|
|
| Fotografen kiggede forbi *Linse-pinse* |
|
|
Godt nok en amatørfotograf, men hun kom hele TO gange  Var lidt i tvivl om hvor vidt jeg skulle lave dette indlæg eller ej eftersom det jo ikke ligefrem er længe siden jeg lavede et sidst, MEN fik lige pludselig en masse gode billeder stukket i hånden, og selvfølgelig vil jeg da dele dem med jer, kære hn-venner  ADVARSEL: Mange billeder  Billederne fra i dag:  Vi startede med lidt sandkasseridning.. Det skal jo til   Ned og op i ryggen..  Og igen skønne, skønne linse.. Og SÅ gik vi ned for at gøre det vi er bedst til, springning uden udstyr. Mens jeg gik og satte et spring op parkerede jeg lige hesten:  Yderst effektivt   Kristina: "Liiiinse" Linse: "ikke nu mor, kan du ikke se jeg spiser" Ekstremt lydig hest jeg har   Palletræning    Og hop!   Yehaaaa..  Så gik vi op på springbanen til tørgraven og den store vandgrav. Som der var fyldt op med vand vel at mærke   Stor vandgrav Ved godt hun ser ret pist ud, men lang vandgrav+lille hest = kraftanstrengelse   Og igen.. En fod i vandgraven.. ups Linse   Det er ikke fordi hun hader det   Vi springer tørgrav sammen.  Og igen Ved ikke hvad jeg ligner.. jesus..  SÅ opdagede dullen at der rent faktisk var mad og så glemte hun alt om mig   Og dog, et kram kan man altid bruge   Og et kys...  Og masser af hygge  Det var det, venner.. Hun er simpelthen så frisk lige for tiden. Forårskuller..  Jeg håber ikke I er gået død på alle de billeder  I skal i hvert fald være mere end velkomne til at lægge en besked. Det ville jeg blive rigtig glad for  Flere billeder kan ses her: hestegalleri.dk/html/ alb_vis.asp?AlbumID=70158
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| olikujtgf |
|
|
i er altså bare fantastiske ! jeg bliver så glad hver gang jeg kigger dine indlæg  Flot er hun jo =D
» Loυιse Lυlυ Frandsen  Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
Nightwish 2007. Nightwish 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj |
|
|
Har det på samme måde som lulu! elsker at se jer 2 sammen! man bliver så glad af at se nogen kan ha det så godt sammen! i er bare nået så langt sammen!! LOVE IT!  super dejlige billeder!
Hilsen Nanna :)
Watch out! jeg æder dig til aftensmad!  \\ tidligere nanna bannana & hot-chili \\
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Pernille ♥basse♥ |
| Dato:  |
28-05-2008 14:56 |
|
rigtig flotte billeder. Elsker det sidste billed
Pernille<3 -på ponyen Sebastian
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
Intet andet, end fantastiske billeder af et fantastisk par!
Det er ALTID skønt at se billeder af jer, ikke nok med i begge to er yderst smukke, men der findes intet bedre end jer to sammen. Kan kun beundre jeres forhold til hinanden! Ja, mere er der vel ikke at sige... Dejlige billeder!
- Louise Nørskov Dilli Dancer, rest in peace..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ej, hvor er det altså bare nogle dejlige billeder  Som de andre bliver jeg også altid glad af at se billeder af jer to 
___________________________ ...Hilsen Laura... ♥Zita&Lucas♥ ___________________________ :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| <kdzdfdh |
|
|
jeg er helt enig med så mange andre!; Jeg ELSKER at se billeder af jer! der er et eller andet specielt ved jer, som får mig til at indse hvor meget jeg elsker at ride og bare i det hele taget omgåes heste! tak for det! xD
RIKKE.A >>Søger gratis part nær 9300 <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wuwuwuwuw |
|
|
Det er bare HVER gang du laver indlæg kristina så er der så mange @!#$ GODE billeder hehe , men jeg eeeelsker at se dem , i passer så perfekt sammen, og man kan se hvor glade i er for hinanden kommer vi ikke snart til at se jer til nogle stævner igen (: ?
» Janni « SPRINGPONY SÆLGES !! Skriv for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fsfsdfsdfsf |
xStineRosendahl |
28-05-2008 17:30 |
|
Hvor er hun bare en dejlig hest (: Og i er jo perfekte sammen, man kan tydeligt se det stærke bånd imellem jer [': Jeg savner virkelig at have egen hest når jeg ser dine billeder.
xStineRosendahl q; <3 ' rideudstyr sælges! .. det er umuligt at undvære sin ridning (':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mickey<33 |
Emilie ♥Mickey♥ |
28-05-2008 17:43 |
|
Hvr ville jeg Dog gerne være Linse!
Han ser ud til at have det så godt! Gid alle heste havde det sådan 
Emilie & MiCkey! > Every night in my dreams i see you, i feel you! < RIP. Kylle !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wallaballa |
|
|
Smukke Linse Herregode billeder!
Sofie & Cappuccino :}
- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L) Look into my eyes you will see what you mean to me!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
cecilie c »lalle og chloé« |
28-05-2008 19:28 |
|
årh dejlige linse altså super dejlige billeder
»Cecilie C « Lalle og Chloé ღ i love you ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
som altid super dejligt at se billeder fra jer. men synes godt nok hun ser noget utilfreds ud?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cavasjo <3 |
|
|
dte jo et dejligt forhold i har til hinanden .. hvordan har du fået opbygget det??
♥♥♥♥♥♥♥♥♥ .. Mie ♥ med; cavasjo ♥ 'du er min store kærlighed, drømmen om dig den varer ved.' ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ springsadel sælges Helt NY! skriv for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
TUSIND TUSIND tak for jeres dejlige beskeder.. Ved slet ikke hvad jeg skal sige? Andet end TAK.. Det varmer rigtig meget at I gider smide en kommentar i alle mine indlæg.. Tak tak tak! Line - ja, når vi rider ture eller useriøst rider jeg altid uden sadel.. Men varierer det en del for at skåne hendes ryg.. Janni - ih tak søde Janni! Jo, måske.. hun har desværre mistet modet en del efter alt det på Hestehavens hvor hun gik gaffelbåndsskaden.. hun gik jo en hel LB bane med smerter Så forståeligt nok hun ikke synes det er hammersjovt når der kommer lidt højde på.. men vi satser da på det hvis hun selv vil  Går det godt med dig?? Mihl - utilfreds? på vandgraven? Som jeg skrev så er det noget af en kraftanstrengelse og du kan jo se at ørerne ryger lige frem igen bagefter. Og det samme gælder på tørgraven. Hun løber ved siden af mig så det foregår i ganske almindeligt trav. Derfor er det jo også hårdt at skulle sætte af over en grav fra trav af. Vil nu ikke selv mene hun ser utilfreds ud ellers?? Mie - puuuha.. ja, hvordan har jeg lige gjort det.. Det tror jeg ikke jeg kan forklare.. masser af kærlighed..?  Endnu engang, tusind tak for alle jeres søde svar!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| kristina |
|
|
:/ årh ja, alt det i var igennem der :S men dejligt hun er frisk, så må i bare tage det i hendes tempo, hun ser jo ud til at nyde det i laver nu hehe . Jamen jeg skulle da os gerne have fundet mig en hest engang, der er bare ikke rigtig nogle lige nu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rrrrrrrrrrr |
Bella |
29-05-2008 13:19 |
|
det ser så dejligt ud hver gang ! 
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| selwyn |
|
|
Elsker indlæg fra jer.  man blir aldrig træt af jer. hun er Så FIIN linse. total drømme heste når ponyårene slutter.
catrine sørensen & maylie selwyn - en über lækker equipage. ponyrytter med stil Tror du på kærlighed ved første blik, eller skal jeg gå og komme igen? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja okay... |
|
|
For det kan umuligt være særlig sundt at springe på bar ryg ofte....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Line Frederiksen - tusind tak søde! Du skriver altid sådan nogle dejlige beskeder. Ja, det er ikke fyldet der er problemet. Hehe.. Vi må snart finde et stævne vi begge er til så du kan se hende ! Og så jeg kan se Checar  Janni - ja, det var sgu noget værre noget. Du ved jo selv hvordan det er at stå med en skadet hest (pony).. Hvad med osten? Bella - tuuusind tak! Catrine Sørensen - hihi, tusind tak.. Det tager jeg som værende noget af en kompliment. tak for det! Line - Ja, tænkte nok du ville finde et eller andet du kunne kritisere. Som skrevet, så bliver det varieret en del for at skåne hendes ryg. Nu har jeg så heller ikke sprunget på hende siden oktober så det er ikke ligefrem fordi hun bliver sprunget hver dag.
KRISTINA OUTZEN .. Med hendes lille stykke himmel; ©©LINSE AUNSBJERG©© Demokrati, er 3 ulve og 1 får, der stemmer om hvad de skal have til frokost...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlige billeder :) |
|
|
Som altid er det nogle utrolig dejlige billeder af dig og Linse Det er virkelig dejligt at se det bånd, der er i mellem jer. Så synes jeg i øvrigt det var dejligt at se nogle dressurbilleder fra jer igen - Ved ikke om det er mig, der ikke har fulgt med, men synes det er et stykke tid siden jeg har set det  - og det ser i øvrigt også rigtig fint ud.
Christina Buhl .. Nu uden Major<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| llalalallala |
|
|
Jaa det er bare surrøv jaa, osten har jeg ikk redet siden midten af december sidste år, der sagde jeg stop, fordi der var så mange problemer osv. med ejeren :/ sååe ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cavasjo <3 |
|
|
okay, du har ikek brugt horsemanship eller sådan noget?
♥♥♥♥♥♥♥♥♥ .. Mie ♥ med; cavasjo ♥ 'du er min store kærlighed, drømmen om dig den varer ved.' ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ springsadel sælges Helt NY! skriv for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddd |
Bella |
29-05-2008 20:39 |
|
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Line (Sif) |
29-05-2008 20:43 |
|
Skønne billeder som altid! Du kunne havde sat alle billederne ind for min skyld 
~ Line & Sif ~ "Vi er røøøde, vi er hviiide" Gør Livet Til En Fest Rid Islandsk Hest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaeh.. |
|
|
Kristina dine billeder er bare SÅ gode! Jeg synes de udstråler rigtig meget harmoni og tilfredshed:) Det kan du altså godt være stolt over og give dig selv et klap på skulderen. Hende Linse ville jeg gerne møde "live"! 
Rhea & Don Alfredo - Tidligere med Amiro
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wauw :) |
|
|
Jeg synes, at dine billeder er helt fantastiske.. Sikke et bånd du har mellem dig og din hest. Den ser utrolig tillidsfuld ud på alle billederne. Mihl: Ville du ikke også se lidt sjov ud i hovedet, hvis du skulle springe højt uden tilløb? Må jeg spørge om det bare er helt almindeligt reb du bruger om halsen på Linse, eller hvad er det for noget? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dakdbkajdb |
L-F |
29-05-2008 22:23 |
|
Dejligt at høre jaa, nu må jeg snart få hende at se... Men jeg springer ikke Checar mere, så der går nok lang tid før i ser mig på stævnepladsen ved hestestævnerne igen.. Skal måske have en ung 3års, så der går lige noget tid før den bliver klar 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Janni - ej? Hold da op, der er da noget jeg er gået glip af.. Så rider du slet ikke nu?? Det var da skide trælst for at sige det lige ud.. Mie - nææh, ikke rigtigt.. træner ikke efter nogle bestemte metoder eller noget. Vi hygger os bare Forsøger os frem med det der nu virker. Line - hahah, tusind tak!! Rhea - tuuusind tak søde Rhea. Du skal være mere end velkommen. Som en af de meget få så må du også gerne prøve hende hvis du kommer Det ville jeg være ganske rolig ved. Yamit - tusind tak det er jeg virkelig glad for. Rebet er et longetov der var gået i stykker som jeg så klippede ud og syede sammen med ståltråd og så gaffatape udenom. Alternativt, men det fungerer upåklageligt! Line - Ej? Nå for fanden.. argh, det er slet ikke sjovt når alle er stoppet. Janni springer ikke ost, du springer ikke Checar, Julie er stoppet, Pernille holder pause, Phillip er stoppet, Monica er stoppet. De er sgu stoppet alle sammen. Det er så ærgerligt..
KRISTINA OUTZEN .. Med hendes lille stykke himmel; ©©LINSE AUNSBJERG©© Demokrati, er 3 ulve og 1 får, der stemmer om hvad de skal have til frokost...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaeh... |
|
|
Årh hvor er du sød - tak Kristina det må jeg benytte mig af! Du må også gerne prøve Alfredo eller Heiduc hvem du nu lige lyster 
Rhea & Don Alfredo - Tidligere med Amiro
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lkhgsjdhgidfjhgsg |
RikkeEvigGlad |
30-05-2008 12:01 |
|
det er virkelig en fornøjelse at se billeder af jer to det ser ud som om i har et helt specielt bånd til hinanden. jegfår helt lyst til at tage ud til hesten nu  hvordan "styre" du hende uden hovedtøj? er det med ben eller den der hun har om halsen?
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} honni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kritisere.. |
|
|
Næh, jeg ville bare ikke byde min hest at springe på den uden sadel, det må være noget af et bump den får i ryggen når man lander... Men det lyder jo heller ikke som om du gør det tit, så det går vel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
Frederikke og Santos (L) |
06-06-2008 21:38 |
|
lækkert med billeder fra jer. man kommer altid i godt humør 
» KH. Frederikke, Santos <3 se vores hjemmeside :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|