|
|
| 21 reasons to date a horse back rider ! |
|
|
Haha, fandt lige den her liste på facebook, og syns altså den er ganske underholdende  Den er ikke helt uskyldig, meeeen den er på engelsk, så vi får vel alligevel luet de mindste JHN'ere fra på den måde  Nu håber jeg ikke at moderatorerne slagter mig, ellers må de jo bare slette indlægget Håber jeg dog ikke bliver nødvendigt =) 21 REASONS TO DATE A HORSE BACK RIDER... 1) We have 4 speeds and many positions 2) We wear tight pants and tall boots 3) We love getting dirty 4) We know how to ride our mounts 5)We perform well with animals 6) We like to be in control 7) We'll ride it for hours 8) We know how to handle a big girth 9) We get off easy 10) We're always on top 11) We like it rough 12) We have our legs spread all day long 13) We love using whips 14) Straddling is our natural position 15) We don't mind being bucked around 16) Event riders do it for three days 17) We can ride standing or sitting 18) We wear leather chaps everyday 19) We think the fast ones are the most fun 20) We're used to having hands between our legs 21) If we fall off we get back on and ride harder P.S. Have you seen the posting trot???!!! Nå, jeg syns i hvert fald at den er ganske underholdende og tror at der er et par andre af de lidt ældre JHN'ere der også vil finde den underholdende  Enjoy 
Don't imitate, innovate ! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" ت
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
12-06-2008 22:57 |
|
Hahaha, jeg må nok sige at jeg er en af de yngre, og jeg synes, den er P*sse sjov! (;
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Hahaha Det lyder altså sjovere på engelsk end på dansk 
Mvh. Rikke med Den lille Grå Calypso DM og nu også snart Lucky Lurito DM Årets JHN springrytter 07 DSP hingsteføl sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| aerkglæwæl g |
|
|
heheh nice:) den skal sendes til veninden 
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lokiyhfrd |
|
|
haha ! 
» Loυιse Lυlυ Frandsen  Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
Nightwish 2007. Nightwish 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
12-06-2008 23:35 |
|
Ahahaha, den er genial 
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| vickiz3 |
|
|
Signeholm. med hesten Harald <3 distanceponyen Victoria <3 Black Power & Ann Bertha R.I.P Zenia. du var fantastisk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
nogle som gider oversætte d; jeg er ekstrem doven, og er ikke for god til at oversætte fra engelsk imesn man skal forstå pointen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tamtam |
| Forfatter:  |
Lone (CAMILLA) |
| Dato:  |
13-06-2008 16:56 |
|
nice one 
Lone & Springbomben Camilla stævnerytter distrik 11/13
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålå |
| Forfatter:  |
Find-Nemon |
| Dato:  |
13-06-2008 18:38 |
|
Ha ha 
Moral er godt - Dobbeltmoral er dobbelt så godt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
13-06-2008 19:12 |
|
hahaha 
- min mening (: fionabona - med part på kiara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jedbhjf |
|
|
ok den er ret sjov de er jo bare normale ting som bliver drejet i "en anden retning" XD ej det kan jeg godt se det sjove i
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahaha |
|
|
Hahaha, ej hvor grinern ! xd
RIKKE.A >>Søger gratis part nær 9300 <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
14-06-2008 15:26 |
|
årh gud hvor genialt ! 8D 
»Cecilie C « Lalle og Chloé ღ i love you ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rødgrød med fløde |
|
|
Ganske morsom xD men må indrømme jeg ikke forstår nummer 20) We're used to having hands between our legs ? menes der hestens ben (hænder) ?
Skrevet af Sofie Uha, hvorfor kan de dejlige heste dog ikke holde for evigt? Dejlige drenge - I vil ALTID have en plads i mig <3 Grey's Anatomy, elsker den serie ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iuuiijujhkljgk |
|
|
fatter hat.. er så dårlig til engelsk
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wooooooooo |
|
|
woo, hvor en den god! Sender den straks videre til mine ikke Hn-brugene hestevenner 
Line B. Nias & Line. We belong together
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mickey<33 |
| Forfatter:  |
Emilie ♥Mickey♥ |
| Dato:  |
14-06-2008 18:18 |
|
HAHA!  Den er da for nice!
Emilie & MiCkey! > Med den søde dressur-lånehest Bolette! < RIP. Klylle !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| selwyn |
|
|
haha genialt 
catrine sørensen & maylie selwyn - en über lækker equipage. ponyrytter med stil Tror du på kærlighed ved første blik, eller skal jeg gå og komme igen? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddd |
|
|
haha.. den er sjov 
Stella -my love -my passion Fredag d. 18/5-07 kl. 10:05 blev Lori aflivet. Æret være hendes minde. R.I.P! Onsdag d. 18/7-07 kl. 13:07 blev Marcie aflivet. Æret være hende minde. R.I.P!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Is med fløde |
|
|
HAHA! Den er genial  sofie321: Det er fordi at i england måler man heste i "hands" vis du forstår 
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hahahaha |
| Forfatter:  |
Nynne ♥Day Dream og Miss June |
| Dato:  |
14-06-2008 22:37 |
|
" we love getting dirty " ..  - MUHAHAHA !
Mvh. Nynne
Stolt over endelig at kunne kalde dig min, June ! (:
- Hesteklewa Day Dream & Miss June - .. for every act of love you've done, I owe you one ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yessssssss |
| Forfatter:  |
Nikse ♥Claus♥ |
| Dato:  |
15-06-2008 17:54 |
|
Ja det må jeg give dig ret i den er underholdende 
Gør livet til en fest rid fjordhest Claus er den bedste for evig og altid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|