jeg har lige fået ny mobil, så vil lige høre om i har nogle gode eller dårlige erfaringer med den? ved nemlig ikk hvordan den er, har aldrig før set nogen have den d;
Jeg har haft den i snart ½år nu og er rigtigt glad for den, virkelig nice telefon. Har ingen problemer haft med den overhoved, udover joy sticket noglegange fucker lidt hvis jeg kommer støv/sand i xD
» Camilla Maria«
Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden. Myspace - Arto - Artoklub
den har en af mine veninder og den har hun haft i over et år mener jeg og den er virkelig holdbar ! den er super fed både funktionsmessigt og udsensmessigt
og det er mega cool med de to små genvejsknapper i toppen