jeg har desværre intet billede af denne hest, men den er rød, 165, 11 år & det siges at den skulle have startet MB-Ma både holland & i DK, men er der nogen der kender den ? den springe rrigtig godt, og har lidt temperament.
Alt efter om det er en hest du leder efter fordi du kender den, eller det er en hingst (eller noget helt tredje), er efterlysnings- eller avlsforforummet nok det sted du vil få de mest brugbare svar.