Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvilken farve til Colour?
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 21:42

Hey ænder.


Nu får vi jo løn imorgen og så skal jeg bare ud og shoppe udstyr til mit kræ :D


Jeg skal have nye grimer, underlag, matchende bandager og gamacher til underlagene.



Jeg har i forvejen:

~ Lyseblå
~ Mørkeblå
~ Mørkegrøn
~ Sennepgul
~ Lyserød
~ Postkasserød

~ Sort


Men men men, hvilke farver tror i vil passe til Colour? :)

Lige et par billeder så i ved hvordan han ser ud:


Håber i vil komme med en masse gode idéer så han kan blive en rigtig lækker hyp :)


<3 Cutters Magic Colours <3


Ja, Jeg Kan Godt Lide Mig Selv - Og Hvad Så?


R.I.P <3 Kasino <3

Du Vil ALTID Være Mit Et Og Alt <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 21:44

han er så fin.
hvorfor vil du have mere? (:

- du har satme meget! d:


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 farver..
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 21:45

F.eks.

Orange

Mint Grøn

Æble grøn

Bodoux

Tyrkis blå


bare nogle eks. :)



ღ Jose & Raffe ღ
.
- Det kommer ikke an på størrelsen -
Men gørelsen!
www.joseograffe.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 ghfgchfghgf
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 21:47


Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ohøj..
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 21:58

Line: Man kan aldrig få for meget til de kære dyr xD


Jose: Takker, det var nogle gode idéer :)


Rikke: Haha, så får han både grime, underlag OG bandager så bliver han et rigtig 'modedyr' :P


<3 Cutters Magic Colours <3


Ja, Jeg Kan Godt Lide Mig Selv - Og Hvad Så?


R.I.P <3 Kasino <3

Du Vil ALTID Være Mit Et Og Alt <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemnand
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 22:04

Brune og hvide heste kan bære de fleste farver og han jo ligesom er brun og hvid ( :-P ) så vil jeg ikke mene at der er noget begrænsning i farvevalget..


Men jeg tror beige ville være godt..


(Psst forresten - jeg har fået løn i dag :-D )





Mvh. Rikke med Den lille Grå

Calypso DM og nu også snart Lucky Lurito DM

Årets JHN springrytter 07

DSP hingsteføl sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ohøj..
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 22:13

Øv Rikke, hvor snyd du allerede har fået løn :O Hehe..


<3 Cutters Magic Colours <3


Ja, Jeg Kan Godt Lide Mig Selv - Og Hvad Så?


R.I.P <3 Kasino <3

Du Vil ALTID Være Mit Et Og Alt <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 22:56

Hehe, 700 kr. er nu ikke noget at prale af. Får løn fra to steder (kompliceret arbejdsplads :-P ) og den "store" får jeg altid først til sidst..


Men jeg gemmer nu til Roskilde Dyreskue, selvom det frister lidt også at tage ud og shoppe lidt til dyret nu :-D Specielt med læseferie. Noget fornuftigt skal man jo foretage sig :-P




Mvh. Rikke med Den lille Grå

Calypso DM og nu også snart Lucky Lurito DM

Årets JHN springrytter 07

DSP hingsteføl sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 dghdgfhdghd
Forfatter: 
Dato:  30-05-2008 12:10

Anita - haha ja det ville da se hammer godt ud (:

jeg kan lige se om ikke jeg kan finde et billede af min lille fede pony med det på (han ligner en rigtig dario så er det sagt) ;D



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  30-05-2008 17:26

Beige og mørkebrun!


Det ville klæde ham såeeh! flot :P


Men jeg tror at beaburry sættet ville blive for "forvirret" til ham da han allerede er broget :D



Emilie & MiCkey!

> Every night in my dreams i see you, i feel you! <

RIP. Kylle !

0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  30-05-2008 17:47

Hmm måske en flot lysegrøn?


Skrev Jennifer

Den lykkelige ejer af Zenta, Perle & Bonni

"Efterlysning" www.heste-nettet.dk/lodge/150633/

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-05-2008 18:49

Hvad med en rigtig dejlig forårs grøn?? :)




***Marie***


Smil til verden,

og måske smiler den igen!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  30-05-2008 19:41

limegrøn, beige eller sådan en mørkerød :)

Men alle farver passer til ham, der skal bare ikke være mønster på. Har selv en pintofarvet pony ;)


FRIGG+PAN

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  30-05-2008 19:42

Hvad blev det så til? :-D


Jeg holdt mig til et par sorte gamacher med kodestøtte og en pose hvidløgsgranualt :-P





Mvh. Rikke med Den lille Grå

Calypso DM og nu også snart Lucky Lurito DM

Årets JHN springrytter 07

DSP hingsteføl sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ohøj..
Forfatter: 
Dato:  30-05-2008 21:33

RikkeJ (Æske): Haha, jeg har været på arbejde hele dagen og så direkte ud til pletdyret og have undervisning, så det blev ikke til noget idag - men på tirsdag, SÅ :P


Ja hvorfor læse, det da ikke nødvendigt :D


RikkeEvigGlad: Ja det må du gerne lige se om du kan finde :)


Marie ♣Tot♣: Hvordan ser forårs grøn egentlig ud?


Tak for alle jeres forslag, tror jeg vil kigge på:


lysegrøn

forårs grøn

limegrøn

beige

mørkerød


<3 Cutters Magic Colours <3


Ja, Jeg Kan Godt Lide Mig Selv - Og Hvad Så?


R.I.P <3 Kasino <3

Du Vil ALTID Være Mit Et Og Alt <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalal.
Forfatter: 
Dato:  30-05-2008 23:07

Mørkelilla , så er mit musse'dyr smækker lækker xD


LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (:

Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ohøj..
Forfatter: 
Dato:  31-05-2008 11:05

Jeg kan ikke fordrage mørkelilla ;) ellers tak for dit forslag :)


<3 Cutters Magic Colours <3


Ja, Jeg Kan Godt Lide Mig Selv - Og Hvad Så?


R.I.P <3 Kasino <3

Du Vil ALTID Være Mit Et Og Alt <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lokijuhygtfr
Forfatter: 
Dato:  31-05-2008 11:41

Æble grøn

Bodoux

Tyrkis blå

Rigtig gul

postkasse Rød

noget ternet

mørkelilla



» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 Farver
Forfatter: 
Dato:  31-05-2008 14:23

Tror virkelig at orange eller limegrøn ville klæde ham smukt :)

Har selv brunbroget partpony, og hun er vildt lækker i de farver. Pas på med noget med diverse slags mønster, det kan virkelig let komme til at se rodet ud når han er så flot broget :b


Mai & Mustang Sally

Medlem af NWR

~Natural Western Riders~

Med et overforbrug af smileyer B)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ohøj..
Forfatter: 
Dato:  31-05-2008 18:04

oo2-Pirat: Jeg har postkasserød :) Og kan ikke li' mørkelilla som også står i svaret oppe over ;)


Mai ♣Mustangen♣: Har du ikke et billede af din partpony i sit lime og orange sæt? :)


<3 Cutters Magic Colours <3


Ja, Jeg Kan Godt Lide Mig Selv - Og Hvad Så?


R.I.P <3 Kasino <3

Du Vil ALTID Være Mit Et Og Alt <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider