Hallooooo ænder, eller som på ægte sønderjysk MOJN 
Jeep, så har vi været turen i Stevnstrup mig & Line Frederiksen sammen med de 2 Holm piger, Mona & Gunnvør 
Det var pigernes 2. landsstævne, og kun Gunnvørs 3. stævne på Speedy 
For Gunnvørs vedkomne var det en indbringende weekend, da hun startede med at ride sig til en 2.plads i hendes første MA på landsplan med nul fejl. Udover det fik de en 3.plads i MB også med nul fejl, samt en 5. plads i MA med en enkelt bom. Det var bare helt perfekt 
For Monas vedkomne var det en lærerig weekende hvor der kom lidt fejl hist og her. De har eksperimenteret lidt med bid på det sidste da han er meget stærk for hende at holde, det går så lidt udover resultaterne lige nu, da hun lige skal vænne sig til at ride med et andet bid en alm. trensebid, men det skal nok blive godt på længere sigt. Men altså det endte med at de sidste 2 klasser han gik at han slet ikke var så stæk for hende, og hun havde mere kontrol over ham, måske en anelse for meget nogle steder, men hun skal jo lige lærer det, så det var rigtig fint 
Vi sov deroppe i telt, og ponyerne stod i traileren, hvor vi havde lavet 2 bokse til dem:

Her ses vores bette lejr
Med bilen helt ude i venstre side, så vores telt, og tilsidst traileren :p

Igen, bare telt og trailer ;p

OGså lige Speedy der nød at stå og trone udover stævnepladsen 
Nå men billeder fik vi ihvertfald taget nok af, næsten 250 
Her kommer et 'lille' udpluk fra weekenden:

Fiine timmer <33

Vandet var intet problem for nogle af ponyerne, selvom mange fandt den YDERST farlig at springe :p her er speedy i aktion 

Og her timmer over vandet
tjek li hans krydsede forben xD ?

Årrrrrrh jeg elsker den pony så meget , selvom han ikke er min mere 

Pigerne igang med at sadle af (:

Og Iwan må klare det 'hårde' mordax arbejde :p

Mens Kolde Kurt bare æder 

mona skulle lige prøve at ride lidt med det nye bid, inden hun skulle springe med det 

^ igen (:

Kolde'Kurt & Intre'Iwan ser spændt på Mona rider xD

Når enden er god er alting godt 

Tim i MA

igen ..

cool man 

Så blev det speedy's tur til ma 

så fiin

:')

Venter på sin roset (: Kan man andet end at holde af den pony 

Og de vandt et fint rødt underlag xD

hopsa (:

Strække sig kan man også når det bliver lidt bredt :p

I sollys og det hele :')

Halvt glad :p ?

Og de 2 piger sammen. Lige ude og skridte ponyerne om aftenen..

MONA ! 

En fin timmerboy 

Go' røv, go' weekend :p

^

timmer 

En speedy :b

Lidt specielt billede (;

En glad speedy (L)

Og det speedy elsker allermest :p ÆDE 

Men jeg kan også godt være lækker :p
Nå men fredag aften gik også med andet end heste xD Gunnva havde nemlig været så sød at tage STANGTENNIS med til os
det var sjaaaw , lige indtil der var en der kom til at skylde bolden af snoren
og det var ikke engang mig :p
Men selvfølgelig vandt jeg over dem alle xD Jeg er og blir the stangtennis champion 
Lidt underlige billeder fra 'tuneringen' :p

Wilde'Willy Aka Line Frederiksen er klar 

Og mona kæmper for at prøve og vinde :p

Ja man kan godt se hun lægger alle siner kræfter i xD

Iwan&Iwan når det er bedst 

Elsker dine udtryk line 

Mesteren Aka Mig gør sig klar :p

Og Kolde'Kurt gør sit forsøg :b

.. og mona der æder :p

.. og en gunnvør der også æder :p
Nå men nu vil jeg ikke byde jer med flere billeder selvom der er RIGTIG mange endnu :p har i lyst til at se flere må i selv kigge her (:
www.hestegalleri.dk/html/ alb_vis.asp?AlbumID=70044
Det var en super'duper hyggelig weekend, og det gentager vi her i weekenden, hvor turen dog bare går til Sdr. Hygum i stedet
Nogle der kommer der ?
Ingen negative kommentare til pigernes ridning, da de ikke er herinde til at forsvarer sig.
Og sidst men ikke mindst, nogle af jer synes måske at P-tim er meget tynd, og ja han er også tynd, men de har styr på det, han får rigtig meget mad, og tager lige så stille på 
Men det var alt for denne gang, undskyld det blev så langt , men hva fa'en :p
Kommenter, det ku være rart xD
Mojn'er fra IWAN&IWAN ( Janni&Line)