Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 når noget bare går tabt /:
Forfatter: 
Dato:  07-06-2008 10:15

ja, nu bliver jeg nødt til at skrive det, da jeg skal du med det igen z:


onsdag morgen, det hele var fint, skulle tile engelsk eksamen, var ret nervøs og bange for at få et black-out. Fik 10 i standpunkt, så helt galt kunne det vel ikke gå.

- Men jo, jeg kom ud med et 02, fik et black-out og kunne ingenting sige overhovedet. kunne ikke engang fortælle om Maestro, og det plejer jeg nu ellers nok at kunne - også på engelsk.


Nå jamen det var jo det, og jeg måtte jo ende med at grine af det. Så tog jeg ned til min kæreste - og hvad får man . "jeg synes ikke vores forhold kører længere, og jeg har ikke de samme følelser for dig som i starten" great.


ja, han slog op. For han kunne jo ikke vente til mine eksamer var overstået, for han ville ikke holde mig for nar. nej fair nok.


- at maestro i tirsdag så stadig var halt hvor han egentlig skulle havde været rengående og jeg måtte ride igen, ja det er jo endnu mere @!#$.


Men først da min nu eks starter med at slå op, går jeg helt i panik. vi sad i hans bil. og jeg vidste ikke hvordan jeg skulle vende og dreje mig, og prøvede selvfølgelig på at redde noget ud. men nej han havde besluttet sig :(

Så bad jeg ham holde kæft i 2 min. også kom tårene, og det gik op for mig at det var slut her og nu. jeg gik fra bilen, og 2 min. efter stod jeg brækkede mig.


jeg fik det SÅ dårligt.


- at jeg så fredag morgen stadig var helt ude af dem, og derfor måtte droppe min eksamen (fik den dog rykket til mandag), men det er træls at det skal ødelægge så meget for en :(


ja lige nu er alting bare noget @!#$ @!#$ fra min side af!

- tak til dem som læste med, det skulle lige ud.


» Bianca Hvolbøll (;

_______________________ - Med dressurponyen Maestro

______________:::: ..

___________fando :'/


0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  07-06-2008 10:41

det lyder godt nok som noget skidt,


trøstekram herfra .




.. Mie

med; cavasjo
'du er min store kærlighed,

drømmen om dig den varer ved.'


springsadel sælges Helt NY! skriv for info.


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-06-2008 10:42

er black out; besvimmelse eller hvad? (det er det i min by)

men også KÆMPE trøstekram herfra <3 og god bedring, eller hvad man siger.



sagde:
Æææmilie d;


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  07-06-2008 11:15

Det lyder som noget være tis :/

Stort trøstekram herfra



L!ne & Rhapsody

Rhapsody min charmetrold



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  07-06-2008 11:18

Puha, det lyder ikke sjovt. :( Stort trøstekram herfra. <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  07-06-2008 11:37

Mit indlæg er måske bare nytteløse ord, og det vil nok ikke hjælpe dig særlig meget.


Men, ja jeg synes det er syndt for dig. Men tro mig, det hele skal nok blive bedre.



;D
"Jeg er den mælkesnitte, der venter på dig."

[Citat: Sovsehund aka AnnSofieDK]

0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  07-06-2008 12:21

Hold da op, hvor er du uheldig!


Jeg føler med dig!


Endnu et stort trøstekram herfra også ! ;)



Emilie & MiCkey!

> You will become, the one you walk with! <

RIP. Kylle !

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  07-06-2008 12:49

arg hvor træls.
krammer herfra ooogså (;


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 lokijuhygtfr
Forfatter: 
Dato:  07-06-2008 14:00

ih hvor træls for dig søde s;


du ved jo nok godt at det hele bliver bedre, men du skal bare ringe hvis du har brug for at snakke : )


men disse perioder er virkelig bare død og pine og selvom det er svært bliver man nødt til at sætte dobbelt så meget pris på alle de gode ting..



» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 tgsefgdsgfv
Forfatter: 
Dato:  07-06-2008 14:35

puha søde, den er godt nok led, dén der :s forstår godt at du synes det hele er noget tis lige nu. husker stadig da det gik op for mig, at jeg skulle slå op med nikolaj. så føles det hele ligepludselig så tomt? :/

men jeg ved at det nok skal blive bedre med tiden, selvom det er så hårdt og forfærdeligt i starten. og held og lykke med resten af dine eksamener <3


hvad er der sket med meastro? :o


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej
Forfatter: 
Dato:  07-06-2008 15:32

Hvor er det synd for dig :(
Kender godt den følelse, den er så underlig.. Det er svært at komme over, så lidt synd at det med dig og din "eks" skulle ske nu.

Men ud og mor dig med dine veninder og venner, det hjælper meget :) Selvom det er svært at være glad, tro mig - folk forstår dig, for det er hårdt!!


Held og lykke med din eksamen på mandag, det skal nok gå - tro på dig selv :)






- Katrine Clausen


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  07-06-2008 20:33

Har tit læst mange af dine tråde, men ikke rigtigt svaret.

Synes det er rigtig synd for dig /:

Kender godt dét med drenge problemer, det er baare ikke nemt :/..

Håber Maestro snart bliver rask, for han er da godt nok en fantastisk pony!

Lige så Held og lykke med de kommende eksamer :), skal selv os op til en del :/



..Tine med dressurponyen Villiza Royal !


Du vil altid være en 1'er i mine øjne!


♥♥♥♥♥♥








0
0
Svar på denne tråd
 
 n::bcn,bnb,n
Forfatter: 
Dato:  07-06-2008 20:47

Trist :( Trøstekrammer herfra, men det skal nok gå (:




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  07-06-2008 22:44

trøstekram herfra.

- hvor træls! <3


» emma d;


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 09:15

Hvor er det bare skide uheldigt tidspunkt alt skal falde sammen på.

Jeg vil ikke sige det er synd for dig, for det er nok heller ikke det du vil høre. Men føler rigtig meget med dig, og kan godt forestille mig, hvilken super ærgelig situation det er og stå i.

Det er træls med karakteren, men du skal heldigvis ikke bruge den til noget, og så benyt de kommende eksamener til at øve dig i, så du ikke får black out, når du kommer i gymnasiet! Det er trodsalt der det først rigtig gælder (; ..


Og ja, selvom det lyder hårdt, så kommer du nok over det med kæresten, bare tag dig tid; det er okay og være ked af det ;)



Nu med Enekærs Ana-Bell

Tidligere Magic Bonnie


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider