Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 # Hjemvendt fra military på SØG .
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 21:55

Hej N'er :D


Så kom Amadeus og jeg hjem fra vores andet military stævne (:


Vi startede en CNCP70 Pony, og det gik udemærket (:

I dressuren gik han SÅ godt ned af midterlinien. Det var helt .. wow . vi red til 64,45% mener jeg. så det er jeg godt tilferds med. En masse 7 taller, 7 for hans gang, 7 for min opstilliing, 7 for eftergivenhed & holdning (: kun ét femtal, hvor han changerede i en galop, desævrre. Kan ikke lige huske hvor mang strafpoint vi fik. Men det var omkring de 51.


Så kom vi til springning, og han fløj over alle, og gik 0.

- og sørme om vi ikke vandt ! Ö


Da det var overstået lå vi nr. 11 samlet.

Så kom tærrenet, og der var grøfter, banketter, hundehuse, og vand med. MANGE fik fejl ved vandet, men også andre steder. Men Amadeus fløj jo bare over alt, og intet tøven med vandet (': dejligt. Så 0 i tærrenet.


- og vi endte derfor som nr. 8 ud af 20 (: så det var jo dejligt. Helt fint, da vi jo også blev disiplinvinder i spring.


(der er desværre ingen bilelder fra spring)


DRESSUR :


^^ lidt over bid. inden indridning.


^^ fin her. Isabella! DINE HÆNDER !


^^ lidt opvarminig (:



^^ hop (: .. opvarminign..


^^ igen (: opvarmning.


OGSÅ VAND ! :D



^^ HOP ! :D Ihhh hvor han elsker det (':


^^ det sidste (:




- smid gerne en kommentar (:


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 ser-....
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 21:58

ser godt ud :)




Don't imitate, innovate !
"Venner som er stille engle der løfter os op
når vores vinger har problemer med at flyve"
ت
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 22:00

Smukke Amadeus :) og tillykke med de fine resultater.

Du så tilfældigvis ikke en pige ved navn Kathrine på en broget pony ved navn Sean på Søbogaard? (der var der du startede ikke? :b)


- min mening (:


fionabona

- med part på kiara

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tihiihi
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 22:01

Ejj, tillykke me det fine resultat! Det var da rigtig godt :D


Hvor er han altså yndig. Og fine billeder af jer..


[:
SIMONE ..

Husk Altid :

Intet er umuligt,

for den her har viljen i hjertet!



0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 22:04

Taak alle 3 .

ehm, jeg lagde ikke rigtigt mærke til de andre xD men jeg mene rjeg så to brogede xD

- jo , det var på søborggard (:


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 bmxvxbvmbvmbmbm
Forfatter: 
Dato:  02-06-2008 11:25

Det var da flot (Y) Rigtig fine billeder (:




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  02-06-2008 11:43

Ihh hvor fint skat :b Tillykkke mange gange herfra.

Glæder mig til at hilse igen :D


» Catrine Jensen
Med den kommende dressur hest CA Dapoll.
Saart uden Zasha Elsker diig for altid skatten <3
Elsker Dig Dapoll
0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejligt
Forfatter: 
Dato:  02-06-2008 13:09

Dejligt at i kommer ud og får startet noget mere military :)


Tillykke med det fine resultat.


Hvornår skal i ud igen ? :)




Katja med Corvetten.

Tidligere med Boy og Nimble Guy <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  02-06-2008 20:32

det ser godt ud! tillykke med det fine resultat ;D



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  02-06-2008 22:24

Taaaak (:


Katja: Puha, det ved jeg ikke, men tror det bliver oå SØG igen, så vi kan starte deres cup (:




Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-06-2008 15:31

Tillykke med det fine resultat :D

Amadeus er jo som sædvanlig skøn at se på



Nicoline Christiansen

www.NicolineChristiansen.dk
Military Rytter


Midnight Af Lergraven & Bøgegaardens Calibra


0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  03-06-2008 20:29

tusind tak :D


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 18:33

ikke flere? (:


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 dfffffffff
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 20:44

Tillykke med resultatet :)

det ser godt ud ;)

og rigtig lækker pony du dig der..


Stella

-my love

-my passion

Fredag d. 18/5-07 kl. 10:05 blev Lori aflivet.

Æret være hendes minde. R.I.P!

Onsdag d. 18/7-07 kl. 13:07 blev Marcie aflivet.

Æret være hende minde. R.I.P!

0
0
Svar på denne tråd
 
 loikujhygtfrd
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 20:57

hvor lyder det bare godt ;D


Tillykke =D



» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 santos
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 21:43

han er bare så dejlig.

tillykke med det fine resultalt.



» KH. Frederikke,

Santos <3

se vores hjemmeside :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 brummelum.
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 14:08

det var mig der var dommer i dressuren


dejlig pony:)


Med venlig hilsen:

Stald Adamsen

"Man er ikke bedre end den hest man rider på"

0
0
Svar på denne tråd
 
 svar....
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 14:10

Fionabona: jeg ved hvem kathrine er, jeg har undervist hende og dømte hende også i dressuren.

Med venlig hilsen:

Stald Adamsen

"Man er ikke bedre end den hest man rider på"

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 17:42

Jacque: ej, hvor sjovt! Hvordan klarede hun sig? og hvad synes du om hende?


- min mening (:


fionabona

- med part på kiara

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 19:08

tusind tak allesammen :D


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 dejlig vejr i dag
Forfatter: 
Dato:  06-06-2008 14:40

Fionabona: jeg tror hun klarede sig meget godt, kan ikke helt huske hvad jeg dømte hende til. men kathrine er snart lidt for stor til den lille pony, det lagde jeg vist også en lille bemærkning om. hun har jo fået vildt lange ben.

hvor kender du kathrine fra?


Med venlig hilsen:

Stald Adamsen

"Man er ikke bedre end den hest man rider på"

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 13:22

Jacque: okay det var godt.

Gud, er hun allerede blevet stor til den? Det er lang tid siden jeg har været med hende ude på Søbogård, men jeg kan godt huske at sean var en ret lille pony.

tja, jeg har faktisk kendt kathrine lige siden hun blev født næsten. vores forældre er "gamle" venner og så blev vi bare automatisk venner. Vi ses dog ikke så tit da hun bor i Gilleleje og jeg i København, men min familie og hendes holder tit nytår sammen og sommerferie sammen osv.


- min mening (:


fionabona

- med part på kiara

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider