Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 C stævne Løgstrup - BILL + resultater
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 09:25

... Hejsa :)


Her i weekenden har jeg været til stævne begge dage, men lørdag var så distrikts stævne dressur i Løgstrup ved Viborg. Virkelig flot sted forresten :)

Jeg havde Dizett med, og jeg startede LB1 & LB2 - jeg plejer at starte højere, men pga et par trælse runder på hende, valgte jeg at gå et par klasser ned ;)


Nå men i LB1'en var hun ganske fin, kunne godt selv mærke der var et par småfejl, og hun var lidt urolig fortil. Men ellers en okay runde! Red 62,86 % og fik delt 3. plads.

I LB2 har hun næsten aldrig gået bedre! Hun var rigtig fin, og min veninde sagde også at hun bare gik meget bedre end 1. runde, men dommeren mente åbenbart at den var meget urolig fortil så jeg red kun 60,34 % og sluttede midt i klassen - men fik en god runde og det var de vigtigste :)


Nu til en MASSE billeder :D :


^ Skridter varm.


^ Igen, har lidt for meget fat fortil og jeg sidder kanp så pænt ;D


^ Trav


^ Igen


^Haha grimme Dizett, men man kan se mit smarte underlag :)


^ Trav igen, fin her


^ Trav, dårligt moment falder også på forparten


^ Hihi lækker pony :D


^Trav - og ja, jeg ved godtjeg har alt for meget fat fortil hér ;)


^ Skridt - det var SÅÅÅÅ varmt :O


^ Trav, ærgelig med pony foran


^ Trav, dårligt moment, ellers fin fortil :)


^ Galop lige inden jeg skulle på banen


¨^ Igen


^ Fin her


^ Så skulle jeg holde mig klar :)


^ Igen


^ Trav, holder stadig klar :)


^ Hilsen, mangler v bagben


^Frem igen, kigger lidt


^ Øgning (knap så pæn)


^ Rundt i hjørnet



^^ Ned af langsiden


^ Rundt i hjørnet


^ Shenkelvigning


^ Igen


^ Galop volte 12 meter


½ volte ind


^ Hilsen :)


^ Præmieoverrækkelse :)


Håber i nåede med så langt :D

I må gerne kommentere ;)




© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde

© Med Dizett & Suze ©

www.123hjemmeside.dk/hiri- kvadrillehold

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 09:35

Gode billeder af en virkelige smuk pony! Er hel vild med hende.. Og tillykke med det fine resultat! Hvis jeg måtte give dig et godt råd, så syntes jeg at du skal retter dig lidt mere op.. Så ville I blive en meget pænerer eqvipage!

Smuk pony!!





" ...Vh C a m i l l a "

med Lady Scarlet O'Hara


More about the eqvipage

0
0
Svar på denne tråd
 
 llallalala
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 09:50

Camilla: Tusind tak, det er rigtig dejligt at få af vide :) - haha ja ved godt det med at rette mig op :b min underviser siger det hele tiden(:




© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde

© Med Dizett & Suze ©

www.123hjemmeside.dk/hiri- kvadrillehold

0
0
Svar på denne tråd
 
 okiujihuyhbuy
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 10:14

hun er så flot =D


alt i alt lyder det jo som om det gik godt ;D



» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 Fine pony...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 11:38

Tillyke med placeringen, og hvor er det bare en smuk pony, du har. Du er da efterhånden lidt til den langbenede side, men når man er så tynd og spinkel som dig, gør det jo ikke helt så meget.


Ja det er dejligt på Løgstrup - jeg har godt nok mange gode minder fra det sted!

0
0
Svar på denne tråd
 
 mnbmbvvb
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 13:47

Tillykke! Jeg var også i Løgstrup, dog kun bare for at kigge på. Men skulle have startet de samme klasser som dig, men Ibenholt er jo halt igen :/



Rikke'Jørgensen

'Langergaard !

Rodlease Tango <3'

Elmholts Ibenholt

&

Bonnie <33'



0
0
Svar på denne tråd
 
 hephey
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 13:57

Det ser da fint ud synes jeg.. .men lidt mere rank må du gerne være...


Forkselligt udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 lallalalalla
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 14:00

Joey: Mange tak, jo er lidt langbenet til hende :)


Rikke: Øv hvor ærgeligt :(


oo2-pirat: Tak :D


Carina: Tak, ja ved det ;)




© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde

© Med Dizett & Suze ©

www.123hjemmeside.dk/hiri- kvadrillehold

0
0
Svar på denne tråd
 
 hgæjhæækæ
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 14:02

fine billeder (: hvor er dizett smuk :D




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsfdfsdf
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 14:14

Først og fremmest tillykke :D
Super dejlig pony :D
Så skulle jeg jo havde taget til Løgstrup istedet for Aalborg xD



Sissel aka Tiss

Det nytter ikke at give hesten skylden, det er alligevel ikke den der har gjort det.

Min hp


Joy, jeg vil savne dig <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalal
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 14:15

Frk Krid: Tusind tak :)


Team Toss: Mange tak :D Ja, det skulle du have gjort (:




© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde

© Med Dizett & Suze ©

www.123hjemmeside.dk/hiri- kvadrillehold

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalaalal
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 14:07

Ik flere? (:




© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde

© Med Dizett & Suze ©

www.123hjemmeside.dk/hiri- kvadrillehold

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så du...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 19:01

Lækker pony og fine resultater.. :)


Så du Maria Friis på en brun pony der hedder Anton ?


»Nina med Ninoen«
verdens bedste hest
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalaalalala
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 10:59

Nina: Tak :) Ja, red mod én der hed Maria Friis :)




© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde

© Med Dizett & Suze ©

www.123hjemmeside.dk/hiri- kvadrillehold

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider