Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Flere billeder af ny hundehvalp + Simba
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 12:53

Haløjsa Ændre


Så kommer jeg lige med nogle flere billeder af lille Keegan og hans stor bror Simba :)


Først Keegan:


Keegan og lille bror


Simba, lille bror og Keegan


Keegan


Keegan


Keegan ligger store bror Simba ned


Igen ...


Han bruger sin næse godt


Keegan og Simba


Ligger og sover sammen


Keegan har lært at side ned på komando


Keegan



Så til Simba


Simba


Simba leger med vandet som kommer fra hullet i vandslangen


Simba som passer Kira men hun venter på mig


Simba


Igen


Igen


Igen ...


Igen igen


og igen


igen


Simba leger


igen

Kira, Jeg og Simba efter ridetur



Giv meget gerne en kommetar :D


Hilsen Victoria

Kira, Chili, PH's lnko & PH's Dalton

Vph-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehehe
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 12:59

To skønne hunde, det er godt at se i også "tager jer af" Simba, ikke fordi i ikke skulle gøre det, men der er bare mange familier der glemmer den ældre hund når de for en lille ny hvalp. :)


Dejlige hunde (Y)


» Camilla Maria «

Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden.
Myspace - Arto - Artoklub


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 13:01

Nej ngle søde hunde du har! De er rigtig kære samme!


FRIGG+PAN

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 13:09

Sikke nogle skønne hunde og gode billeder :D

Keegan ligner lidt min Basse :)



- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 trhhrrhwhr
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 13:10

Hold da op, hvor ser I bare ud som en dejlig familie. I ser ud til at have det rigtig godt sammen. Virkelig søde hunde. Elsker detaljen med, at Simba både passer på hesten og hvalpen :D


Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene

0
0
Svar på denne tråd
 
 Camilla
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 13:11

Camilla: Tak, vi har også snakket meget om at, Simba skal have dobbelt så meget opmærksomhed som den lille... Han er jo vores lille guld klump ham Simba, og han skal ikke tro vi bare glemmer ham, for en lille gul bjørn som Keegan :D


Hilsen Victoria

Kira, Chili, PH's lnko & PH's Dalton

Vph-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gode billeder!
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 13:13

Hold op nogle gode billeder, og to rigtig dejlige charmerende hunde!




Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...


| Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 13:16

Frigg: Tak :D


Sandra: Hvor er den også bare NUSSER !!! :D


Mia: Det er vi skam også ! xD Simba han er også bare så nem og han elsker både hestene og lille Keegan !


Hilsen Victoria

Kira, Chili, PH's lnko & PH's Dalton

Vph-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa.
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 14:17

Rigtig dejlige billeder og hunde :-D

Hvor er de søde hvor de sover sammen

(tog godt nok tid dengang vi havde hund og fik en hvalp, før den gamle lod hvalpen sove hos ham ;-D - og den stakkels hvalp ville jo så gerne :-P)


Også dejligt den gamle får ligeså meget opmærksomhed



Mvh. Erika

~*You can knock me down - But I ain't staying there*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 gjngbkbn,b jn
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 18:38

Hvor er de søde!

hvordan udtales Keegan? ;D



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rikkeevigglad
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 18:46

Rikke: det udtales sådan her - Kiigan


Hilsen Victoria

Kira, Chili, PH's lnko & PH's Dalton

Vph-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dapoll OX
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 19:08

Hvor er de bare sød . Især hvalpen :b


Catrine Jensen


Med den kommende dressur hest CA. Dapoll OX

& nu uden Zasha OX

Tidligere Zalle

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider