Har fået nogle flere billeder af Cecilie (Chaos) fra Ja'thopas ankomst i tirsdags.
Og det går bedre og bedre med Ja'thopa for hverdag. Om formiddagen står på hun på jordfold med førehoppen Bailey, og shetlænderen Lille Barny. Det går rigtig godt, og der har intet ballade været. På søndag skal hun så også lukkes sammen med de andre drenge, Santana og Prins. Så det skal der nok komme nogle billeder af.
Men nu til billederne Cecilie/Chaosphoto har taget:
^ Ventetiden, var utrolig lang. Og hun kom hele 1½ time senere end vi havde fået at vide. Men det var selvfølgelig helt klart vente tiden værd.
^ Ja'thopa på vej ud af hestetransporteren. Hun sprang ind i hendes nye liv. Der skete heldigvis ikke noget.
^ Min smukke hest.
^ Hun var lidt svær at holde, da hun skulle ud på folden for første gang.
^ Ja'thopa var stortset ligeglad med de andre i starten, men hun fik da både hilst på dem og løbet lidt.
^ Mine smukke heste.
^ Også blev der løbet lidt.
^ Min smukke pige.
^ Hvad er du for en lille en?
^ Smukke.
^ Mig og mit kamera.
^ Og Ja'thopa behøver ikke at lærer at blive showtrænet, hun klare det fint selv. Hvert fald at strække halsen.
Uff hvor får jeg det sårligt af at se at der kun er et hegn mellem hestene Hvis de snuser til hinanden, hviner og løfter forben, så kommer der hurtigt et ben i hegnet med en grim skade til følge...