Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Sover i ?
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 00:17

Haløjsa Ændre


Sover i ?

Hvis ikke hvad laver i så lige nu ? :)



Jeg selv, sider og tænker over noget vi har snakket om her hjemme i dag mht. salg af nogle af vores heste ....



Hvad med jer ?


Sagde

Victoria Pommer Hansen'

Hetse © Heste


www.hestevogn-import.dk

www.vph-foto.dk


Mine elskede heste: Kira, Chili, Inko & Dalton

0
0
Svar på denne tråd
 
 aldrigaldrig
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 00:18

jeg sover aldrig ;D ska i skole imorgen i 2 timer klokken 10.. suuuk, og min veninde ligge ved siden af mig og sover. haha :b



/Vildrose

nu uden Rain.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sover i
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 00:27

Haha lyder nu som tids spild at kun skulle være der i 2 timer ?


Skal i hele taget bare iik i skole i morgen, skal på sygehuset og have tjekket mit knæ,, (:


Hilsen:

Victoria Pommer Hansen

med de 4 elskede heste'


Kira, Chili, PH 's Dalton & PH 's Inko


VPH-foto.dk / Hestevogn-import.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nææ...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 00:29

Næ, jeg mangler at lave en dansk stil før jeg kan sove, og er ikke gået igang. :P


Men gør ikke så meget at det bliver sent, jeg har allerede fri kvart i 11 i morgen, og kan så sove resten af dagen hvis det skulle være




Katja med Corvetten.

Tidligere med Boy og Nimble Guy <3


Horses are scared of 2 things:

  • Things that moves
  • Things that don't
0
0
Svar på denne tråd
 
 Katja..
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 00:33

Katja: Lyder nu til at stilen bliver udsat så meget som muligt (minder lidt for meget om mig?) Haha


Men det er da dejligt at du har så tidligt fri,, som du selv skriver kan du jo bare sove når du kommer hjem :)


Hilsen:

Victoria Pommer Hansen

med de 4 elskede heste'


Kira, Chili, PH 's Dalton & PH 's Inko


VPH-foto.dk / Hestevogn-import.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 tjalll.----
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 00:34

tja, jeg sover heller ikke... sidder og snakker i telefon =)




Don't imitate, innovate !
"Venner som er stille engle der løfter os op
når vores vinger har problemer med at flyve"
ت
0
0
Svar på denne tråd
 
 Julie .
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 00:36

Julie: Hvem snakker du med så sent ? iik for at snage


Hilsen:

Victoria Pommer Hansen

med de 4 elskede heste'


Kira, Chili, PH 's Dalton & PH 's Inko


VPH-foto.dk / Hestevogn-import.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 00:43

Jeg sover skam helle rikke. Jeg er lige beyndt at læse til eksamen på uni i KV(Kommunikation og videnskabsteori) - og... Ja, jeg skal op imorgen kl 16


Bare jeg består og får mine 10 ETCS point, så er jeg glad og tilfreds


Men det blier en lllllllaaaaaaaaaannnnnnnnnggggggggg nat




*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~


Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning


Man har ikke omvendt en mand, blot fordi man har bragt ham til tavshed.

0
0
Svar på denne tråd
 
 vi....kk...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 00:52

victoria: min date til i morgen ;)




Don't imitate, innovate !
"Venner som er stille engle der løfter os op
når vores vinger har problemer med at flyve"
ت
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhej
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 08:15

Nej, jeg sover heller ikke mere ;D


Blev vækket af min kommende arbejdsgiver, der bare lige ville fortælle at de er nået frem til at tilbyde mig et job :)


Anne: Al mulig held og lykke herfra! Videnskabsteori er GRUMT!


Heste- og børnebøger sælges!


Se præsentation for mere info


- Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!

0
0
Svar på denne tråd
 
 jllhfjljhljl
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 10:10

Da du skrev indlægget der havde jeg lige stemplet ud fra arbejde, præcis kl 00:17 :D så jeg sov ikke ;bb




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 rthdfgdfhdfhhfdgfghfg
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 10:12

Jeg er i skole og har projektopgave om daglig brugsen YAY (not!) virkelig kedeligt så jeg sidder bare og er på nettet ;D



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 sover i ?
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 10:37

Anne Nellemann: Uhh,, så er jeg alligevel glad for at jeg bare er folkeskole elev.. så længe det nu vare.... Held og lykke !


Julie S: Nej hvor hyggeligt, også held og lykke med daten :)


Helena: Det var da dejligt at få af vide, men meget tidligt syndes jeg ! ö


Frk Krid: Så har du godt nok arbejdet sent!! hvad arbejder du med ?


Rikkeevigglad: Kan enlig godt forstå du bare sider på nettet, for daglig brusen lyder ikke som det mest spændene emne ! ;)


Hilsen:

Victoria Pommer Hansen

med de 4 elskede heste'


Kira, Chili, PH 's Dalton & PH 's Inko


VPH-foto.dk / Hestevogn-import.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 erhfdhdfhdf
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 10:47

viktoria - nej vel det er simpelthen så dødsygt!

hvad er der lige at "udforske" omkring den lokale brugs?



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhej
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 13:32

Tja, han havde jo været oppe længe - og når jeg starter dernede er det helt og aldeles slut med at sove længe. Arbejdsdagen starter nemlig kl. 6 ;)


Lige nu holder jeg pause med eksamenslæsningen, mangler kun ca. 50 sider for i dag, men så har jeg også læst i omegnen af 200 indtil videre.


Heste- og børnebøger sælges!


Se præsentation for mere info


- Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!

0
0
Svar på denne tråd
 
 olkujhytgfr
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 19:08

næ jeg var på stranden ;D



» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 19:13

ja jeg sover


milhbabye

0
0
Svar på denne tråd
 
 nn,n,n,n
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 19:21

mc donalds... havde close, såå (:




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider