|
|
| Sover i ? |
|
|
Haløjsa Ændre Sover i ? Hvis ikke hvad laver i så lige nu ?  Jeg selv, sider og tænker over noget vi har snakket om her hjemme i dag mht. salg af nogle af vores heste .... Hvad med jer ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aldrigaldrig |
| Forfatter:  |
Vildrose |
| Dato:  |
10-06-2008 00:18 |
|
jeg sover aldrig ska i skole imorgen i 2 timer klokken 10.. suuuk, og min veninde ligge ved siden af mig og sover. haha :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sover i |
|
|
Haha lyder nu som tids spild at kun skulle være der i 2 timer ? Skal i hele taget bare iik i skole i morgen, skal på sygehuset og have tjekket mit knæ,, (:
Hilsen: Victoria Pommer Hansen med de 4 elskede heste' Kira, Chili, PH 's Dalton & PH 's Inko VPH-foto.dk / Hestevogn-import.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nææ... |
|
|
Næ, jeg mangler at lave en dansk stil før jeg kan sove, og er ikke gået igang.  Men gør ikke så meget at det bliver sent, jeg har allerede fri kvart i 11 i morgen, og kan så sove resten af dagen hvis det skulle være 
Katja med Corvetten. Tidligere med Boy og Nimble Guy <3
Horses are scared of 2 things: - Things that moves
- Things that don't
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Katja.. |
|
|
Katja: Lyder nu til at stilen bliver udsat så meget som muligt (minder lidt for meget om mig?) Haha Men det er da dejligt at du har så tidligt fri,, som du selv skriver kan du jo bare sove når du kommer hjem 
Hilsen: Victoria Pommer Hansen med de 4 elskede heste' Kira, Chili, PH 's Dalton & PH 's Inko VPH-foto.dk / Hestevogn-import.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjalll.---- |
|
|
tja, jeg sover heller ikke... sidder og snakker i telefon =)
Don't imitate, innovate ! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" ت
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julie . |
|
|
Julie: Hvem snakker du med så sent ? iik for at snage 
Hilsen: Victoria Pommer Hansen med de 4 elskede heste' Kira, Chili, PH 's Dalton & PH 's Inko VPH-foto.dk / Hestevogn-import.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Jeg sover skam helle rikke. Jeg er lige beyndt at læse til eksamen på uni i KV(Kommunikation og videnskabsteori) - og... Ja, jeg skal op imorgen kl 16  Bare jeg består og får mine 10 ETCS point, så er jeg glad og tilfreds  Men det blier en lllllllaaaaaaaaaannnnnnnnnggggggggg nat 
*Anne*
~ Hestens fejl er rytterens fejl ~ Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning Man har ikke omvendt en mand, blot fordi man har bragt ham til tavshed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi....kk... |
|
|
victoria: min date til i morgen 
Don't imitate, innovate ! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" ت
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Nej, jeg sover heller ikke mere  Blev vækket af min kommende arbejdsgiver, der bare lige ville fortælle at de er nået frem til at tilbyde mig et job  Anne: Al mulig held og lykke herfra! Videnskabsteori er GRUMT! 
Heste- og børnebøger sælges! Se præsentation for mere info - Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jllhfjljhljl |
|
|
Da du skrev indlægget der havde jeg lige stemplet ud fra arbejde, præcis kl 00:17 så jeg sov ikke ;bb
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rthdfgdfhdfhhfdgfghfg |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
10-06-2008 10:12 |
|
Jeg er i skole og har projektopgave om daglig brugsen YAY (not!) virkelig kedeligt så jeg sidder bare og er på nettet 
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} honni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sover i ? |
|
|
Anne Nellemann: Uhh,, så er jeg alligevel glad for at jeg bare er folkeskole elev.. så længe det nu vare.... Held og lykke ! Julie S: Nej hvor hyggeligt, også held og lykke med daten  Helena: Det var da dejligt at få af vide, men meget tidligt syndes jeg ! ö Frk Krid: Så har du godt nok arbejdet sent!! hvad arbejder du med ? Rikkeevigglad: Kan enlig godt forstå du bare sider på nettet, for daglig brusen lyder ikke som det mest spændene emne ! 
Hilsen: Victoria Pommer Hansen med de 4 elskede heste' Kira, Chili, PH 's Dalton & PH 's Inko VPH-foto.dk / Hestevogn-import.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erhfdhdfhdf |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
10-06-2008 10:47 |
|
viktoria - nej vel det er simpelthen så dødsygt! hvad er der lige at "udforske" omkring den lokale brugs?
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} honni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Tja, han havde jo været oppe længe - og når jeg starter dernede er det helt og aldeles slut med at sove længe. Arbejdsdagen starter nemlig kl. 6  Lige nu holder jeg pause med eksamenslæsningen, mangler kun ca. 50 sider for i dag, men så har jeg også læst i omegnen af 200 indtil videre.
Heste- og børnebøger sælges! Se præsentation for mere info - Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| olkujhytgfr |
|
|
næ jeg var på stranden 
» Loυιse Lυlυ Frandsen  Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
Nightwish 2007. Nightwish 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| nn,n,n,n |
|
|
mc donalds... havde close, såå (:
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|