... Hejsa 
Her i weekenden har jeg været til stævne begge dage, men lørdag var så distrikts stævne dressur i Løgstrup ved Viborg. Virkelig flot sted forresten 
Jeg havde Dizett med, og jeg startede LB1 & LB2 - jeg plejer at starte højere, men pga et par trælse runder på hende, valgte jeg at gå et par klasser ned 
Nå men i LB1'en var hun ganske fin, kunne godt selv mærke der var et par småfejl, og hun var lidt urolig fortil. Men ellers en okay runde! Red 62,86 % og fik delt 3. plads.
I LB2 har hun næsten aldrig gået bedre! Hun var rigtig fin, og min veninde sagde også at hun bare gik meget bedre end 1. runde, men dommeren mente åbenbart at den var meget urolig fortil så jeg red kun 60,34 % og sluttede midt i klassen - men fik en god runde og det var de vigtigste 
Nu til en MASSE billeder
:

^ Skridter varm.

^ Igen, har lidt for meget fat fortil og jeg sidder kanp så pænt 

^ Trav

^ Igen

^Haha grimme Dizett, men man kan se mit smarte underlag 

^ Trav igen, fin her

^ Trav, dårligt moment falder også på forparten

^ Hihi lækker pony 

^Trav - og ja, jeg ved godtjeg har alt for meget fat fortil hér 

^ Skridt - det var SÅÅÅÅ varmt 

^ Trav, ærgelig med pony foran

^ Trav, dårligt moment, ellers fin fortil 

^ Galop lige inden jeg skulle på banen

¨^ Igen

^ Fin her

^ Så skulle jeg holde mig klar 

^ Igen

^ Trav, holder stadig klar 

^ Hilsen, mangler v bagben

^Frem igen, kigger lidt

^ Øgning (knap så pæn)

^ Rundt i hjørnet

^^ Ned af langsiden

^ Rundt i hjørnet

^ Shenkelvigning

^ Igen

^ Galop volte 12 meter

½ volte ind

^ Hilsen 

^ Præmieoverrækkelse 
Håber i nåede med så langt 
I må gerne kommentere 