Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Du ved du har arbejdet i McD når:
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 14:09

Du ved du har arbejde på McDonalds når...


1. "Ja tak" bliver koblet på alle sætninger

2. Du hælder saltbøssen på hovedet og forventer den skal stoppe af sig selv

3. Du stikker hænderne under håndvasken derhjemme, og forventer at den går i gang af sig selv

4. Du nægter at bruge de lysserøde klude i køkkenet

5. Du er den eneste ved bordet, der starter på toppen/kronen, når familien skal have burgers

6. Dine finger altid lugter af løg og pickles

7. Du ved hvad løg på kasse 3 betyder

8. Du ved der skal 28 g. salat i en Big Mac

9. Du ved man stiller Sodavanden til venstre, burgeren i midten og fries til højre på bakken, når man serverer

10. Du hænger ud i P-rummet, bare fordi du ikke har andet at lave

11. Du kan smage på burgerne om de er waste

12. Du går op i om du bliver tilbudt at opgradere din menu eller ej

13. Du ved at burgerne bliver pakket ind i clames eller wrap og ikke bare pap eller papir

14. Du ved at lobbyen ikke bare er entrén

15. Du har ar op og ned af armene

16. Du går op i om du møder ind kl 12:59:59 eller kl 13:00:01

17. Du laver TO DO lister derhjemme

18. Du egentlig helst ville have handsker når man hånterer kød

19. Dine hænder føles mærkelige når der er gået under en time siden sidste håndvask

20. Du ajaxer din håndvask der hjemme

21. Du gentager alt hvad der bliver sagt til dig

22. Dit tøj lufter af friture

23. Du svarer fuld tid til alt du bliver spurgt om

24. De 6 trin, er blevet til de 6 bud

25. Du for at imponere dine venner når i er på mac'en med din McLære, påpeger hvilke mad der er waste

26. Du bliver sur over at posen ikke er foldet korrekt når du skal have maden med hjem.

27. Du bestiller en grillordre som er mindst to meter lang og starter med ordene: "store løg istedet for små"

28. Du starter gulvvask med at hælde vand ud over det hele, mens andre ser noget forvirrede ud. bagefter ser man selv forvirret ud, som man spørger de andre hvor svaberen... og risten er?!

29. Ens venner får hele smøren, når man skal køre i DT for dem. -som menu? Stor menu? Med cola? Pommesfrites sauce/Ketchup? Kunne du tænke dig en Sundae is til 10 kr? -og slutter af med at sige, det bliver 68,75

30. Du siger "bagom" hver gang du går bagom en hvilken som helst person i hvilken som helt situation

31. Du ikke tænker på motorsport når ordet "speedway" bliver nævnt.

32. Du siger "Clean as you go!" når din kæreste ikke rydder op efter sig derhjemme!

33. Du siger "godaften og velkommen til McDonald's, kan jeg tage imod din bestilling?" når du tager telefonen

34. Du i biografen bruger under 2 sekunder på at putte låg på din sodavandsbægre , mens dine venner tager meget meget længere tid om det!

35. Du stadig har en enkelt eller to happy meal figur liggende i din skuffe

36. Alle dine egne skabe er organiseret efter FIFO

37. 2/3 af dine venner på en eller anden måde kan spores tilbage til din tid på McDonald's

38. Det tar dig under 5 sekunder at slå en papkasse perfekt sammen

39. Du savner at alle toiletter ikke er døbt 8eren

40. Du ikke længere er træt, eller har tømmermænd om søndagen, men i stedet er man WASTE!

41. Du aldrig vil overveje at kalde det pommes friter igen. Det er FRIES!

42. Du naturligvis kun besøger Burger King under protest....

43. Du bliver irriteret over at se folk bag disken restauranter have skægstubbe.

44. Du besynderligt nok betegner cheddar som den "almindelige ost". Selvom du altid har købt emmenthaler til privaten.

45. Du bliver spurgt hvad uret siger og man instinktivt kigger på sit ur og svarer:
"Den er sort 9"

46. Du i en diskusion med vennerne hårdnakket påstår at man skifter fra am til pm præcis kl. 16.00

47. Alle dine sokker er sorte.

48. Det eneste du tænker på når du har fri er McDonald's.

49. Du drømmer om McDonald's næsten hver nat.

50. Du elsker at blande alle toppings i isene.

51. Du egentlig helst ser at du selv går om i køkkenet og laver din McD mad.

52. Du ofte sidder og fortæller andre folk om din arbejdsdag, og de absolut INTET fatter af det du siger.

53. Du har smagt McD burgere som andre "normale" mennesker aldrig har smagt.

54. Du altid stopper op og lytter/ ser hvis der er en McD reklame i TV eller Radioen.

55. Du forsvarer McD hver gang nogle andre siger noget negativt om det.

56. Bib-lyde ikke genere dig det mindste.

57. Du kommer smadret i skole dagen efter en close vagt.

58. Du hader at elske dit job, og elsker at hade det

59. Du brokker dig over at pølsemanden laver din hapsdog efter at han har rørt ved dine penge

60. Det ikke længere hedder McDonald's, men Mac'en!


61. Du ved du har arbejdet på McDonalds - når McDonalds er dit liv..


Santuti og Tyson?

ELSKER jer <3


Life is like a box of filled chocolate

You'll never know what you gonna get!

0
0
Svar på denne tråd
 
 fåååååååååååååååååååck
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 14:17

@!#$ hvor sort! xD arbejder du på McDonalds


Hilsen Nanna :)

Watch out!

jeg æder dig til aftensmad! :*

\\ tidligere nanna bannana & hot-chili \\

0
0
Svar på denne tråd
 
 mac d arbejdere..
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 14:18

hehe - Den rammer ret meget plet - har arbejdet på macen i 3 år, og gør det stadig.


Sørgeligt men sandt!


Cille

0
0
Svar på denne tråd
 
 loujhyftr
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 15:30

HAHAHAHAH !



» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 hahahah.
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 16:24




Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 17:11

OH


MY


GOD!!!



Emilie & MiCkey!

> Every night in my dreams i see you, i feel you! <

RIP. Kylle !

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 17:17

Kan vi få Frk.Krid På banen? xD

Undskyld Søs ^^ ;D




Louise•○

0
0
Svar på denne tråd
 
 wdfghjnbjjh
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 18:36

hahahhahahahaa 8D




Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)

Look into my eyes you will see what you mean to me!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  02-06-2008 09:31

Haha


Hilsen Helene


Som desværre ikke rider på ponyen Chanell mere :-(


0
0
Svar på denne tråd
 
 ehruyuug
Forfatter: 
Dato:  02-06-2008 11:13

blablabla søs xD jeg har arbejdte på McD blot et halvt år, men jaja, jeg gør da nok i hvertfald halvdelen af det der... og ISÆR Ja Tak xD




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 mdc....
Forfatter: 
Dato:  02-06-2008 12:37

Haha :D


Mette Schønning.

"mit hjerte er centrum i mig,

jeg gør hvad mit hjerte føler."


Bummer (LL)

0
0
Svar på denne tråd
 
 selwyn
Forfatter: 
Dato:  02-06-2008 13:40

haha


catrine sørensen & maylie selwyn

- en über lækker equipage.


ponyrytter med stil


Tror du på kærlighed ved første blik, eller skal jeg gå og komme igen? ;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  02-06-2008 13:58

haha, genialt.


Emma Borum

min mening

0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllll
Forfatter: 
Dato:  02-06-2008 20:03

Sad, but true. Kan stort set nikke genkendende til det hele. Især den med sorte sokker og JA TAK!



Katrine (nu uden Åge)




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider