Hej.
Her til morgen da vi kom ud på folden var det hele bare overhovedet ikke som det plejede
..
Visla min mors pony ville ikke stille sig op, og vi brugte en del tid om at få hende på benene, vi ringede med det samme til dyrlægen og han ville komme kl. 10 vi tog min mors pony ind på staldgangen og ind i sin boks og sad inde i stalden og jeg ringede til min voksne veninde "Mille" som ved næsten ALT omkring heste, hun kom og hun talte til dyrlægen for jeg kunne ikke jeg brød bare ud i gråd hele tiden
..
Det viser sig at være starten på forfangenhed, og jeg beder ham tjekke de andre heste og min ene hoppe viser sig også at have lidt forfangenhed men det er en lillebitte bitte smule. Men det er den mindste grad forfangenhed som de kan få ... så det er jo bedre:)
De kom op på ridebanen (m. sand) og fik hø og 5 flexiple spande som vi på skift fyldte med koldt vand. Jeg ringede til alle i miles omkreds og spurgte om de havde noget mere HØ vi kunne købe, og '' Malle xD'' var vores redningsheldt imorgen kører vi ud og henter 10 baller hø
vi ringede så og kom en vognmand med for lidt over 1000 kr sand som vi fordelte på folden det sted med mest skygge og vi indhegnede det og købte mineral slik stene og hentede mere vand (+ at de er på smertestillene). nu står de der og skal stå der i 3 uger uden at blive redet... Vores dyrlæge siger at det er de fleste han kommer ud til lige nu der har forfangenhed og det er pga den varme temperatur om natten osv 
SÅ PAS PÅ JERES HESTE ! en god ide er lige at få dem tjekket:!