Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 skal i, i skole på fredag? i:
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 17:02

ja, eller nej?

(og også alle i eksamen æner!)



EMILIE <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 17:03

Nej, men har også læseferie :-D




TRINE BLOCH AGER
Uden Hannibal - savner dig
0
0
Svar på denne tråd
 
 thilde
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 17:04

ja, får først læseferie der :s

0
0
Svar på denne tråd
 
 lkjhvfc
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 17:05

Nej. men dem fra min klasse der ikke var til eksamen idag skal .



» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 På fredag.
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 17:06

Nej, der har jeg haft læseferie i to uger. :)



Ditte

- nu med May Ray

0
0
Svar på denne tråd
 
 jkhjhfgfh
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 17:10

Næh, har læseferie :D



══════

Trine

╚══════╝

Sonny <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 htrhgsdb
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 17:11

På en måde - Jeg skal til fysikeksamen.


Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdassd
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 17:11

Ja. skide skole mann, gider bare ikke... Men skal ikke rigtig lave noget, da vi har opstart til emneuge....



LOTTEPOTTE

- med vidunderlige Gorba

- og snart med en vidunderlig hest


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 17:13

Nej, jeg har læseferie.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalalala
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 17:16

Nixen, jeg har læseferie ;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 17:17

Ja, eller nej, skal bare op og aflevere en opgave.. så har jeg læseferie :D pt. har jeg "skriveferie" xD


"Hygge hejsa!"
<3 Line og Surprise <3
~* Team JPSR Dressur *~

tidligere: Line♥Tatoo♥

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 17:22

jeg skal ikke, fordi min skole startede på en søndag d:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 17:28

Jeg skal til mundtlig årsprøve i dansk, så jeg smutter lige derover en times tid ;-)


Men ellers har jeg læseferie.





Mvh. Rikke med Den lille Grå

Calypso DM og nu også snart Lucky Lurito DM

Årets JHN springrytter 07

DSP hingsteføl sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 17:30

nope, har læseferie..




.. Mie

med; cavasjo
'du er min store kærlighed,

drømmen om dig den varer ved.'


springsadel sælges Helt NY! skriv for info.


0
0
Svar på denne tråd
 
 skole fredA
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 17:37

Haha ja, jeg er en af de heldige:P


Med venlig hilsen

Bianca

se mine ponyer på

www.rawasport.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 øøøøvvv
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 17:37

Jeg har fri 11:20 på torsdag og almindelig skoledag fredag...


Ranka my little pony...



I will never let you go...



I LOVE you...

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjk
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 18:01

Har læseferie.


Men min samfundsfag/fysiklærer laver en dag på skolen der hvor vi kan komme og stille spørgsmål hvis vi vil det.

- Så ja, skal faktisk i skole på fredag. Får også min blå bog der :D weee.


&& Whatever &&
- Soffi ¤ siden 2/5 2005 -
0
0
Svar på denne tråd
 
 kdfjgfdg
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 18:03

nej, har læseferie :)



/Vildrose

nu uden Rain.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skole på fredag ?
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 18:14

Nej , min skole er lukket :D


Chrille aká Sid d:...

0
0
Svar på denne tråd
 
 wallaballa
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 18:18

Ja, desværre & vi skal endda ha'




IDRÆTSDAG

HVOR NEDERN!




Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)

Look into my eyes you will see what you mean to me!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skole fredag.
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 18:18

Jeg er så heldig at skulle til fysikeksamen.


Christina Buhl
.. Nu uden Major<3
0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsdfssdf
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 18:38

Jeg har fri ;D



Sissel aka Tiss

Det nytter ikke at give hesten skylden, det er alligevel ikke den der har gjort det.

Min hp


Joy, jeg vil savne dig <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 18:42

Ja, og synes det er mærkeligt lige at skulle holde fri torsdag, og så i skole fredag.



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)






0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 19:17

skal til dansk FSA mundtlig (:


milhbabye

0
0
Svar på denne tråd
 
 vnvbmnmnb,
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 19:19

ja, men jeg skal til tysk eksammen, så det er ikke "rigtig" skole.


- Signe.



Have you hugged a pirate today ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 skole fredag
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 19:22

ja det skal jeg - og det er bare noget @!#$. hallo man, det er jo latterligt at have fri torsdag og så skulle i skole fredag, for at så holde weekend lørdag og søndag.



Kalløøh

- med skønne Jaargt

Fjordrytter med stiilh


0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 19:24

Ja

Skulle jo rigtigt have været på Roskilde Dyrskue- Men det komemr jeg jo ikke

Eller jo lørdag og Søndag


» Catrine Jensen
Med den kommende dressur hest CA Dapoll.
Saart uden Zasha Elsker diig for altid skatten <3
Elsker Dig Dapoll
0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 20:04

Nope :D


Vi har fri torsdag fredag!


Sådan!



Emilie & MiCkey!

> Every night in my dreams i see you, i feel you! <

RIP. Kylle !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg elsker dig Lasse. <333
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 20:18


.. jeg skal lige som MILH - til dansk FSA -
Kl. 8.10 :D . Så det er heldigvis tidligt, så jeg har hele dagen til at kunne læse fysik.
også skal jeg på arbejde også.

»Lasse's Chelle«

¬ Nu med Pøjka !

^Tidligere med Vestergaards In-zeit

Linka R.I.P

Jeg er ikke teenagehysterisk

- jeg er blot psykisk nedtrygt !


Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask,

så vi kan være sammen forevigt.

Jeg elsker dig

0
0
Svar på denne tråd
 
 HyggeHejsa
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 21:23

Skal ikke i skole på fredag - har læseferie :D


Prinsessa

Der er kun ét svar på nederlag

- og det er sejr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 21:26

ja og vi har idrætsdag.
JEG ELSKER DET! d:
Fodboldteam here I Come! (;
- men skal også sådan noget skattejagt, det bliver herre nedern ;(


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 llalalaalal
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 22:11

'


Ja :)

jeg skal bare have ganaske almindelig skoledag :b

men vil rigtig gerne derop alligevel, kan rigtig godt li at være på min skole (okay, lyder som et nørdebarn xD ) , men vil gerne lige op og sige god weekend til alle ;D




© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde

© Med Dizett & Suze ©

www.123hjemmeside.dk/hiri- kvadrillehold

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegeramor
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 22:33

Ja desværre og så har jeg enda først fri halv tre



Maiken Med Dreamy & Pegasus

::. Tro, håb & kærlighed .::

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 22:55

Nope, har læseferie.


Kh. Patricia Jørgensen

You may say I'm a dreamer but I'm not the only one.

I hope someday you'll join us and the world will love as one

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa.
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 23:41

Nej. Har læseferie fra HHX :-) Først en årsprøve på onsdag


Mvh. Erika

~*You can knock me down - But I ain't staying there*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 6879709709707
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 00:50

Jep. Skal op i mundtlig samfundsfag kl. 9, så kryds fingre for mig ;) :D





± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 aaaaaaaaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 01:48

nej har læseferie ;D


- Louise Nørskov

Dilli Dancer, rest in peace..

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 11:09

hæhæhæhæhæ nej jeg skal ikke i skole, min er klasse er den eneste på min skole som ikke skal

min lærer har været så smart at rykke nogle af vores timer så igår fik jeg 4-dages weekend :b


- min mening (:


fionabona

- med part på kiara

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 11:27

Nej, har læseferie. :P SKal læse op til fysik/kemi herhjemme.

0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 18:12

Jeg bliver hjemme i morgen med tilladelse fra mine forældre


ZENTA!

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 18:36

Ja. Skal lige op i fysik/kemi i morgen :) fra kl 8 til 10



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 18:39

ja, det skal jeg :s


» emma d;


0
0
Svar på denne tråd
 
 r ista
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 19:15

nææh, vi har fri ;D



SARAH KROG'
- med vidunderdyret Rista :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja. Men, nej.
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 19:20

Jo, det skulle jeg have været.

Men har fået lov at holde fri



Louise•○

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 19:21

Nej jeg har da planer om at fortsætte min ferie til på torsdag hvor jeg lige skal et smut derover til eksamen, og så ellers hjem og fortsætte ferie xD



... Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus


Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?

0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggg
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 20:07

ja jeg skal i skole.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 20:11

Tja, jeg skal til spørgetime i mediefag kl. 10


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 21:01

Jeg har fri, skal til københavn :)


Marlene Jensen :)
I'm not the one i used to be,
but i'm happy with who i am.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  06-06-2008 09:45

Ja. Og jeg har ikk læseferie endnu, det skal jeg så heller ikk have, da jeg er blevet fritaget for alle eksamerne


Hilsen Helene


Som desværre ikke rider på ponyen Chanell mere :-(


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-06-2008 10:01

Jeg har læseferie ;)
Men en del fra min skole er oppe i fysik mundtlig i dag.


- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalalaa
Forfatter: 
Dato:  06-06-2008 12:05

Næ, for jeg har også læseferie


SOFIE DYBERG

Med Zobell og Lisa.

Der findes INGEN som jer.

True love without a end. <3


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider