|
|
| ::. Fysik prøve? |
| Forfatter:  |
LilleChelle |
| Dato:  |
08-06-2008 19:05 |
|
,.. jeg skal til Fysik prøve på onsdag. og jeg er i tvivl - Må man tage notater med til prøven?
»Lasse's Chelle« ¬ Nu med Pøjka ! ^Tidligere med Vestergaards In-zeit Linka R.I.P Jeg er ikke teenagehysterisk - jeg er blot psykisk nedtrygt ! Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask, så vi kan være sammen forevigt. Jeg elsker dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Llalalala |
|
|
Jeg skal til fysikprøve på fredag. Og ja, du må have alle notater med, og også din fysik bog.
SOFIE DYBERG Med Zobell og Lisa. Der findes INGEN som jer. True love without a end. <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkjhhdsdfghjklæ |
|
|
Jeg har været til fysik prøve, og ja du må have det med du har brugt i løbet af året også bøger..
Camilla .. med springstjernen Picadelly ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjklæ |
|
|
Du må tage ALT med. Notater, rapporter, bøger - You name it  jeg skal på mandag(den 16.)
&& Whatever && - Soffi ¤ siden 2/5 2005 -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg elsker dig Lasse. <333 |
| Forfatter:  |
LilleChelle |
| Dato:  |
08-06-2008 19:31 |
|
. Tusind tak for hurtigt svar alle sammen  Hmm, vil det sige, at jeg egentlig også må tage mit fysik leksikon med? Hvis der ingen begrænsninger er? .
»Lasse's Chelle« ¬ Nu med Pøjka ! ^Tidligere med Vestergaards In-zeit Linka R.I.P Jeg er ikke teenagehysterisk - jeg er blot psykisk nedtrygt ! Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask, så vi kan være sammen forevigt. Jeg elsker dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjklæ |
|
|
Altså vores lærer siger at vi må tage ALT meget undtagen vores far :p haha
&& Whatever && - Soffi ¤ siden 2/5 2005 -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cavasjo <3 |
|
|
jeg ska imorgen 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥ .. Mie ♥ med; cavasjo ♥ 'du er min store kærlighed, drømmen om dig den varer ved.' ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ springsadel sælges Helt NY! skriv for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg elsker dig Lasse. <333 |
| Forfatter:  |
LilleChelle |
| Dato:  |
08-06-2008 19:56 |
|
.. øhm? Hvorfor må vi ikke tage vores forældre med? Det har jeg fået at vide man gerne må.
- Mie: Held og lykke 
»Lasse's Chelle« ¬ Nu med Pøjka ! ^Tidligere med Vestergaards In-zeit Linka R.I.P Jeg er ikke teenagehysterisk - jeg er blot psykisk nedtrygt ! Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask, så vi kan være sammen forevigt. Jeg elsker dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gdfghdfsh |
| Forfatter:  |
TeamFM |
| Dato:  |
08-06-2008 20:03 |
|
LilleChelle: Ja læs imellem linjerne. Whatever mener, at man ikke må tage sin far med ind til selve eksamnen som hjælpemiddel. 
Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
lillechelle: ja som opsyn må du have dine forældre med, men whatever mener det som en joke, altså som hjælpemiddel. btw. du må have alt med.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg elsker dig Lasse. <333 |
| Forfatter:  |
LilleChelle |
| Dato:  |
08-06-2008 20:50 |
|
jaarh - I know ! jeg fik formuleret mig forkert :i
Ehj, hvor herligt 
»Lasse's Chelle« ¬ Nu med Pøjka ! ^Tidligere med Vestergaards In-zeit Linka R.I.P Jeg er ikke teenagehysterisk - jeg er blot psykisk nedtrygt ! Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask, så vi kan være sammen forevigt. Jeg elsker dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ups... |
|
|
Selvfølgelig må du have ALLE dine noter med Ups, jeg skal vidst også lige have sendt dig mine noter Hehe. Det gør jeg med det samme... Held og lykke. Jeg skal op d. 18.
Mette Schønning. "mit hjerte er centrum i mig, jeg gør hvad mit hjerte føler." Bummer (LL)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|