Hej N'er 
Så kom Amadeus og jeg hjem fra vores andet military stævne (:
Vi startede en CNCP70 Pony, og det gik udemærket (:
I dressuren gik han SÅ godt ned af midterlinien. Det var helt .. wow . vi red til 64,45% mener jeg. så det er jeg godt tilferds med. En masse 7 taller, 7 for hans gang, 7 for min opstilliing, 7 for eftergivenhed & holdning (: kun ét femtal, hvor han changerede i en galop, desævrre. Kan ikke lige huske hvor mang strafpoint vi fik. Men det var omkring de 51.
Så kom vi til springning, og han fløj over alle, og gik 0.
- og sørme om vi ikke vandt ! Ö
Da det var overstået lå vi nr. 11 samlet.
Så kom tærrenet, og der var grøfter, banketter, hundehuse, og vand med. MANGE fik fejl ved vandet, men også andre steder. Men Amadeus fløj jo bare over alt, og intet tøven med vandet (': dejligt. Så 0 i tærrenet.
- og vi endte derfor som nr. 8 ud af 20 (: så det var jo dejligt. Helt fint, da vi jo også blev disiplinvinder i spring.
(der er desværre ingen bilelder fra spring)
DRESSUR :

^^ lidt over bid. inden indridning.

^^ fin her. Isabella! DINE HÆNDER !

^^ lidt opvarminig (:

^^ hop (: .. opvarminign..

^^ igen (: opvarmning.
OGSÅ VAND ! 

^^ HOP !
Ihhh hvor han elsker det (':

^^ det sidste (:
- smid gerne en kommentar (: