Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 kender i det? :(
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 18:30

.. når et eller andet stykke tøj bare ikke findes i din størrelse nogen steder?! Fandt den FLOTTESTE sorte, højtaljede nederdel jeg nogensinde havde set, men så er den kun tilbage i størrelse 42 :( de har den i én butik i hele århus og omegn, og de får ikke flere tilbage. fik hende ekspedienten til at ringe rindt til alle butikker, men de har den kun i den ENE butik :(


det er bare SÅ surt sådan noget, for har bare ikke kunne finde en nederdel jeg synes, har været pæn :(


men kender i det ænder?


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 ncfdhkjdshfk
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 18:33



Prøvet at søge på nettet? Trendsales?




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 18:35

ja, det er altid totalt surt sådan noget! eller hvis man nu har kigget på noget og så ikke lige har pengene den dag, også tar der ned dagen efter også er det man har kigget på der bare ikke mere, /;



Maria

Prisca er virkelig glad for at dig (: - stævne ?/;


0
0
Svar på denne tråd
 
 trgazswfvzsf
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 18:37

Kan ikke finde den inde på deres hjemmeside. :/

og har ikke kigget på trendsales, det kunne jeg godt prøve. men den er jo ret ny ;)


maria: det er også bare SÅ træls. men så er det godt at have VISA d:


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 18:40

Åhh, træls. Kender det AAAAAAAAAAAAAAAALT for godt s; mega nedtur . :D




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 18:41

kender det for godt!



sagde:
Æææmilie d;


0
0
Svar på denne tråd
 
 aaaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 18:48

Årh skat, du har det så hårdt

Haha må altså indrømme jeg grinte lidt da du skrev du vadet hele byen rundt efter den nederdel!!


- Louise Nørskov

Dilli Dancer, rest in peace..

0
0
Svar på denne tråd
 
 loujhytgfrd
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 19:08

jeg kender det ! og det er bare nedern ! det er virkelig sådan en lille ting som virkelig bare kan smadre en hel uge for mig ;)



» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjklæ
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 19:34

Spurgte du ikke om de fik flere hjem?


Oftest får butikkerne jo hele tiden nye produktioner :)



&& Whatever &&
- Soffi ¤ siden 2/5 2005 -
0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 21:12


årg nitte.
kender det godt.
så stod jeg lige der:
arrg, det går nok hvis jeg bare tager et godt bælte på!
nej, den var nok ca. 10 cm for stor i taljen, så måske ikke d:


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 22:19

haha


af alle problemer er dette absolut det aller værste(!)

troede lige det var et sørgeligt indlæg, og så omhandler det tøj yesyes - men jo, det er da super træls.


milhbabye

0
0
Svar på denne tråd
 
 camilla ..
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 18:03

Milh - Camilla din fisk !!! (Jeg savner dig forresten..)

Det ER et sørgeligt indlæg


Amanda Karlsen
Klankefterskole 08/09
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider