Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Sydjysk Tikacup :D 'bill video'
Forfatter: 
Dato:  03-06-2008 21:59

Hejj ænder.


Fredag-Søndag var mange af os fra Tobøl Rideklub, til c-stævne i Sønderhygum med hest-dressur,hest-spring og pony spring.


Fredag startede en masse fra klubben, men jeg var bare ovre og kigge


Lørdag startede vi med Tikacup, vores hold var:


Hold 1. (mit hold)

Simone Lykke Hansen - Holleskovgårds Teckla

Sine Kulmbach - Silver Jawos

Dina Bach Sigmundsen - Joy Amria O'Shar

Lise Lindum Poulsen - Solvangs Prinsesse Dina


Hold 2.

Malene Lykke Hansen - Flying Star

Dennis Jepsen - Refsinglunds Vick

Stella Vindbjerg - Miss Steffanie

Christine Marloth - Toxic Daisy


Hold 2 sluttede samlet med 12 fejl, og mit hold sluttede med 0 fejl, og så vandt vi tikacuppen ! Jeg blev nr. 2 individuelt og Simone nr. 3


Bagefter red vi LA, Simone var fejlfri, 1. uplaceret tror jeg, og jeg var ligeledes fejlfri og fik 8. plads


Søndag var det tid til Sydjyskmesterskab for hold, holdene her var:


Hold 1.

Simone Lykke Hansen - Holleskovgårds Teckla

Dina Bach Sigmundsen - Night Girl

Lise Lindum Poulsen - Caroline

Charlotte Mortensen - Mr. Playboy


Hold 2.(mit hold)

Sine Kulmbach - Silver Jawos

Christine Marloth - Vicky Bell

Signe Kyhl Gøtske - Låddenhøjs Medina

Charlotte Nielsen - Marvin


Mit hold endte med 16 fejl, jeg fik 2 kanon gode rundter på Silver, første rundte var vi fejlfri, anden rundte en ærgelig bom, men vi havde en deeeeeejlig oplevelse ved at være med


Meen, det gik lidt anderledes for hold 1. :b

Simone red 2 kanone nulrunder, Teckla var en stjerne

Og ikke om alle andre fulgte med, så alle på holdet red 0 i begge runder


Så var det tid til omspring, hvor der skulle gives FULD gas!

Simone lagde ud med en super rundte, derefter Dina og Lise, som alle 3 red fejlfri! Til sidst var der Charlotte, hun kunne jo ligeså godt satse alt, når de andre var fejlfri, det gjorde hun, men hun fik en ærgelig bom.


Men tror i ikke at, Tobøl Rideklub blev Sydjydskemestre for hold i pony spring!


Først video:

LA hovedrundte.

LA omspring.

LA præmieoverrækkelse.


Men nu til en masse billeder, de er alle taget af Cecilie C, teksen er under billederne, på dem jeg gider:

Teckla i Tikacup^

Silver i Tika ^

mig og simone har det sjovt xD

hvor ser vi kloge ud ;)

vi vaaaaaaaaandt q:

OLSEN BANDEN FRA TOBØL :D

Teckla i LA^

Silver i LA^

pause :b

jeg kegler xD

stener før sjm xD

noget skal man jo lave :b

Opvarmning til SJM

telle og simone flot stil over første spring til sjm

fortsætter over nr. 2

nr. 3

6 b. (:

7 :b

3 kombination klare de også ;)

fræser over sidste spring ;)

venter på startsignal til sjm

fin start

nr. 2

altså jeg sprang en LA, ved ikke med silver ? 8)

nr. 5

vi kom helt forkert ind på 6a.

derfor var 6b heller ikke flot ..

silver ligeglad med presenning <3

god start på 9a

jeg springer lidt før hesten, men 9b

og slutter fint af i kombinationen på 9c

højt over sidste :D

tællebælle vaaaandt :D <3

de sejeste tøser :b

jeg elsker dem sgu (: de er bare skabt for hinanden, mine små piger !

simone flygtede fra os i æresrundten, hun ville ikke fanges xd

mææn hun slap ikke, og røj først i !

haha :D

så kom charlotte og lise også i :b

også dina fik et bad ;D

jeg var mindst lige så våd som dem xD

haha, mig og simonææ :D

HAHA, træner Jette skulle også i, det sørgede leif og sten for xD

men lise var ikke færdig :b

en tilfreds og våd træner ;)


Find en masse billeder Cecilie tog gennem hele stævnet, her:

www.hestegalleri.dk/html/ alb_vis.asp?AlbumID=71139


Kom gerne med kritik til billederne(så svare Cecilie selv), og en sød kommentar modtages med kyshånd ? :b



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 flotte billeder
Forfatter: 
Dato:  03-06-2008 22:13

Tillykke


får da total lyst til at springe, når man ser dine billeder


Heidi
og
Landtine
0
0
Svar på denne tråd
 
 jflljjljl
Forfatter: 
Dato:  03-06-2008 22:17

Rigtig rigtig fine billeder, && tillykke (:


JEg synes på nogle af bilelderne ligner det at silve rikke bruger rygge ordentligt, det kan self snyde, men ellers rigtig flot,




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  03-06-2008 22:33

Tillykke tillykke (:


Men jeg må altså også tilslutte mig at der ikke er særlig meget ryg med over de spring der. Synd, for hvis han springer så godt når han springer sådan der - hvordan kunne han så ikke springe hvis han lærte at bruge sig korrekt?


Fine billeder (:



... Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus


Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?

0
0
Svar på denne tråd
 
 fajfnkjankfj
Forfatter: 
Dato:  03-06-2008 23:12

Tillykke med de flotte resultater :) Silver ser fin ud. Gode billeder! Hold da op hvor det så sygt ud med den der Playboy i kombinationen søndag! Man må da sige at hun gav den gas.


Men Sønderborg burde have vundet SJM

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 08:22

Heidi: Det var da godt :b Tak ;D


Kristina: Jo tak. Ja, han smider desværre ryggen lidt når han springer, men det har været meget værre, han var før meget slem til at slæbe bagbenene efter sig :/ Men vi har både massør, kiopraktor og det hele til ham, så det handler (heldigvis) kun om at træne og træne på det (:


Støjko: Jo tak :D kig svaret ovenfor^


Line: Jo tak (: Ja, Playboy var godt nok i den hidsige ende dér, jeg havde ikke troet hun kom levende over kombinationen

jeg syntes nu det var det rigtige hold der vandt(selvfølgelig ), men holm pigerne red også nogle flotte rundter Hvor mange fejl fik de samlet?



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 g,hj,jhlfjhljljl
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 09:04

Det er noget øv hva :( men det ser du til at det bliver rigtig rigtig godt når den får ryggen med (:




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 fajfnkjankfj
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 13:58

Ja de var super seje :) De var jo kun tre på holdet..

Både Mona, Gunnvør og Sisse red nul i første runde. I anden runde red Sisse nul og derefter fik Mona også en super nulrunde. Så sidste rytter var Gunnvør og hun var nul indtil allersidste spring hvor hun får set forkert afstand og så piller den bommen! hammer hammer ærgeligt! Jeg synes de havde fortjent at komme med og give den gas i omspring :D

Men de fik jo 5. plads (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 15:04

Kristina: ja (:


Line: Det var da noget af det ærgeligste, men super flot med 5. pladsen ;)



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 22:20

Hold da op, det var mange billeder af de bedste ryttere

Fik godt nok griner på da jeg så billedet af Jette i vandgraven, haha.


- Sagde DitteLouise


\o_O/


Wild Hearts Can't Be Broken

Hest til seriøs spring og dressur søges i Bramming og omegn.

- Nu ikke på gymnasie i Rønde

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider