Hellow Duckies!
Vi sad så her med familien og snakkede, da min far opdager at mig og en gammel b-vendinde(hun er flyttet skole(snøft
))Var i villabyerne!
Det er et Totalt! gammelt billede fra da jeg gik i 2. klasse da der var kage konkurrende!
Her er billedet 

Jeg undskylder alt det hvvide men billedet er lavet i paint 
Det har virkelig bragt minder frem at se dette billede...
Her er artiklen:
www.e-pages.dk/villabyerne/52/
KEnder i det hvor man ikk satte særlig meget pris på det man har?
Altså hun udnyttede mig på mange måde, men hun var alligevel min b-vendinde! Vi græd også ritig meget da hun flyttede, men vi har ikk vedligeholdt kontakten 
Men anyway, lig da lige en kommentar 