Her i weekenden havde Stella så sit første stævne i hele sit liv. lørdagen var det dressur og søndag spring.
Det var oppe på rideskolen, men hun skulle være næsten helt alene, der var musik og nogle lidt store højtalere. Først red den adnen part hende, og der var hun lidt anspændt, men hun stak slet ikke af eller kiggede på noget som helst
Da det så var mig, skulle jeg lige snakke lidt med hende, så hun vidste det var mig. Der var kun en mellem mig og den anden part, nitte. Hun bliver lidt mærkelig når hun skifter rytter lige pludselig, så jeg snakkede med hende fra jeg kom op på hende, og vi blev kaldt ind på banen. Og så gik den bare som en drøm
alle de gode ryttere og min ridelærer roste mig bare så meget
hun gik bare helt perfekt, lyttede, gik til biddet og det hele
Jeg var bare så overlykkelig
og så, vandt jeg klassen
det var godt nok kun en lc1 uden galop, men når den galopere, bliver den helt overgiret og kan ikk blive styret, men hendes første stævne, og så vinder hun en første og en anden plads
er bare så mega stolt af hende 
jeg vandt en rosette, selvfølgelig
og et skridttæppe..
lidt billeder fra stævnet:

^^ venter på at jeg får lov at ride

^^ned af midten

^^parade hilsen

^^kan godt lide det billde 

^^skridt for halvlange tøjler

^^samler tøjen op

^^volte i trav.. kan også godt lide det her billede 

^lige kommet ud fra banen

^^kan også rigtig godt lide det her billede.. viser lidt af det bånd jeg har fået til hende på bare et år..

^^præmie overrækkelse.. den anden part til venstre for mig
så var det spring. der var jeg virkelig meget nervøs, det var jeg ikk om lørdagen, for for pokker jeg var om søndagen xD
alt næsten var imod os. alene på banen, den bane vi skulle være på, er den hvor hun altid stikker af på og hun kunne ikk se den hest, der skulle vente på os xD jeg var sidste startene, så det var lidt okey 
da jeg skulle skifte tøj, finder jeg ud af, at jeg har glemt min skjorte derhjemme
flot sarah. så jeg måtte låne min venindes mors mobil, for at ringe hjem til min lillebror, der var blevet "syg" for at sige at han skulle sige til min kusine, at hun skulle tage min skjorte med
så 5 minutter inden jeg skulle opvarme, kom hun, så jeg skyndte mig lige at skifte og få sadel og hovedetøj på xD
men jeg fik opvarmet.. det var lidt sindsygt, ligesom det plejer.. hehe.. hun ville ikk rigtig springe, men så råbe jeg hop, så den sprang sidelæns og elevatorspring over det første opvarmningsspring 
men, vi blev kaldt ind på banen, og jeg snakker så til hende så hun forbliver rolig. ingen problemer over det første, men så fordi at hun ikk længere kan se den anden hest, refuserer hun 3 gange og løber ned til leddet :/ men fik så sprunget efter jeg blev disset 
men er slet ikk skuffet, det var jo bare for at hun skulle se hvad det hele gik ud på.. det var forresten en debutant i stilte op i 

^^^venter på at de får "lavet" springet.. rev lige alle deres blomster væk, og gjorde standeren lidt skæv, fordi hun ville inden om springet så hun kom mellem hegnet og springet


^^det eneste spring billede der blev taget, og det ser enormt keglet ud ved det godt. men hun sprang pænt meget over, så kunne næsten ikk følge med

^^skridte af.. kig på hesten, ikk mig xD

^^en træt hesti i boksen 
ville gerne vise videoen, men youtube driller, så i kan ikk se hvordan hun "rigtig" gik..
i skal være opmærksomme på, at hun kun er blevet redet et år, så derfor ser det lidt mystisk ud en gang imellem
hun går normalt til biddet, der er bare ikk lige blevet fanget et billede med det, det kan man se på videoen

tak fordi i ville kigge med så langt xD 