ja, nu bliver jeg nødt til at skrive det, da jeg skal du med det igen z:
onsdag morgen, det hele var fint, skulle tile engelsk eksamen, var ret nervøs og bange for at få et black-out. Fik 10 i standpunkt, så helt galt kunne det vel ikke gå.
- Men jo, jeg kom ud med et 02, fik et black-out og kunne ingenting sige overhovedet. kunne ikke engang fortælle om Maestro, og det plejer jeg nu ellers nok at kunne - også på engelsk.
Nå jamen det var jo det, og jeg måtte jo ende med at grine af det. Så tog jeg ned til min kæreste - og hvad får man . "jeg synes ikke vores forhold kører længere, og jeg har ikke de samme følelser for dig som i starten"
great.
ja, han slog op. For han kunne jo ikke vente til mine eksamer var overstået, for han ville ikke holde mig for nar. nej fair nok.
- at maestro i tirsdag så stadig var halt hvor han egentlig skulle havde været rengående og jeg måtte ride igen, ja det er jo endnu mere @!#$.
Men først da min nu eks starter med at slå op, går jeg helt i panik. vi sad i hans bil. og jeg vidste ikke hvordan jeg skulle vende og dreje mig, og prøvede selvfølgelig på at redde noget ud. men nej han havde besluttet sig 
Så bad jeg ham holde kæft i 2 min. også kom tårene, og det gik op for mig at det var slut her og nu. jeg gik fra bilen, og 2 min. efter stod jeg brækkede mig.
jeg fik det SÅ dårligt.
- at jeg så fredag morgen stadig var helt ude af dem, og derfor måtte droppe min eksamen (fik den dog rykket til mandag), men det er træls at det skal ødelægge så meget for en 
ja lige nu er alting bare noget @!#$ @!#$ fra min side af!
- tak til dem som læste med, det skulle lige ud.