Heej People!<3..
Kan i nogen gode heste hjemmesider hvor mank an have sin egen hest. Eller bare chatte med andre heste tossede piger?..
Det må ikke være disse hjemmesider da jeg kender dem :
Wendy.dk
Jessy.dk
nforn.dk
minstald.dk
nethorse.dk
netpony.dk
hvis i kender nogen der ikke er disse så SKRIV!
Skrev FrkRysse
©©Nu med den skønne Baldur©©
Hrisla,Visna,Skjöldur ,Baldur & Smilla
I vil altid være i mit hjerte!
Rider islændere og er stolt af det !.
Mit første stævne i klub hekla!
©Junior stævne ©
SKRIV !
Har du prøvet at google?
LOTTEPOTTE
- med vidunderlige Gorba
- og snart med en vidunderlig hest
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet