Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Flere billeder af Ja'thopas ankomst
Forfatter: 
Dato:  30-05-2008 10:26

Hej. :D

Har fået nogle flere billeder af Cecilie (Chaos) fra Ja'thopas ankomst i tirsdags. :D

Og det går bedre og bedre med Ja'thopa for hverdag. ;D Om formiddagen står på hun på jordfold med førehoppen Bailey, og shetlænderen Lille Barny. :D
Det går rigtig godt, og der har intet ballade været. :)
På søndag skal hun så også lukkes sammen med de andre drenge, Santana og Prins. Så det skal der nok komme nogle billeder af. ;)

Men nu til billederne Cecilie/Chaosphoto har taget:



^ Ventetiden, var utrolig lang. ;) Og hun kom hele 1½ time senere end vi havde fået at vide. Men det var selvfølgelig helt klart vente tiden værd. ;D


^ Ja'thopa på vej ud af hestetransporteren. Hun sprang ind i hendes nye liv. :D Der skete heldigvis ikke noget.


^ Min smukke hest.


^ Hun var lidt svær at holde, da hun skulle ud på folden for første gang. :)


^ Ja'thopa var stortset ligeglad med de andre i starten, men hun fik da både hilst på dem og løbet lidt. :D

^ Mine smukke heste.


^ Også blev der løbet lidt.


^ Min smukke pige.


^ Hvad er du for en lille en? :D


^ Smukke.


^ Mig og mit kamera. :D


^ Og Ja'thopa behøver ikke at lærer at blive showtrænet, hun klare det fint selv. :P Hvert fald at strække halsen. :P


Men det var det.
Er hun ikke bare dejlig? ;D

Hvis i vil se flere billeder, kan i se dem her.




Simone&Ja'thopa
og parten Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

Fotografering tilbydes på Roskilde Dyrskue.
Skriv en PB eller mail.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  30-05-2008 11:22

Tillykke med hende :-)


Uff hvor får jeg det sårligt af at se at der kun er et hegn mellem hestene Hvis de snuser til hinanden, hviner og løfter forben, så kommer der hurtigt et ben i hegnet med en grim skade til følge...



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - BL.A. 3 SPRINGSADLER!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  30-05-2008 22:50

Hvor er hun fin Simone :b Hel og lykke med hende fremover(: Glæder mig til at høre/se mere fra jer.


» Catrine Jensen
Med den kommende dressur hest CA Dapoll.
Saart uden Zasha Elsker diig for altid skatten <3
Elsker Dig Dapoll
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider