Heej ænder.
Tid til lidt opdatringer her fra, over halvdelen kan sikkert ikke huske mig, eller ved hvem jeg er, men jeg har tidligere haft fjordbollen Lukas 
Når men her i weekenden var jeg til stævne i Solrød rideklub, og første dag - lørdag - stod det på dressur, hvor vi lagde ud med en LC1.. jeg vidste allerede at det ikke ville ende med at vi vandt, for selv på hjemmebane manglede vi at finpudse nogle ting... Men på opvarmningen var hun en en drøm! næsten aldrig gået bedre..
- Da vi red ind blev jeg utrolig nervøs, som helt klart smittede af på hesten, og hun var så bange for en hjørne, men ellers fint, og jeg er helt tilfreds.. vi red til 57,5% og blev nr. 6 ud af 8 

Fra programmet


Om søndagen var det så spring, som helt klart er Mahjongs stærke side, og vi lagde ud med 70 og 80, da det var vores første stævne sammen, og om vi ikke lige gik hen og vandt begge klasserne
Er bare så stolt af den lille fede Fjong 

Opvarmning



''




En fuldendt weekend
Og så skal jeg springe 85 og 95 cm på søndag til banetrænning, og så er det ellers tilbage til dressuren 
Lig gerne en komentar..