Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 21 reasons to date a horse back rider !
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 22:54

Haha, fandt lige den her liste på facebook, og syns altså den er ganske underholdende ;D


Den er ikke helt uskyldig, meeeen den er på engelsk, så vi får vel alligevel luet de mindste JHN'ere fra på den måde ;)

Nu håber jeg ikke at moderatorerne slagter mig, ellers må de jo bare slette indlægget ;) Håber jeg dog ikke bliver nødvendigt =)


21 REASONS TO DATE A HORSE BACK RIDER...
1) We have 4 speeds and many positions
2) We wear tight pants and tall boots
3) We love getting dirty
4) We know how to ride our mounts
5)We perform well with animals
6) We like to be in control
7) We'll ride it for hours
8) We know how to handle a big girth
9) We get off easy
10) We're always on top
11) We like it rough
12) We have our legs spread all day long
13) We love using whips
14) Straddling is our natural position
15) We don't mind being bucked around
16) Event riders do it for three days
17) We can ride standing or sitting
18) We wear leather chaps everyday
19) We think the fast ones are the most fun
20) We're used to having hands between our legs
21) If we fall off we get back on and ride harder
P.S. Have you seen the posting trot???!!!


Nå, jeg syns i hvert fald at den er ganske underholdende :D og tror at der er et par andre af de lidt ældre JHN'ere der også vil finde den underholdende ;)


Enjoy ;)




Don't imitate, innovate !
"Venner som er stille engle der løfter os op
når vores vinger har problemer med at flyve"
ت
0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 22:57

Hahaha, jeg må nok sige at jeg er en af de yngre, og jeg synes, den er P*sse sjov! (;


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 23:00

Hahaha ;-D Det lyder altså sjovere på engelsk end på dansk :-P





Mvh. Rikke med Den lille Grå

Calypso DM og nu også snart Lucky Lurito DM

Årets JHN springrytter 07

DSP hingsteføl sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 hfjhgkfjhgkjd
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 23:02



Haha!



NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 
 aaaaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 23:27

HAHA!


- Louise Nørskov

Dilli Dancer, rest in peace..

0
0
Svar på denne tråd
 
 aerkglæwæl g
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 23:28

heheh nice:) den skal sendes til veninden


mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!


nu med Sambuca

¤BNSLLS¤




0
0
Svar på denne tråd
 
 edtrfguy
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 23:31

hahaha, den er god ;D


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 lokiyhfrd
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 23:31

haha ! ;D



» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 23:35

Ahahaha, den er genial :D


- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 11:35

genialt


milhbabye

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdfkddfk.
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 12:15

Haha, hvor er den god ;D


Thea & Ursula

Jeg elsker dig!


0
0
Svar på denne tråd
 
 tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 13:57

19) We think the fast ones are the most fun - Der faldt jeg næsten ned af stolen :D :D :D


Emilie Watson
Egocentreret blondiebabe
-Og stolt af det!
0
0
Svar på denne tråd
 
 vickiz3
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 14:07

grinern xD


Signeholm.

med hesten Harald <3

distanceponyen Victoria <3

Black Power & Ann Bertha

R.I.P Zenia.

du var fantastisk.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 16:55

nogle som gider oversætte d; jeg er ekstrem doven, og er ikke for god til at oversætte fra engelsk imesn man skal forstå pointen


Emilie P

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 16:56

emilie: tror vidst det er meget godt den er på engelsk


milhbabye

0
0
Svar på denne tråd
 
 tamtam
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 16:56

nice one



Lone & Springbomben Camilla

stævnerytter distrik 11/13







0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålålå
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 18:38

Ha ha



Moral er godt - Dobbeltmoral er dobbelt så godt

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 19:07


Haha ;D



»Natazzcha.

jeg er solen - herself.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 19:12

hahaha


- min mening (:


fionabona

- med part på kiara

0
0
Svar på denne tråd
 
 jedbhjf
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 14:30

ok den er ret sjov de er jo bare normale ting som bliver drejet i "en anden retning" XD ej det kan jeg godt se det sjove i

0
0
Svar på denne tråd
 
 hahaha
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 14:40

Hahaha, ej hvor grinern ! xd




RIKKE.A

>>Søger gratis part nær 9300 <<



0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 15:26

årh gud hvor genialt ! 8D ;D



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 rødgrød med fløde
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 15:58
Ganske morsom xD men må indrømme jeg ikke forstår nummer 20) We're used to having hands between our legs ? menes der hestens ben (hænder) ?

Skrevet af Sofie

Uha, hvorfor kan de dejlige heste dog ikke holde for evigt?

Dejlige drenge - I vil ALTID have en plads i mig <3

Grey's Anatomy, elsker den serie ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 iuuiijujhkljgk
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 16:25

fatter hat.. er så dårlig til engelsk




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 wooooooooo
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 16:31

woo, hvor en den god! :P Sender den straks videre til mine ikke Hn-brugene hestevenner :D



Line B.
Nias & Line.
We belong together
0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 18:18

HAHA! ;D


Den er da for nice!



Emilie & MiCkey!

> Med den søde dressur-lånehest Bolette! <

RIP. Klylle !

0
0
Svar på denne tråd
 
 selwyn
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 19:02

haha genialt ;D ;D


catrine sørensen & maylie selwyn

- en über lækker equipage.


ponyrytter med stil


Tror du på kærlighed ved første blik, eller skal jeg gå og komme igen? ;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 19:30

haha.. den er sjov ;D


Stella

-my love

-my passion

Fredag d. 18/5-07 kl. 10:05 blev Lori aflivet.

Æret være hendes minde. R.I.P!

Onsdag d. 18/7-07 kl. 13:07 blev Marcie aflivet.

Æret være hende minde. R.I.P!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Is med fløde
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 20:44

HAHA! Den er genial ;D


sofie321: Det er fordi at i england måler man heste i "hands" vis du forstår





TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggggg
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 20:46

hahahah.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hahahaha
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 22:37

" we love getting dirty " ..
- MUHAHAHA !


Mvh. Nynne

Stolt over endelig at kunne kalde dig min, June ! (:

- Hesteklewa Day Dream & Miss June -
.. for every act of love you've done,
I owe you one ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 yessssssss
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 17:54

Ja det må jeg give dig ret i den er underholdende :D


Gør livet til en fest rid fjordhest

Claus er den bedste for evig og altid.

0
0
Svar på denne tråd
 
 thilde
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 18:05

hahahaha

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider