest, vil dog mene du har en smule for meget fat i ham.



Med væmli' hilsen Aja


- læs ikke mellem linjerne!

Der står ikke noget - og hvis der gør, er det alligevel for småt til at kunne læses!


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm,,,
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 17:33

rigtig lækker hest, tillykke med den :) og jeg synes bestemt ikke du sidder grimt..


FREJA. nu med ny hest - casia

amina. til døden os skilte. r.i.p 20/11 2007


0
0
Svar på denne tråd
 
 ewtertert
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 17:37

Tillykke tillykke, hvor ser den fin ud :)




Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 18:02

Han er godt nok bare dejlig!


Tillykke med ham!


Hvor høj er han?



Emilie & MiCkey!

> Med den søde dressur-lånehesten Bolette! <

RIP. Klylle !

0
0
Svar på denne tråd
 
 ehheheheee
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 18:09

Dejlige at se du har fået ny hest, han er sørme fin ;)


» Camilla Maria «

Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden.
Myspace - Arto - Artoklub


0
0
Svar på denne tråd
 
 lokijuhygtfr
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 19:00

hold da op en lækker sag du har anskaffet dig ! ;D


Tillykke med ham :D


held og lykke med jer =D



» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 19:17

Han ser dejlig ud :) Næsen er lidt langt inde, men i skal jo også lige have en chance for at komme igang ;)


Emilie Watson
Egocentreret blondiebabe
-Og stolt af det!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 19:21

Hvor ser han skøn ud!
STORT tillykke med ham.
Håber han bliver en god efterfølger til smukke Major.


Og så vil jeg også meget gerne høre hvor høj han er? (:



... Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus

Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?

The one and only - Arabisk Fuldblod <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 19:51

Tillykke med ham, som jeg jo har sagt :o)
Men som jeg skrev i mailen, så synes jeg bare at han super flot :D
og jeg er ret sikker på i nok skal blive et par :D
Håber jeg kommer til at se jer to IRL på et tidspunkt :D



Sissel aka Tiss

Med Jackie.

Joy Salina & Toscha, savner jer.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tusind tak :)
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 20:33

Tusind tak alle sammen :)


Coysen: Fordi kemien ikke var der. Han var kørt træt i dressuren, og jeg er dressurrytter.


Ja, jeg har meget fat i ham, det er jeg godt klar over. Som jeg skriver er det 2. gang jeg rider ham, og er derfor lidt nervøs :)


FREJA (amina og casia): Tusind tak, er glad for at høre, at det ikke er så slemt som jeg føler det ;) Hehe.


HgLarsen: Mange tak ;D - Han er virkelig dejlig.


Emilie ♥Mickey♥: Tusind tak ;D

Han er omkring 1,72 så det er en stor hest, jeg har fået mig :)


Camilla Stormont: Tusind tak :)


oo2-Pirat: Er glad for at høre, at du synes han er fin :) Er også meget glad for ham. Og tak til dig også :)


EmilieWatson (DjangoFanta): Ja, ved godt han er lidt langt inde med snuden, regner med at det kommer ;)


Støjko: Mange tak ;D - Altså, Major var fuldstændig unik ;) - Men jeg er sikker på, at Carlos også får en helt speciel plads i mit hjerte. :)

Som jeg skrev til Emilie er han ca. 1,72 m i stg.


Team Toss: Tak igen, Sissel ;D - Du er velkommen til at komme og få en tur på min store hest en dag, hvis du har lyst ;)







Christina Buhl
.. Nu uden Major<3
0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 20:37

Stina: Vil jeg da meget gerne :D



Sissel aka Tiss

Med Jackie.

Joy Salina & Toscha, savner jer.



0
0
Svar på denne tråd
 
 santos
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 22:12

eiiijhhh!! Hvor er han lækker :D

tror aldrig jeg har set ridebilleder fra dig? men det ser super godt ud! (-;


Du skal nok lære den godt at kende, så det bliver helt super!!



» KH. Frederikke,

Santos <3

se vores hjemmeside :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallab all
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 09:33

Han er da godt nok flot :D Held & lykke med ham.



Sofie & Cappuccino :}

- årh, jeg elsker dig!

Look into my eyes you will see what you mean to me!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Carlos :)
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 12:19

Team Toss: Du er i hvert fald velkommen :)


Frederikke og Santos (L): Det kan sagtens passe, at du ikke har set ridebilleder fra mig før :) - Det er længe siden, at jeg har fået taget billeder af Major, såå :) - Men tusind tak ;D

Håber også det bliver godt, når jeg har lært ham at kende :)


Sofie xD: Mange tak ;D




Christina Buhl
.. Nu uden Major<3
0
0
Svar på denne tråd
 
 Foldbilleder.
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 19:46

Min mor tog lige et par billeder i dag fra folden. Han er møgbeskidt, men stadig lige dejlig




Christina Buhl
.. Nu uden Major<3
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 21:51

sikke en fin hest du har fået dig :)

held & lykke med ham fremover.


- min mening (:


fionabona

- med part på kiara

0
0
Svar på denne tråd
 
 thilde
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 10:20

han er godt nok flot :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak :)
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 11:15

Fiona og Sara: Mange tak ;D


Christina Buhl
.. Nu uden Major<3
0
0
Svar på denne tråd
 
 889999
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 19:33

Uhj, han ser sørme dejlig ud !



± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfjgjjfjgfjg
Forfatter: 
Dato:  16-06-2008 20:48

uha han er sørme skøn, det ser fint ud && held&Lykke med ham :D




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider