Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 spå konen
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 17:30

hhaaaaaaaaalllløøøøssa jeg har en test ting.


1. hvad er din yndlingsfarve

2. dit yndlingsdyr

3. din yndlings mad

4. dit yndlings tal

5. dit yndlingsted .


svar så hurtigt som muligt så skal jeg se hvad krystal kuglen siger, hi hi hi



HÅBER AT DU KUNNE BRUGE MINE ORD.


FRA:


VON TINE .


ps. i love horses


0
0
Svar på denne tråd
 
 sjdfskfd
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 17:35

1. Lilla

2. HEST

3. Pandekager

4. 10

5. Ude ved hestene...


Ranka my little pony...



I will never let you go...



I LOVE you...

0
0
Svar på denne tråd
 
 spå.. haha
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 17:36

1. Blå :)


2. Pony :)


3. Pizza :)


4. 14.


5. Ved siden af en pool:P


Med venlig hilsen

Bianca

se mine ponyer på

www.rawasport.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm .......
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 17:40

1. Guld

2. hest

3. pizza

4. 8

5. ved en sø





Zig-Zag

I love you. I swear that's true.

0
0
Svar på denne tråd
 
 rgereg
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 17:40

1. hvad er din yndlingsfarve gul

2. dit yndlingsdyr elefant

3. din yndlings mad svensk pølseret

4. dit yndlings tal 3

5. dit yndlingsted Snave



EMILIE <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 17:47

1. hvad er din yndlingsfarve rød

2. dit yndlingsdyr hest el. hund

3. din yndlings mad pizza el tærte

4. dit yndlings tal 2

5. dit yndlingsted . et shoppingcenter, stalden eller derhjemme..




.. Mie

med; cavasjo
'du er min store kærlighed,

drømmen om dig den varer ved.'


springsadel sælges Helt NY! skriv for info.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 18:52

1. hvad er din yndlingsfarve: Lyserød

2. dit yndlingsdyr: Pony

3. din yndlings mad: Pizza

4. dit yndlings tal: 10

5. dit yndlingsted: Fogedgårdens Hestepension



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)






0
0
Svar på denne tråd
 
 zsdsdsf
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 18:59

1. Lime grøn

2. Hest

3. Lasagne

4. 5

5. der hvor jeg rider...



LOTTEPOTTE

- med vidunderlige Gorba

- og snart med en vidunderlig hest


0
0
Svar på denne tråd
 
 dfgdgddfdgf
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 19:04

1. hvad er din yndlingsfarve

Sort

2. dit yndlingsdyr

Hund & hest

3. din yndlings mad

Pizza fra Kebabhuset Amore :D

4. dit yndlings tal

Godt spørgsmål :D

5. dit yndlingsted .

Rideskolen.




Sissel aka Tiss

Det nytter ikke at give hesten skylden, det er alligevel ikke den der har gjort det.

Min hp


Joy, jeg vil savne dig <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 1. hvad er din yndlingsfarve
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 19:06

1. hvad er din yndlingsfarve

- LILLA!


2. dit yndlingsdyr

- Hæzzt xD


3. din yndlings mad

- Intet


4. dit yndlings tal

- 15 :)


5. dit yndlingsted

- Fuglebjergskole



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 olkiuhgv
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 19:09

1. hvad er din yndlingsfarve - Lilla

2. dit yndlingsdyr - Hest

3. din yndlings mad - abrikos kylling

4. dit yndlings tal - 19

5. dit yndlingsted - Finland



» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 20:02

hvad er din yndlingsfarve Grøn!

2. dit yndlingsdyr HEST!

3. din yndlings mad Pizza :D

4. dit yndlings tal 3 & 4

5. dit yndlingsted Stalden og hjemme i sofaen <33



Emilie & MiCkey!

> Every night in my dreams i see you, i feel you! <

RIP. Kylle !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Max er sød
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 20:31

hvad er din yndlingsfarve Blå

2. dit yndlingsdyr HEST!

3. din yndlings mad Burger :D

4. dit yndlings tal 2542

5. dit yndlingsted HIRI, inde på ridebanen, en varm hyggelig sommerdag med Eva :D


Og nej, jeg har aldrig nogensinde set en blå hest med 2542 ben som spiser burger inde på ridebanen



:) Emmelie (:


Du kan ikke kun elske nogen, når det går godt,

men det er ofte dem med mest modgang, du elsker mest.

0
0
Svar på denne tråd
 
 krystalkugle
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 21:58

1. hvad er din yndlingsfarve Blå

2. dit yndlingsdyr Hest

3. din yndlings mad Julemad ;i

4. dit yndlings tal 3

5. dit yndlingsted . Hjemme (: <3


- sofie.

//hjemme igen fra den bedste lejrskole

- med den bedste klasse <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 thilde
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 15:32

1. hvad er din yndlingsfarve rød

2. dit yndlingsdyr Hest

3. din yndlings mad pasta salat,

4. dit yndlings tal 12

5. dit yndlingsted . Killerup/hjemme

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cacao & Traum
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 16:11

Hvad går der her helt præcist ud på?



Med væmli' hilsen Aja


- læs ikke mellem linjerne!

Der står ikke noget - og hvis der gør, er det alligevel for småt til at kunne læses!


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 17:36

1. Må man kun vælge en? hvid, lige for tiden

2. hest

3. det er famne meget... pasta så

4. 7

5. christianhavn evaaaarh <3 (hvor jeg bor)


- min mening (:


fionabona

- med part på kiara

0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 17:45
  1. Lilla
  2. Hest
  3. Suppe
  4. 9
  5. Hjemme

ZENTA!

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 18:44

1. grøn.

2. hest

3. sushi + pizza :i

4. 13, tror jeg. har ik rigtigt noget'{;

5. derhjemme - mit værelse. : D eller på ferie d;


(jeg kender den godt)

så siger man fx. "du er en grøn hest, som elsker pizza. du er 13 år og bor derhjemme" fx. tror da det er sådan d;


» emma d;


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  06-06-2008 09:53

1. hvad er din yndlingsfarve Rød.

2. dit yndlingsdyr Hest.

3. din yndlings mad Pizza.

4. dit yndlings tal 10.

5. dit yndlingsted . Hjemme ved mine plejeforældre.


Hilsen Helene


Som desværre ikke rider på ponyen Chanell mere :-(


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  06-06-2008 21:03

Lyserød

Hest

Boller i Karry

6

Springbanen


catrine sørensen & maylie selwyn

- en über lækker equipage.


ponyrytter med stil


Tror du på kærlighed ved første blik, eller skal jeg gå og komme igen? ;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllllll
Forfatter: 
Dato:  06-06-2008 22:31

1. hvad er din yndlingsfarve Violet

2. dit yndlingsdyr hest

3. din yndlings mad salat og frugt

4. dit yndlings tal 14

5. dit yndlingsted hjemme el. ferie



Mvh. Katrine

ALTID GLAD!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider