Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Så heldig var jeg lige :)
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 22:48

I januarmåned købte jeg en sony ericsson W880i

denne her:



Da jeg havde haft den 2 mdr. begyndte den at slukke flere gange dagligt, hvilket irriterede mig, og jeg gad ikke have en så dyr mobil som ikke virkede ordentligt, så den kom til rep.


Da jeg så fik den tilbage igen, havde jeg den en dag, og afleverede den så igen til rep, da den stadig slukkede. Da jeg så fik den tilbage 3. gang nåede jeg nærmest kun at have den en halv dag, da den igen slukkede suk :(


Min far tog så med min ned i butikken, og hun kunne så kun gøe det at sende den afsted igen :/


Men men! så i dag ringede de og sagde at der var kommet en ny mobil til mig, og det er ikke den samme med en nyere model denne her:


Så det betalte sig at klage, og nu har jeg endda fået en endnu nyere mobil end jeg havde :P


Nogen der har erfaring med min nye mobil?






Catja Jessen

www.cogcjessen.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 22:53

den har jeg ogs, i mocca :D den er go syns jeg..




.. Mie

med; cavasjo
'du er min store kærlighed,

drømmen om dig den varer ved.'


springsadel sælges Helt NY! skriv for info.


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 22:55

Min telefon er elendig!
den er også blevet tudegrim og den slukker omkring 10 gange dagligt og går tit i hak.
udover det holder den kun strøm i 2 dage højst!
- meeen, jeg elsker den stadig, og jeg gider ikke købe en ny (;


det er den her frækkert d: dog med ridser OVER DET HELE! d:
den er elendig, men jeg elsker den :}


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 23:02

den har jeg også, er bare så glad for den. har den bare i en anden farve (:



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)






0
0
Svar på denne tråd
 
 olkjhbgv
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 23:09

den er super nice ;D



» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nå men..
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 08:19

De lyder da godt, så kan jeg håbe jeg har mere held med den nye :)



Catja Jessen

www.cogcjessen.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskirft
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 10:33

lukas&line; jeg havde den i rød :) efter 1 uge, slettede den pludselig alle mine telefonnumre - billeder - video ALT på min telefon, bare sådan. den gik i hak 100000000000000000 gange dagligt, og smatidig slettede den ALT sådan omkring 2 gange om måneden :s men jeg elskede den, den var mega godt selvom der var alle de fejl der. (;

men, har ingen eerfaringer med din nye mobil cjessen.



EMILIE <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 haha..
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 18:18

Snyd - heldigt :P


Med venlig hilsen

Bianca

se mine ponyer på

www.rawasport.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sony Ericsson W980i
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 18:21

Heej :P
Heldigt med din mobil :D


Min mor har lige fået den der mobil, og den er super god !

Den er herre sej :P

Men nej, har ingen erfaringer med den :D


Navnet "x-factor" stammer fra hesteverdenen ;)<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 18:36

Jeg har den her.. oss en sony erricson... er bare mega glad for den...



Ranka my little pony...



I will never let you go...



I LOVE you...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider