Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Midsommer
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 11:58

Hej JHN´er!

F*ck main Filmen Midsommer er uhyggelig

Jeg har lige set den sammen med min lærer og klassekammerat. Jeg var ved at dø main


Er der nogle der har set Midsommer? og hvad synes i om den?


Hilsen Helene


Som desværre ikke rider på ponyen Chanell mere :-(


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala(:
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 11:59

Var inde og se den i biografen, da den var aktuel - og ja, jeg skreg godt nok os et par gange :D


Den er virkelig god, en af de eneste film, jeg kan se igen og igen :)


Astrid & Bakgaardens Frederik
nu også med Nico-Light :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 12:05

Yes sir. Så den i 4. klasse i biografen

^Dengang var det også mega uhyggeligt! Og jeg sad og gemte mig under min jakke sammen med en fra min klasse :P


Har den også her hjemme og synes faktisk den er god. Dog også lidt uhyggelig nogle gange Men har set uhyggeligere film.



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 olikujhytgfr
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 13:31

den analyserede vi i starten af 10. klasse .


syntes den er ret god .. ærgelig der kun er 2-3 chok, for den er faktisk rigtig tæt på at funkere rigtig godt =)



» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 olkjuhygtfd
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 13:32

glemte lige - det er møg ærgeligt at den er så forudsigelig ;)



» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 17:12

Så den engang til min klassekammerats fødselsdag for et stykke tid siden. Og det bor altså langt væk fra naboerne og det var mørkt og ihh jeg var ved at tisse i bukserne


JENNIFER

"Ladelund Efterskole 08/09"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wunderpferd <3
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 20:24

Synes det er en okay film, har den på DVD, tror jeg blev forskrækket en enkelt gang i den :P




Heidi Elkjær

~
Stadil Arab

Avl af Show-, Avls- og Ridearabere!
~ Man bliver Aldrig træt af Arabere ~

~ © ~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 20:33

Som Heidi har jeg den også på dvd, synes den er okay, meget hyggelig - men Uhyggelig vil jeg ikke sige den er :b Måske lige der hvor de leger ånden i glasset er den lidt creepy førse gang (; Men ikke særlig uhyggelig ellers.



... Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus

Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?

The one and only - Arabisk Fuldblod <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider