Hejj ænder.
Fredag-Søndag var mange af os fra Tobøl Rideklub, til c-stævne i Sønderhygum med hest-dressur,hest-spring og pony spring.
Fredag startede en masse fra klubben, men jeg var bare ovre og kigge
Lørdag startede vi med Tikacup, vores hold var:
Hold 1. (mit hold)
Simone Lykke Hansen - Holleskovgårds Teckla
Sine Kulmbach - Silver Jawos
Dina Bach Sigmundsen - Joy Amria O'Shar
Lise Lindum Poulsen - Solvangs Prinsesse Dina
Hold 2.
Malene Lykke Hansen - Flying Star
Dennis Jepsen - Refsinglunds Vick
Stella Vindbjerg - Miss Steffanie
Christine Marloth - Toxic Daisy
Hold 2 sluttede samlet med 12 fejl, og mit hold sluttede med 0 fejl, og så vandt vi tikacuppen ! Jeg blev nr. 2 individuelt og Simone nr. 3
Bagefter red vi LA, Simone var fejlfri, 1. uplaceret tror jeg, og jeg var ligeledes fejlfri og fik 8. plads
Søndag var det tid til Sydjyskmesterskab for hold, holdene her var:
Hold 1.
Simone Lykke Hansen - Holleskovgårds Teckla
Dina Bach Sigmundsen - Night Girl
Lise Lindum Poulsen - Caroline
Charlotte Mortensen - Mr. Playboy
Hold 2.(mit hold)
Sine Kulmbach - Silver Jawos
Christine Marloth - Vicky Bell
Signe Kyhl Gøtske - Låddenhøjs Medina
Charlotte Nielsen - Marvin
Mit hold endte med 16 fejl, jeg fik 2 kanon gode rundter på Silver, første rundte var vi fejlfri, anden rundte en ærgelig bom, men vi havde en deeeeeejlig oplevelse ved at være med
Meen, det gik lidt anderledes for hold 1. :b
Simone red 2 kanone nulrunder, Teckla var en stjerne
Og ikke om alle andre fulgte med, så alle på holdet red 0 i begge runder
Så var det tid til omspring, hvor der skulle gives FULD gas!
Simone lagde ud med en super rundte, derefter Dina og Lise, som alle 3 red fejlfri! Til sidst var der Charlotte, hun kunne jo ligeså godt satse alt, når de andre var fejlfri, det gjorde hun, men hun fik en ærgelig bom.
Men tror i ikke at, Tobøl Rideklub blev Sydjydskemestre for hold i pony spring!
Først video:
LA hovedrundte.
LA omspring.
LA præmieoverrækkelse.
Men nu til en masse billeder, de er alle taget af Cecilie C, teksen er under billederne, på dem jeg gider:




Teckla i Tikacup^





Silver i Tika ^

mig og simone har det sjovt xD

hvor ser vi kloge ud 

vi vaaaaaaaaandt q:

OLSEN BANDEN FRA TOBØL 




Teckla i LA^








Silver i LA^

pause :b

jeg kegler xD

stener før sjm xD

noget skal man jo lave :b

Opvarmning til SJM

telle og simone flot stil over første spring til sjm

fortsætter over nr. 2

nr. 3

6 b. (:

7 :b

3 kombination klare de også 

fræser over sidste spring 

venter på startsignal til sjm

fin start

nr. 2

altså jeg sprang en LA, ved ikke med silver ? 8)

nr. 5

vi kom helt forkert ind på 6a.

derfor var 6b heller ikke flot ..

silver ligeglad med presenning <3

god start på 9a

jeg springer lidt før hesten, men 9b

og slutter fint af i kombinationen på 9c

højt over sidste 

tællebælle vaaaandt
<3

de sejeste tøser :b

jeg elsker dem sgu (: de er bare skabt for hinanden, mine små piger !

simone flygtede fra os i æresrundten, hun ville ikke fanges xd

mææn hun slap ikke, og røj først i !

haha 

så kom charlotte og lise også i :b

også dina fik et bad 

jeg var mindst lige så våd som dem xD

haha, mig og simonææ 

HAHA, træner Jette skulle også i, det sørgede leif og sten for xD

men lise var ikke færdig :b

en tilfreds og våd træner 
Find en masse billeder Cecilie tog gennem hele stævnet, her:
www.hestegalleri.dk/html/ alb_vis.asp?AlbumID=71139
Kom gerne med kritik til billederne(så svare Cecilie selv), og en sød kommentar modtages med kyshånd ? :b