Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 fødselsdagshest
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 09:11

Hey allesammen...


Mango drengen havde fødseldag igår... han blev 17 år så der skal jo et lill billidindlæg til for at fejre det...


Så her er et par stykker fra den 28 maj 1991



Og så et der nok ikke helt er fra dagen men det er så sødt så det skulle med alligevel..


og så et fra som han ser ud nu



Tillykke med de 17 år min dreng...


Forkselligt udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ohøj..
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 11:07

Stort tillykke til Mango, han holder sig rigtig godt :)


<3 Cutters Magic Colours <3


Ja, Jeg Kan Godt Lide Mig Selv - Og Hvad Så?


R.I.P <3 Kasino <3

Du Vil ALTID Være Mit Et Og Alt <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hephey
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 11:27

tak skal du have... ja det gør han især når man tænker på hvad han har været igennem i løbet af hans liv


Forkselligt udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 14:38

Tillykke til Mango (:
ih hvor var han kær dengang, og han er helt vildt flot nu d:
Hvad har han da været igennem?


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 15:27

tillykke :D


ååårh, han er sød :)




Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)

Look into my eyes you will see what you mean to me!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke med hyphesten :)
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 16:12

Tillykke til Mango :)


Sikke dog nogle hyggelige billeder.


Christina Buhl
.. Nu uden Major<3
0
0
Svar på denne tråd
 
 hephey
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 22:27

tark allesammen...


Line: han har fået bank stort set hele hans voksenliv, altså fra han var 3 og så til han bblev 13 til jeg begyndte at ride ham... Han var ekstremt sky, afvisende og havde ikke tillid til nogen


Forkselligt udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  30-05-2008 19:58

puuh hvor synd /:
Hvordan folk dog kan behandle deres dyr på den måde er mig gåde.
(og jeg kan rime og det hele )


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 hephey
Forfatter: 
Dato:  30-05-2008 21:58

jeg fatter det heller ikke... så han skal også bare gå som konkurrence hest indtil han ikke gider mere og så skal han have lov at nyde resten af hans liv uden at skulle lave andet end en lille skridttur i skoven indimellem...


Forkselligt udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider