|
|
| Hvilken farve til Colour? |
|
|
Hey ænder. Nu får vi jo løn imorgen og så skal jeg bare ud og shoppe udstyr til mit kræ  Jeg skal have nye grimer, underlag, matchende bandager og gamacher til underlagene. Jeg har i forvejen:
~ Lyseblå ~ Mørkeblå ~ Mørkegrøn ~ Sennepgul ~ Lyserød ~ Postkasserød ~ Sort Men men men, hvilke farver tror i vil passe til Colour? 
Lige et par billeder så i ved hvordan han ser ud:   Håber i vil komme med en masse gode idéer så han kan blive en rigtig lækker hyp 
<3 Cutters Magic Colours <3 Ja, Jeg Kan Godt Lide Mig Selv - Og Hvad Så? R.I.P <3 Kasino <3 Du Vil ALTID Være Mit Et Og Alt <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
29-05-2008 21:44 |
|
han er så fin. hvorfor vil du have mere? (: - du har satme meget! d:
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| farver.. |
|
|
F.eks. Orange Mint Grøn Æble grøn Bodoux Tyrkis blå bare nogle eks. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghfgchfghgf |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
29-05-2008 21:47 |
|
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} honni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj.. |
|
|
Line: Man kan aldrig få for meget til de kære dyr xD Jose: Takker, det var nogle gode idéer  Rikke: Haha, så får han både grime, underlag OG bandager så bliver han et rigtig 'modedyr' 
<3 Cutters Magic Colours <3 Ja, Jeg Kan Godt Lide Mig Selv - Og Hvad Så? R.I.P <3 Kasino <3 Du Vil ALTID Være Mit Et Og Alt <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemnand |
|
|
Brune og hvide heste kan bære de fleste farver og han jo ligesom er brun og hvid ( ) så vil jeg ikke mene at der er noget begrænsning i farvevalget.. Men jeg tror beige ville være godt.. (Psst forresten - jeg har fået løn i dag )
Mvh. Rikke med Den lille Grå Calypso DM og nu også snart Lucky Lurito DM Årets JHN springrytter 07 DSP hingsteføl sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj.. |
|
|
Øv Rikke, hvor snyd du allerede har fået løn Hehe..
<3 Cutters Magic Colours <3 Ja, Jeg Kan Godt Lide Mig Selv - Og Hvad Så? R.I.P <3 Kasino <3 Du Vil ALTID Være Mit Et Og Alt <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Hehe, 700 kr. er nu ikke noget at prale af. Får løn fra to steder (kompliceret arbejdsplads ) og den "store" får jeg altid først til sidst.. Men jeg gemmer nu til Roskilde Dyreskue, selvom det frister lidt også at tage ud og shoppe lidt til dyret nu Specielt med læseferie. Noget fornuftigt skal man jo foretage sig 
Mvh. Rikke med Den lille Grå Calypso DM og nu også snart Lucky Lurito DM Årets JHN springrytter 07 DSP hingsteføl sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dghdgfhdghd |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
30-05-2008 12:10 |
|
Anita - haha ja det ville da se hammer godt ud (: jeg kan lige se om ikke jeg kan finde et billede af min lille fede pony med det på (han ligner en rigtig dario så er det sagt) 
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} honni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mickey<33 |
| Forfatter:  |
Emilie ♥Mickey♥ |
| Dato:  |
30-05-2008 17:26 |
|
Beige og mørkebrun! Det ville klæde ham såeeh! flot  Men jeg tror at beaburry sættet ville blive for "forvirret" til ham da han allerede er broget 
Emilie & MiCkey! > Every night in my dreams i see you, i feel you! < RIP. Kylle !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zzzzzzzzzzzzzzzz |
| Forfatter:  |
Jennifer (Nielsen) |
| Dato:  |
30-05-2008 17:47 |
|
Hmm måske en flot lysegrøn? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvad med en rigtig dejlig forårs grøn?? 
***Marie*** Smil til verden, og måske smiler den igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
Frigg (Pan) |
| Dato:  |
30-05-2008 19:41 |
|
limegrøn, beige eller sådan en mørkerød  Men alle farver passer til ham, der skal bare ikke være mønster på. Har selv en pintofarvet pony 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Hvad blev det så til?  Jeg holdt mig til et par sorte gamacher med kodestøtte og en pose hvidløgsgranualt 
Mvh. Rikke med Den lille Grå Calypso DM og nu også snart Lucky Lurito DM Årets JHN springrytter 07 DSP hingsteføl sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj.. |
|
|
RikkeJ (Æske): Haha, jeg har været på arbejde hele dagen og så direkte ud til pletdyret og have undervisning, så det blev ikke til noget idag - men på tirsdag, SÅ  Ja hvorfor læse, det da ikke nødvendigt  RikkeEvigGlad: Ja det må du gerne lige se om du kan finde  Marie ♣Tot♣: Hvordan ser forårs grøn egentlig ud?  Tak for alle jeres forslag, tror jeg vil kigge på: lysegrøn forårs grøn limegrøn beige mørkerød
<3 Cutters Magic Colours <3 Ja, Jeg Kan Godt Lide Mig Selv - Og Hvad Så? R.I.P <3 Kasino <3 Du Vil ALTID Være Mit Et Og Alt <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalal. |
|
|
Mørkelilla , så er mit musse'dyr smækker lækker xD
LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (: Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj.. |
|
|
Jeg kan ikke fordrage mørkelilla ellers tak for dit forslag 
<3 Cutters Magic Colours <3 Ja, Jeg Kan Godt Lide Mig Selv - Og Hvad Så? R.I.P <3 Kasino <3 Du Vil ALTID Være Mit Et Og Alt <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lokijuhygtfr |
|
|
Æble grøn Bodoux Tyrkis blå Rigtig gul postkasse Rød noget ternet mørkelilla
» Loυιse Lυlυ Frandsen  Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
Nightwish 2007. Nightwish 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Farver |
|
|
Tror virkelig at orange eller limegrøn ville klæde ham smukt  Har selv brunbroget partpony, og hun er vildt lækker i de farver. Pas på med noget med diverse slags mønster, det kan virkelig let komme til at se rodet ud når han er så flot broget :b
Mai & Mustang Sally Medlem af NWR ~Natural Western Riders~ Med et overforbrug af smileyer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj.. |
|
|
oo2-Pirat: Jeg har postkasserød Og kan ikke li' mørkelilla som også står i svaret oppe over  Mai ♣Mustangen♣: Har du ikke et billede af din partpony i sit lime og orange sæt? 
<3 Cutters Magic Colours <3 Ja, Jeg Kan Godt Lide Mig Selv - Og Hvad Så? R.I.P <3 Kasino <3 Du Vil ALTID Være Mit Et Og Alt <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|