|
|
| Oriflame |
|
|
Go'aften ænder  Jeg sidder og vil gerne bestille nogle varer på Oriflames hjemmeside - for første gang. Jeg er medlem, men har aldrig købt noget ved firmaet. Har I nogen erfaring med Oriflame, deres service og varer? Fortsat go aften 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla, bla, bla <3 |
| Forfatter:  |
Emzelemselamseben |
| Dato:  |
31-05-2008 20:45 |
|
Er det med hudpleje eller make-up?? ;s
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvjkhfgvkjfhkjsd |
|
|
Hmm... Det er et badehåndklæde, en beauty-trimmer, en parfume og en læbepomade. Så det er vel lidt af det hele 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cavasjo <3 |
|
|
vi køber ca hver måned hos oriflame. kan kun anbefale dem rigtig rigtig meget
♥♥♥♥♥♥♥♥♥ .. Mie ♥ med; cavasjo ♥ 'du er min store kærlighed, drømmen om dig den varer ved.' ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ springsadel sælges Helt NY! skriv for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
31-05-2008 21:38 |
|
Min søster er også meget glad for det (;
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hfjkgdfkjsgkj |
|
|
Åh, det er jeg glad for at I siger, har nemlig lige sendt bestillingen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
31-05-2008 21:45 |
|
haha d: - er det så nu vi skal sige at vores bestillinger aldrig nåede frem? 
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
31-05-2008 21:55 |
|
det passer heller ikke. Men jeg har satme ikke modtaget hele 2 pakker fra trendsales. men det er jo postvæsnets skyld ? (;
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
31-05-2008 22:01 |
|
det er fra 2 forskellige, så det ville jo være noget af cet tilfælde hvis de begge ikke sendte dem (; - nej jeg er ikke sikker. det kan man jo aldrig være. Men de lød meget oprigtige, men det ved jeg jo godt at alle kan (: der er bare ikke noget at gøre ved det jo :|
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nhvgsjfhgk,jga |
|
|
Nej... Du kan jo altid bede dem sende kviteringen? Så er du da sikker på at det er postvæsenet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wallaballa |
|
|
Min mor køber da noget derfra Det skulle være godt!
Sofie & Cappuccino :}
- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L) Look into my eyes you will see what you mean to me!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 3653643 |
| Forfatter:  |
Ida (Laron) |
| Dato:  |
01-06-2008 18:58 |
|
Er selv medlem og har fået et starttilbud. Men aldrig købt noget derfra, men de virker meget gode 
ι∂α - the future will be whatever we make it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalala |
|
|
Jeg synes NOGLE af deres produkter er rigtig gode, men andre kan ligeledes være lige til skraldespanden. Fx. synes jeg ikke deres make up er det bedste. Købte engang en løbepomade/læbestift der var rosaskær i... Suk, det var da det dårligste køb jeg længe havde gjort mig. Men synes deres cremer er gode. Parfumerne har jeg ikke erfaring i, da jeg ikke tør købe nogen ejg ikke har haft på håndledet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeeeeeeeeeeeeeeej |
|
|
Vi har været medlem i omkring et par år nu, og vi er rigtig tilfreds med det (: Vi har i hvert fald ikke haft problemer med deres service i hvert fald! Men selvfølgelig er ikke alle deres produkter lige gode, men prisen er jo egentlig også derefter  Mht. parfume, så er de begyndt at have sådan noget "skrab og duft" i deres katalog, i hvert fald når der kommer nye parfumer og så kan man gnide håndledet i og se om det var noget (:
Carina - Nu kun med Omira Max - You were allways on my mind
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm ....... |
| Forfatter:  |
Zig-Zag |
| Dato:  |
01-06-2008 21:13 |
|
Jeg har ikke været særlig tilfreds med deres make up.  Hudpleje derfra har jeg aldrig prøvet.
Zig-Zag I love you. I swear that's true.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rftyryrturur |
|
|
Linea: Nej, sådan havde jeg det også med parfumerme, men som Carina skriver, så har de ved nye parfumer "skrab og duft" og det er en af de nye jeg er faldet for og har duftet til  Zig-Zag: Hvad da?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm ....... |
| Forfatter:  |
Zig-Zag |
| Dato:  |
02-06-2008 09:35 |
|
Det har bare ikke levet op til min forventninger.  Jeg vil meget hellere bruge mine penge på noget fra Loreal eller lign. for der ved jeg at jeg får hvad jeg betaler for. 
Zig-Zag I love you. I swear that's true.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
02-06-2008 15:04 |
|
ved det ikke.  men min mor har vist en øjenskygge derfra, den tror jeg hun syntes er god nok, har ikke lige spurgt hende ;p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hdffdhdfhdfhd |
|
|
Min veninde har aldrig haft problemer med bestilling og levering, til gengæld er deres make-up noget værre lårt. Der er dog andre ting, som er ganske udemærket.
"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvjdkhgvkjfshvgkjfs |
|
|
Zig-Zag: Jeg har ikke så store forventninger når det er så billigt  Flava: Godt jeg ikke valgte en øjenskygge i stedet for læbepomaden så 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|