I januarmåned købte jeg en sony ericsson W880i
denne her:

Da jeg havde haft den 2 mdr. begyndte den at slukke flere gange dagligt, hvilket irriterede mig, og jeg gad ikke have en så dyr mobil som ikke virkede ordentligt, så den kom til rep.
Da jeg så fik den tilbage igen, havde jeg den en dag, og afleverede den så igen til rep, da den stadig slukkede. Da jeg så fik den tilbage 3. gang nåede jeg nærmest kun at have den en halv dag, da den igen slukkede suk 
Min far tog så med min ned i butikken, og hun kunne så kun gøe det at sende den afsted igen :/
Men men! så i dag ringede de og sagde at der var kommet en ny mobil til mig, og det er ikke den samme med en nyere model denne her: 
Så det betalte sig at klage, og nu har jeg endda fået en endnu nyere mobil end jeg havde 
Nogen der har erfaring med min nye mobil?