|
|
| Long time, no see |
|
|
Hello  Først og fremmest; min computer er død :'( (xD) haha.. så har ikk rigtigt ku komme så meget på nettet, men lige nu er jeg på weekend hos mine forældre såeh heh.. Det går gooodt i Nr Asmindrup! Feykir er lige kommet på sommergræs, og når jeg kalder, svarer først alle de andre heste, og derefter kommer Feykir styrtende fra den anden ende af folden, hen til mig  Han er ved at blive en dygtig herre, der nærmest kan trave rundt på en volte uden at gå ind på midten og gå i stå (store ting for Feykir hahah) og galopanspring for stemmen har han også lært og afslappet skridt, er han døøøgtii til      og Stinky er jo også kommet op til mig han nyder vidst livet på landet.. hehe     det var lidt fra mig, håber I har det godt, og nogle af os ses vel på RD i morgen? 
Sabrina & Feykir akademisk ridekunst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Julemand |
|
|
Ih hvor er det dejligt det hele  Jeg kommer også på RD i morgen. Du har bare at møde mig 
Mvh. Rikke med Den lille Grå Calypso DM og nu også snart Lucky Lurito DM Årets JHN springrytter 07 DSP hingsteføl sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhbdubiujd |
|
|
haha hår hår hår <3 8D stinky er så sjov haha, iskagestinkyven =D
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| regoregierg |
| Forfatter:  |
Vildrose |
| Dato:  |
06-06-2008 22:16 |
|
DIT HÅR, neeej hvor det pænt!  og stinky.. weeee elsker det dyr mayn <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ålålå ^^ |
|
|
Jeg stemmer i med de andre ^^ Feykir er sød som altid Dit nye hår klær dig supergodt (men har jeg allerede sagt ) og Stinky er bare skøn 
-applecheeks "I am the terror that FLAPS in the night, I am the wrong number calling you at 3 AM.. I am DARKWING JULIE"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| olkjhgfd |
|
|
dejlige dyr 
» Loυιse Lυlυ Frandsen  Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
Nightwish 2007. Nightwish 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
07-06-2008 15:43 |
|
jeg spørger måske dumt - er det en rotte eller hvad? d:'
virkelig søde dyr altså, og totalt lækkert hår (;
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wallaballa |
|
|
Line <3: milh har skrevet "sød fritte." Så det er íngen rotte xD Åårh, gode billeder!
Sofie & Cappuccino :}
- årh, jeg elsker dig! Look into my eyes you will see what you mean to me!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
07-06-2008 16:14 |
|
hvad hulan er en fritte så? d:
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
07-06-2008 16:18 |
|
milh: jada d: er det sådan en ? (;
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
line: altså ja på en måde, en fritte er en 'underart' af den vilde ilder (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
07-06-2008 16:20 |
|
haha, okay, taark (; jeg troede først det var et dæknavn for en rotte fordi det lyder så klamt d; hahaha. men jeg kunne godt se det ikke var en rotte d:
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mickey<33 |
| Forfatter:  |
Emilie ♥Mickey♥ |
| Dato:  |
07-06-2008 17:29 |
|
OMG! Den dersens fritte tror jeg altså ikk jeg ville kunne leve med 
Emilie & MiCkey! > You will become, the one you walk with! < RIP. Kylle !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Long time, no see |
|
|
aww nice at komme hjem til så søde beskeder wee <3 Stinky er som sagt en ilder xD Numsefisken, hvad vil du vide? =D hehe
Sabrina & Feykir akademisk ridekunst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Long time, no see |
|
|
Stinky kan ingen tricks xD men man kan helt sikkert lære dem noget, hvis man gider =D men jeg leger bare fangeleg, går ture osv.. =) han spiser ildermad/killingefoder, det er det samme :b andet?? =DDD
Sabrina & Feykir akademisk ridekunst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jfkkjfhkg |
|
|
Har du en udendørs voliere til ham? Lugter de ikke? Hvilke farver fes de i? =)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jfkkjfhkg |
|
|
Har du en udendørs voliere til ham? Lugter de ikke? Hvilke farver fåes de i? =)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
08-06-2008 12:42 |
|
arjiii jeg kan altså slet ikke stå for ham der Feykir! han ser bare så sød ud  og nu har jeg lige fundet ud af hvorfor du hedder Stinky. har jeg altid undret mig over
- min mening (: fionabona - med part på kiara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Long time, no see |
|
|
Jeg har et bur, vi selv har bygget, der er 160 højt, og 100 bredt =) det brugte jeg indenfor, da jeg boede i Alb. men nu hvor han står udenfor, har vi sat nogle plader på, så han ikk får træk =) såeh... jo, de lugter xD men man vænner sig til det, og hvis man holder det rent, vil jeg mene, at det ikk er nogen gene =) de fåes i nærmest alle farver, så vidt jeg ved... men det er vidst kun standard og pastel, som er mest almindelige, og som du ikk ska betale en halv bondegård for xDD
Sabrina & Feykir akademisk ridekunst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Long time, no see |
|
|
jeg gav 1000 for Stinky, tror de billige ligger deromkring, og så hvis det ska være en anderledes farve, er de vidst dyrere ..
Sabrina & Feykir akademisk ridekunst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|