Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvem har du mødt? (roskilde dyrskue.)
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 20:48

Hej Ænder

nu er der jo et "hvad har du købt"-indlæg, så ville spørge, hvem mødte du fra jhn på roskilde? :D


Signeholm.

- nu med Harald <3

Victoria & Black Power

Zenia, du bliver aldrig glemt. <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 *******************
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 21:11

Mødte ikke nogen i år som jeg ikke kendte i forvejen.


Men:

RikkeJ (Æske)

Simi


Og så tror jeg da ikk at jeg stødte på flere af hva jeg husker.



- Mvh. Cecilie -

Did anyone say something?

www.ChaosPhoto.dk


Billeder fra Roskilde Dyrskue på ChaosPhoto.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvem har du mødt
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 21:16

på ros dyrskue ?: ingen


af dem jeg kunne genkende ansigterne på, så jeg fiona og hedvig lærke


mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!


nu med Sambuca

¤BNSLLS¤




0
0
Svar på denne tråd
 
 ghghfgh
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 21:20

Ingen, for var ikke til det 8D



Sissel aka Tiss

Det nytter ikke at give hesten skylden, det er alligevel ikke den der har gjort det.

Min hp


Joy, jeg vil savne dig <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 21:32

mig og lærke mødte:


- støjer.. nå nej støjko

- zalle

- mie risti

- signe (harald)

- bianca (maestro)

- frederikke (santos)


RosenborgDressage: arj så du mig og lærke? ej hvor sjovt! hvor og hvornår?


- min mening (:


fionabona

- med part på kiara

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 22:11

Jamen synes egentlig ikke der var ret mange ænder i år?


Men jeg mødte:


Catrine, sjovt nok xD

Signe(Harald)
Lærke - har jeg mødt før
Fiona - har jeg mødt før
Frede - har jeg mødt før
Bianca - har jeg mødt før
Bella - har jeg mødt før
Agent007 (som dog mest er aktiv på det store hn) - god veninde :b



Og så så jeg lige et glimt af Jette med Nazal, men kunne desværre ikke lige sige hej da jeg var på vej i ringen med en hoppe (:


Jeg så også Catja og Carina Jessen - Gigant og Primadonna stod næsten lige ved siden af vores, men turde ikke sige hej, for regnede ikke med at de ville kunne genkende os :b


Og så så jeg Simi et par gange, og RikkeJ en enkelt. Har dog mødt dem begge før.



... Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus


Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?

0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 22:12

nå ja, jeg mødte:


fionabona

hedviglaerke

støøjer ;b

catrine (zalle)

mie risti

bianca maestro

frederikke santos


tror det var det ? xD


Signeholm.

- nu med Harald <3

Victoria & Black Power

Zenia, du bliver aldrig glemt. <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 maestro
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 22:45

jeg mødte dem jeg skriver de mødte mig . hvem der var hvem og hvem jeg overhovedet mødte har jeg ikke styr på . havde noget helt andet i tankerne :)


» Bianca Hvolbøll (;

_______________________ - Med dressurponyen Maestro

______________:::: ..

___________fando :'/


0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 22:53

Støjko

Zalle

Hedviglaerke

fionabona

mie risti

.. nogle glemt?


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 støjko:
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 06:53

Ejjj, øv.. Så slet ikke dig. Holdte ellers øje med dig:(


Ellers mødte jeg ikke en eneste..



Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,

men alle gør deres bedste.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Fionabona
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 07:59

Nåårhh, var det dig jeg mødte xD? /-du fandt mig, der da jeg kiggede på gamacher :p?



Hilsen

Siff & Benton


Dressur er bedst,

....specielt på Benton(L)

0
0
Svar på denne tråd
 
 haha.....
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 09:11

Så faktisk INGEN ænder inde til roskilde? :P eller osse har jeg bare ikke kunne genkende ansigterne ;)



ღ Jose & Raffe ღ
.
- Det kommer ikke an på størrelsen -
Men gørelsen!
www.joseograffe.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Roskilde.
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 14:22

Ihh,' mødte jo mange. xD


Signe(Harald) Som klader mig Mie Risti, xD.Sjov pige

Catrine(Zalle) Sov med hende. xD

Støjko.

Bianca&Maestro.

Fredderikke&Santos

Fiona Som er sej. xD

HedvigLearke er også sej, good damn hun er høj. :O

Bella, Hun er en sød pige. :D


Det var vidst dem.




Stald CaDo:


Mie T Jacobsen.

Rid Fuldblods Araber!

Distance hestenene: F.A Risti Ox 3330 & Cado´s Dakoda Ox 4338



0
0
Svar på denne tråd
 
 fiona bona
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 18:37

fiona: det lagde jeg ikke lige mærke til,det eneste jeg havde i hovedet var at finde mutti og overtale hende til at lægge ud for mig til en fleecetrøje og et par beige ridebukser fra pikeur, men det gad hun ikke øv!



mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!


nu med Sambuca

¤BNSLLS¤




0
0
Svar på denne tråd
 
 Så kun....
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 19:18

Støjer og Cathrine.




Mvh. Carina






0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 21:19

Bella, du mødte faktisk også mig. :D


Signeholm.

med hesten Harald <3

distanceponyen Victoria <3

Black Power & Ann Bertha

R.I.P Zenia.

du var fantastisk.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 22:50

Signe: nååårh jo for søren! Undskyld


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 22:55

Carina: Kunne du kende os? ö Har aldrig rigtig skrevet med dig, så troede ikke du ville ane hvem jeg var hvis jeg sagde hej :b Men gik jo forbi 1000 gange xD



... Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus


Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?

0
0
Svar på denne tråd
 
 støjko
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 00:02

Tror også jeg så dig og catrine, men var faktisk også i tvivl :P Men vi så da Zasha i en boks, så tænkte I nok var der et sted :P



Catja Jessen

www.cogcjessen.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 00:05

Catja: Meget godt gået hvis i så Zasha i en boks da hun stod hjemme i stalden i Kagerup Hun skulle have været med, men stod halt indtil dagen før, så vi ville ikke ta' hende med. Istedet var det så Zabaya (som planlagt) og så Elorz istedet for Zasha.



... Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus

Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?


The one and only - Arabisk Fuldblod <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lækæøøjølø
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 09:28

ingen, jeg var der ikke xD




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Støjko...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 10:37

Jaaa.. det kunne jeg faktisk godt ;) Hehe... Men synes kun jeg så dig et par gange :P




Mvh. Carina






0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 18:51

Ihh Carina :b Du skulle have sagt hej , jeg tyrde ikke, hvis du ikke kunne kende mig xD SÅ dig allerede torsdag og ellers så jeg dig 20 gange både lørdag og søndag.


Men ellers mødte jeg :

Bella , har jeg mødt før , bare alt for dejlig .

Støjko ihh hvor jeg ikke kan lidt hende xD Haha ej beste veninde

Mie risti Sov med hende

lærke : Mødt for sjov pige.

Finona : mødt for. sjov pige.

bianca: SØd pige mødt før

Frederikke : sød pige mødt før.


» Catrine Jensen
Med den kommende dressur hest CA Dapoll.
Saart uden Zasha Elsker diig for altid skatten <3
Elsker Dig Dapoll
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 19:59

siff: haha ja, det var mig og lærke der moedte dig og ronja! :D og i anede ikke hvem vi var, men vi vidste godt hvem i var og guuuuud er du ogsaa paa jhn? er ronja ogsa det?


RosenborgDressage: haha okay, ej hvor skægt


- min mening (:


fionabona

- med part på kiara

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider