Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Prøveeksame ..
Forfatter: 
Dato:  06-06-2008 13:28

.. i dag, i mundtlig dansk. I min klasse, kunne man gå frivilligt op, hvis man ville. Hvis man ikke ville, skulle man være tilskuer for den/dem der gik op, dog mente nogen at de var bedre tjent med en fridag, hmm. Jeg havde så sagt at jeg gerne ville op, da jeg følte mig temmelig godt rustet til det, og der var så mange der ikke gad. Og jeg tænkte, hellere prøve det for første gang nu, så man får en idé om hvad det går ud på. Så jeg mødte klokken 10.40, og var rimelig lalleglad og i godt humør, trak min opgave klokken 11, som var en novelle (yes, yes, YES ! ), og havde så 40 min til at analysere den. Syntes ikke jeg fik lavet alt det jeg ville, men fik det vigtigste med. Kom ind 11.40, og var rimelig nervøs, så startede med at lave nogle dumme gentagelser, og gå lidt for meget efter mit papir, men alt taget i betragtning var det fint, og da de begyndte at spørge, snakkede jeg jo bare løs. 20 min sad jeg derinde. Der var 2 andre elever, der så min fremlæggelse. Så gik vi ud, så de lige kunne snakke .. og kom så ind og fik karakter.

DAMDAMDAM .. 10 !

Og de overvejede endda at give mig 12, men pga. gentagelserne i starten og det, blev det altså 10. Men jeg var fuuuuuldt ud tilfreds ! Og så er jeg klar til næste år ..

Nogle 8'klasses ænder, der har været til prøveeksame ?


Mvh. Nynne

Stolt over endelig at kunne kalde dig min, June ! (:

- Hesteklewa Day Dream & Miss June -
.. for every act of love you've done,
I owe you one ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 ggggggg
Forfatter: 
Dato:  06-06-2008 14:33

Yes jeg var her for et par uger siden.


På min skole var det dog uden tilskuere og sådan, med censorer fra andre skoler, og alle elever SKULLE op. Jeg var oppe i skriftlig dansk, mundtlig engelsk, og matematik - færdighedsregning (1time) og problemregning (3timer).

Det varierede lidt fra klasse til klasse hvad man kom op i.

Men det gik helt okay med mig.


Mundtlig engelsk fik jeg 7. men okay, trak også et lortemne :b

I færdighedsregning fik jeg også 7.

I problemregning fik jeg 10.

Og i skriflig dansk fik jeg 12


0
0
Svar på denne tråd
 
 var til rigtig
Forfatter: 
Dato:  06-06-2008 14:37

eksamen. Går i 9. Fik 7 hvilket er okay. For det var et relativ svær digt.


Med den dejlige traver, Face The Feat - som bare kaldes Findur :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  06-06-2008 17:49

Det hedder afgangsprøver, hvis man går i folkeskole.


;D
"Jeg er den mælkesnitte, der venter på dig."

[Citat: Sovsehund aka AnnSofieDK]

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider