|
|
| Hvem har du mødt? (roskilde dyrskue.) |
|
|
Hej Ænder nu er der jo et "hvad har du købt"-indlæg, så ville spørge, hvem mødte du fra jhn på roskilde? 
Signeholm. - nu med Harald <3 Victoria & Black Power Zenia, du bliver aldrig glemt. <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ******************* |
|
|
Mødte ikke nogen i år som jeg ikke kendte i forvejen. Men: RikkeJ (Æske) Simi Og så tror jeg da ikk at jeg stødte på flere af hva jeg husker.
- Mvh. Cecilie - Did anyone say something? www.ChaosPhoto.dk Billeder fra Roskilde Dyrskue på ChaosPhoto.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvem har du mødt |
|
|
på ros dyrskue ?: ingen af dem jeg kunne genkende ansigterne på, så jeg fiona og hedvig lærke
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghghfgh |
|
|
Ingen, for var ikke til det 8D
Sissel aka Tiss
Det nytter ikke at give hesten skylden, det er alligevel ikke den der har gjort det. Min hp
Joy, jeg vil savne dig <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
08-06-2008 21:32 |
|
mig og lærke mødte: - støjer.. nå nej støjko - zalle - mie risti - signe (harald) - bianca (maestro) - frederikke (santos) RosenborgDressage: arj så du mig og lærke? ej hvor sjovt! hvor og hvornår?
- min mening (: fionabona - med part på kiara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Jamen synes egentlig ikke der var ret mange ænder i år? Men jeg mødte: Catrine, sjovt nok xD Signe(Harald) Lærke - har jeg mødt før Fiona - har jeg mødt før Frede - har jeg mødt før Bianca - har jeg mødt før Bella - har jeg mødt før Agent007 (som dog mest er aktiv på det store hn) - god veninde :b Og så så jeg lige et glimt af Jette med Nazal, men kunne desværre ikke lige sige hej da jeg var på vej i ringen med en hoppe (: Jeg så også Catja og Carina Jessen - Gigant og Primadonna stod næsten lige ved siden af vores, men turde ikke sige hej, for regnede ikke med at de ville kunne genkende os :b Og så så jeg Simi et par gange, og RikkeJ en enkelt. Har dog mødt dem begge før.
... Støjko - med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus
Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<3 |
|
|
nå ja, jeg mødte: fionabona hedviglaerke støøjer ;b catrine (zalle) mie risti bianca maestro frederikke santos tror det var det ? xD
Signeholm. - nu med Harald <3 Victoria & Black Power Zenia, du bliver aldrig glemt. <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
jeg mødte dem jeg skriver de mødte mig . hvem der var hvem og hvem jeg overhovedet mødte har jeg ikke styr på . havde noget helt andet i tankerne 
» Bianca Hvolbøll (; _______________________ - Med dressurponyen Maestro ______________::::♥ .. ___________fando :'/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddddddddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
08-06-2008 22:53 |
|
Støjko Zalle Hedviglaerke fionabona mie risti .. nogle glemt?
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| støjko: |
|
|
Ejjj, øv.. Så slet ikke dig. Holdte ellers øje med dig:( Ellers mødte jeg ikke en eneste..
- Ingen er perfekte, men alle gør deres bedste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fionabona |
| Forfatter:  |
Siff |
| Dato:  |
09-06-2008 07:59 |
|
Nåårhh, var det dig jeg mødte xD? /-du fandt mig, der da jeg kiggede på gamacher :p?
Hilsen Siff & Benton Dressur er bedst, ....specielt på Benton(L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haha..... |
|
|
Så faktisk INGEN ænder inde til roskilde? eller osse har jeg bare ikke kunne genkende ansigterne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Roskilde. |
|
|
Ihh,' mødte jo mange. xD Signe(Harald) Som klader mig Mie Risti, xD.Sjov pige Catrine(Zalle) Sov med hende. xD Støjko. Bianca&Maestro. Fredderikke&Santos Fiona Som er sej. xD HedvigLearke er også sej, good damn hun er høj.  Bella, Hun er en sød pige.  Det var vidst dem.
Stald CaDo: Mie T Jacobsen. Rid Fuldblods Araber! Distance hestenene: F.A Risti Ox 3330 & Cado´s Dakoda Ox 4338
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fiona bona |
|
|
fiona: det lagde jeg ikke lige mærke til,det eneste jeg havde i hovedet var at finde mutti og overtale hende til at lægge ud for mig til en fleecetrøje og et par beige ridebukser fra pikeur, men det gad hun ikke øv! 
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| vicki<3 |
|
|
Bella, du mødte faktisk også mig. 
Signeholm. med hesten Harald <3 distanceponyen Victoria <3 Black Power & Ann Bertha R.I.P Zenia. du var fantastisk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
09-06-2008 22:50 |
|
Signe: nååårh jo for søren! Undskyld 
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Carina: Kunne du kende os? ö Har aldrig rigtig skrevet med dig, så troede ikke du ville ane hvem jeg var hvis jeg sagde hej :b Men gik jo forbi 1000 gange xD
... Støjko - med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus
Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| støjko |
| Forfatter:  |
CJessen (StarBoy) |
| Dato:  |
10-06-2008 00:02 |
|
Tror også jeg så dig og catrine, men var faktisk også i tvivl Men vi så da Zasha i en boks, så tænkte I nok var der et sted 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Catja: Meget godt gået hvis i så Zasha i en boks da hun stod hjemme i stalden i Kagerup Hun skulle have været med, men stod halt indtil dagen før, så vi ville ikke ta' hende med. Istedet var det så Zabaya (som planlagt) og så Elorz istedet for Zasha.
... Støjko - med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona? The one and only - Arabisk Fuldblod <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lækæøøjølø |
|
|
ingen, jeg var der ikke xD
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Støjko... |
|
|
Jaaa.. det kunne jeg faktisk godt Hehe... Men synes kun jeg så dig et par gange 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zasha OX |
|
|
Ihh Carina :b Du skulle have sagt hej , jeg tyrde ikke, hvis du ikke kunne kende mig xD SÅ dig allerede torsdag og ellers så jeg dig 20 gange både lørdag og søndag. Men ellers mødte jeg : Bella , har jeg mødt før , bare alt for dejlig . Støjko ihh hvor jeg ikke kan lidt hende xD Haha ej beste veninde Mie risti Sov med hende lærke : Mødt for sjov pige. Finona : mødt for. sjov pige. bianca: SØd pige mødt før Frederikke : sød pige mødt før.
» Catrine Jensen Med den kommende dressur hest CA Dapoll. Saart uden Zasha Elsker diig for altid skatten <3 Elsker Dig Dapoll
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
13-06-2008 19:59 |
|
siff: haha ja, det var mig og lærke der moedte dig og ronja! og i anede ikke hvem vi var, men vi vidste godt hvem i var og guuuuud er du ogsaa paa jhn? er ronja ogsa det? RosenborgDressage: haha okay, ej hvor skægt
- min mening (: fionabona - med part på kiara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|