Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 min sidste skoledag
Forfatter: 
Dato:  03-06-2008 08:07

Hej ænder

Nu da jeg er kommet al for tidligt op, så vil jeg da lige vise nogle billeder fra min sidste skoledag



hele klassen til morgenmad.


oppe på skolen, ude foran hallen. det er mig med et grønne tylskørt som man kan se i udkanten af billedet.


mig i midten sammen med 2 af mine gode veninder <3

klar til fest :b



tak fordi at i kiggede


- Signe.



Have you hugged a pirate today ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-06-2008 13:25

Det ser ud som om i havde en god dag :-) Sjove udklædninger.


Kh. Patricia Jørgensen

You may say I'm a dreamer but I'm not the only one.

I hope someday you'll join us and the world will love as one

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gode billeder :)
Forfatter: 
Dato:  03-06-2008 13:31

Ja, det ser ud som om I havde en dejlig dag :)



Christina Buhl
.. Nu uden Major<3
0
0
Svar på denne tråd
 
 olujhygfd
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 16:57

ser suprhyggeligt ud ;D


jeg kan nok først vise mine om længe for ejg har været så genial at smide mit kamera væk



» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 gfghjkkl
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 19:08

Patricia Jørgensen og Stina (Major): ja det havde vi, det var en super fed dag


oo2-Pirat: ej hvor surt, jeg håber at du snart finder det


- Signe.



Have you hugged a pirate today ?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider