|
|
| skal i, i skole på fredag? i: |
|
|
ja, eller nej?
(og også alle i eksamen æner!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
| Forfatter:  |
Trine »uden Hannibal« |
| Dato:  |
04-06-2008 17:03 |
|
Nej, men har også læseferie 
TRINE BLOCH AGER Uden Hannibal - savner dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lkjhvfc |
|
|
Nej. men dem fra min klasse der ikke var til eksamen idag skal .
» Loυιse Lυlυ Frandsen  Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
Nightwish 2007. Nightwish 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| htrhgsdb |
| Forfatter:  |
TeamFM |
| Dato:  |
04-06-2008 17:11 |
|
På en måde - Jeg skal til fysikeksamen.
Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdassd |
| Forfatter:  |
Lotte ♥Gorba♥ |
| Dato:  |
04-06-2008 17:11 |
|
Ja. skide skole mann, gider bare ikke... Men skal ikke rigtig lave noget, da vi har opstart til emneuge....
LOTTEPOTTE - med vidunderlige Gorba - og snart med en vidunderlig hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ja, eller nej, skal bare op og aflevere en opgave.. så har jeg læseferie pt. har jeg "skriveferie" xD
"Hygge hejsa!" <3 Line og Surprise <3 ~* Team JPSR Dressur *~ tidligere: Line♥Tatoo♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Julemand |
|
|
Jeg skal til mundtlig årsprøve i dansk, så jeg smutter lige derover en times tid  Men ellers har jeg læseferie.
Mvh. Rikke med Den lille Grå Calypso DM og nu også snart Lucky Lurito DM Årets JHN springrytter 07 DSP hingsteføl sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cavasjo <3 |
|
|
♥♥♥♥♥♥♥♥♥ .. Mie ♥ med; cavasjo ♥ 'du er min store kærlighed, drømmen om dig den varer ved.' ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ springsadel sælges Helt NY! skriv for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skole fredA |
| Forfatter:  |
Bianca ♥Capetown♥ |
| Dato:  |
04-06-2008 17:37 |
|
Haha ja, jeg er en af de heldige:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øøøøvvv |
| Forfatter:  |
Natasja 2 |
| Dato:  |
04-06-2008 17:37 |
|
Jeg har fri 11:20 på torsdag og almindelig skoledag fredag...
Ranka my little pony... I will never let you go... I LOVE you...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjk |
|
|
Har læseferie. Men min samfundsfag/fysiklærer laver en dag på skolen der hvor vi kan komme og stille spørgsmål hvis vi vil det. - Så ja, skal faktisk i skole på fredag. Får også min blå bog der weee.
&& Whatever && - Soffi ¤ siden 2/5 2005 -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kdfjgfdg |
| Forfatter:  |
Vildrose |
| Dato:  |
04-06-2008 18:03 |
|
nej, har læseferie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| wallaballa |
|
|
Ja, desværre & vi skal endda ha' IDRÆTSDAG HVOR NEDERN!
Sofie & Cappuccino :}
- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L) Look into my eyes you will see what you mean to me!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skole fredag. |
|
|
Jeg er så heldig at skulle til fysikeksamen.
Christina Buhl .. Nu uden Major<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsdfssdf |
|
|
Jeg har fri 
Sissel aka Tiss
Det nytter ikke at give hesten skylden, det er alligevel ikke den der har gjort det. Min hp
Joy, jeg vil savne dig <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thor'mus |
|
|
Ja, og synes det er mærkeligt lige at skulle holde fri torsdag, og så i skole fredag.
♥ Cecilie & Thor ♥
- til døden os skiller (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| vnvbmnmnb, |
| Forfatter:  |
Signe (Jensen) |
| Dato:  |
04-06-2008 19:19 |
|
ja, men jeg skal til tysk eksammen, så det er ikke "rigtig" skole.
- Signe.
Have you hugged a pirate today ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skole fredag |
|
|
ja det skal jeg - og det er bare noget @!#$. hallo man, det er jo latterligt at have fri torsdag og så skulle i skole fredag, for at så holde weekend lørdag og søndag.
Kalløøh - med skønne Jaargt Fjordrytter med stiilh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zasha OX |
|
|
Ja  Skulle jo rigtigt have været på Roskilde Dyrskue- Men det komemr jeg jo ikke  Eller jo lørdag og Søndag
» Catrine Jensen Med den kommende dressur hest CA Dapoll. Saart uden Zasha Elsker diig for altid skatten <3 Elsker Dig Dapoll
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mickey<33 |
| Forfatter:  |
Emilie ♥Mickey♥ |
| Dato:  |
04-06-2008 20:04 |
|
Nope  Vi har fri torsdag fredag! Sådan!
Emilie & MiCkey! > Every night in my dreams i see you, i feel you! < RIP. Kylle !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg elsker dig Lasse. <333 |
| Forfatter:  |
LilleChelle |
| Dato:  |
04-06-2008 20:18 |
|
.. jeg skal lige som MILH - til dansk FSA - Kl. 8.10 . Så det er heldigvis tidligt, så jeg har hele dagen til at kunne læse fysik. også skal jeg på arbejde også.
»Lasse's Chelle« ¬ Nu med Pøjka ! ^Tidligere med Vestergaards In-zeit Linka R.I.P Jeg er ikke teenagehysterisk - jeg er blot psykisk nedtrygt ! Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask, så vi kan være sammen forevigt. Jeg elsker dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Skal ikke i skole på fredag - har læseferie 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
04-06-2008 21:26 |
|
ja og vi har idrætsdag. JEG ELSKER DET! d: Fodboldteam here I Come! (; - men skal også sådan noget skattejagt, det bliver herre nedern ;(
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| llalalaalal |
| Forfatter:  |
Pirat-Lunde |
| Dato:  |
04-06-2008 22:11 |
|
' Ja  jeg skal bare have ganaske almindelig skoledag :b men vil rigtig gerne derop alligevel, kan rigtig godt li at være på min skole (okay, lyder som et nørdebarn xD ) , men vil gerne lige op og sige god weekend til alle 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegeramor |
|
|
Ja desværre og så har jeg enda først fri halv tre 
Maiken Med Dreamy & Pegasus ::. Tro, håb & kærlighed .::
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Kh. Patricia Jørgensen You may say I'm a dreamer but I'm not the only one. I hope someday you'll join us and the world will love as one
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
| Forfatter:  |
Erika 1 |
| Dato:  |
04-06-2008 23:41 |
|
Nej. Har læseferie fra HHX Først en årsprøve på onsdag
Mvh. Erika ~*You can knock me down - But I ain't staying there*~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6879709709707 |
| Forfatter:  |
AmalieNørregaard (Fylla) |
| Dato:  |
05-06-2008 00:50 |
|
Jep. Skal op i mundtlig samfundsfag kl. 9, så kryds fingre for mig 
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla. Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aaaaaaaaaaaaa |
|
|
nej har læseferie 
- Louise Nørskov Dilli Dancer, rest in peace..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
05-06-2008 11:09 |
|
hæhæhæhæhæ nej jeg skal ikke i skole, min er klasse er den eneste på min skole som ikke skal  min lærer har været så smart at rykke nogle af vores timer så igår fik jeg 4-dages weekend :b
- min mening (: fionabona - med part på kiara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| zzzzzzzzzzzz |
| Forfatter:  |
NIELSEN »ZENTA« |
| Dato:  |
05-06-2008 18:12 |
|
Jeg bliver hjemme i morgen med tilladelse fra mine forældre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Ja. Skal lige op i fysik/kemi i morgen fra kl 8 til 10
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| r ista |
| Forfatter:  |
Sarah (Rista) |
| Dato:  |
05-06-2008 19:15 |
|
nææh, vi har fri 
◦ SARAH KROG' - med vidunderdyret Rista :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja. Men, nej. |
| Forfatter:  |
Louise (Muzze) |
| Dato:  |
05-06-2008 19:20 |
|
Jo, det skulle jeg have været. Men har fået lov at holde fri 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Nej jeg har da planer om at fortsætte min ferie til på torsdag hvor jeg lige skal et smut derover til eksamen, og så ellers hjem og fortsætte ferie xD
... Støjko - med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus
Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gggggg |
| Forfatter:  |
miss chanel |
| Dato:  |
05-06-2008 20:07 |
|
ja jeg skal i skole. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bumbumbum |
| Forfatter:  |
marlenej |
| Dato:  |
05-06-2008 21:01 |
|
Jeg har fri, skal til københavn 
Marlene Jensen I'm not the one i used to be, but i'm happy with who i am.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
Helene ♥Speedy♥ |
| Dato:  |
06-06-2008 09:45 |
|
Ja. Og jeg har ikk læseferie endnu, det skal jeg så heller ikk have, da jeg er blevet fritaget for alle eksamerne 
Hilsen Helene Som desværre ikke rider på ponyen Chanell mere :-(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
06-06-2008 10:01 |
|
Jeg har læseferie  Men en del fra min skole er oppe i fysik mundtlig i dag.
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalaa |
|
|
Næ, for jeg har også læseferie 
SOFIE DYBERG Med Zobell og Lisa. Der findes INGEN som jer. True love without a end. <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|