Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Turen til Stevnstrup *MEGET LANGT !!*
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 10:25

Hallooooo ænder, eller som på ægte sønderjysk MOJN


Jeep, så har vi været turen i Stevnstrup mig & Line Frederiksen sammen med de 2 Holm piger, Mona & Gunnvør :D


Det var pigernes 2. landsstævne, og kun Gunnvørs 3. stævne på Speedy :D


For Gunnvørs vedkomne var det en indbringende weekend, da hun startede med at ride sig til en 2.plads i hendes første MA på landsplan med nul fejl. Udover det fik de en 3.plads i MB også med nul fejl, samt en 5. plads i MA med en enkelt bom. Det var bare helt perfekt


For Monas vedkomne var det en lærerig weekende hvor der kom lidt fejl hist og her. De har eksperimenteret lidt med bid på det sidste da han er meget stærk for hende at holde, det går så lidt udover resultaterne lige nu, da hun lige skal vænne sig til at ride med et andet bid en alm. trensebid, men det skal nok blive godt på længere sigt. Men altså det endte med at de sidste 2 klasser han gik at han slet ikke var så stæk for hende, og hun havde mere kontrol over ham, måske en anelse for meget nogle steder, men hun skal jo lige lærer det, så det var rigtig fint :D


Vi sov deroppe i telt, og ponyerne stod i traileren, hvor vi havde lavet 2 bokse til dem:



Her ses vores bette lejr ;D Med bilen helt ude i venstre side, så vores telt, og tilsidst traileren :p


Igen, bare telt og trailer ;p


OGså lige Speedy der nød at stå og trone udover stævnepladsen



Nå men billeder fik vi ihvertfald taget nok af, næsten 250


Her kommer et 'lille' udpluk fra weekenden:


Fiine timmer <33



Vandet var intet problem for nogle af ponyerne, selvom mange fandt den YDERST farlig at springe :p her er speedy i aktion ;D



Og her timmer over vandet :D tjek li hans krydsede forben xD ?



Årrrrrrh jeg elsker den pony så meget , selvom han ikke er min mere



Pigerne igang med at sadle af (:


Og Iwan må klare det 'hårde' mordax arbejde :p


Mens Kolde Kurt bare æder



mona skulle lige prøve at ride lidt med det nye bid, inden hun skulle springe med det :)



^ igen (:


Kolde'Kurt & Intre'Iwan ser spændt på Mona rider xD



Når enden er god er alting godt :D


Tim i MA


igen ..


cool man ;D


Så blev det speedy's tur til ma :D


så fiin


:')


Venter på sin roset (: Kan man andet end at holde af den pony



Og de vandt et fint rødt underlag xD


hopsa (:


Strække sig kan man også når det bliver lidt bredt :p


I sollys og det hele :')


Halvt glad :p ?


Og de 2 piger sammen. Lige ude og skridte ponyerne om aftenen..


MONA !


En fin timmerboy :D


Go' røv, go' weekend :p


^


timmer :D


En speedy :b


Lidt specielt billede (;


En glad speedy (L)


Og det speedy elsker allermest :p ÆDE ;D



Men jeg kan også godt være lækker :p


Nå men fredag aften gik også med andet end heste xD Gunnva havde nemlig været så sød at tage STANGTENNIS med til os :D det var sjaaaw , lige indtil der var en der kom til at skylde bolden af snoren og det var ikke engang mig :p


Men selvfølgelig vandt jeg over dem alle xD Jeg er og blir the stangtennis champion ;D

Lidt underlige billeder fra 'tuneringen' :p

Wilde'Willy Aka Line Frederiksen er klar


Og mona kæmper for at prøve og vinde :p


Ja man kan godt se hun lægger alle siner kræfter i xD


Iwan&Iwan når det er bedst


Elsker dine udtryk line ;D


Mesteren Aka Mig gør sig klar :p


Og Kolde'Kurt gør sit forsøg :b


.. og mona der æder :p


.. og en gunnvør der også æder :p


Nå men nu vil jeg ikke byde jer med flere billeder selvom der er RIGTIG mange endnu :p har i lyst til at se flere må i selv kigge her (:

www.hestegalleri.dk/html/ alb_vis.asp?AlbumID=70044


Det var en super'duper hyggelig weekend, og det gentager vi her i weekenden, hvor turen dog bare går til Sdr. Hygum i stedet ;) Nogle der kommer der ?


Ingen negative kommentare til pigernes ridning, da de ikke er herinde til at forsvarer sig.

Og sidst men ikke mindst, nogle af jer synes måske at P-tim er meget tynd, og ja han er også tynd, men de har styr på det, han får rigtig meget mad, og tager lige så stille på ;)


Men det var alt for denne gang, undskyld det blev så langt , men hva fa'en :p


Kommenter, det ku være rart xD


Mojn'er fra IWAN&IWAN ( Janni&Line)


» Janni «

SPRINGPONY SÆLGES !! Skriv for mere info.


0
0
Svar på denne tråd
 
 mflkdsnvdsa
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 11:24

*haha* sjover og gode billeder ! Meget flot pony :b'


Rikke'Jørgensen

'Langergaard !

Rodlease Tango <3'

Elmholts Ibenholt

&

Bonnie <33'



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jørgensen ♥Ib♥
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 11:28

Alle billederne er da DYBT seriøse hæhæ, eller noget xD men tak (:


» Janni «

SPRINGPONY SÆLGES !! Skriv for mere info.


0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 11:29

super lækre ponyer (;

og nogle gode billeder.


ser smadder hyggeligt ud


milhbabye

0
0
Svar på denne tråd
 
 iwaaaann
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 11:34

Ohhh year!! Den weekend var intet mindre end GENIAL Jeg elsker stævner med den familie, og så når iltre iwan kommer med - ja så blir den jo bare perfekt (: Det er nogle fede billeder vi fik taget ;d haha. Og det er ikke engang de værste.. Det er dem af iltre iwan, wilde willy & kolde kurt midt om natten ;d haha! men dem får jhn ikke at se !

Glæder mig til weekenden igen! Så slår vi lejr igen, og denne gang blir det bare endnu vildere ;D Og så skal der heppes når pigerne skal ride SJM hold. Ponyerne er i hvertfald tunet! - og senere i dag må jeg lige ud og undervise de plettede ponyer, så de også er tunet til at vinde det hele

Men mest af alt, glæder jeg mig til at æde din chokoladekage


2 dage... Så går det løs igen :) MOJN iwan <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 wub wub
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 11:40

MILH : Taaaak :D det var ihvertfald os super hyggeligt (:


Iwaaan: Hhaha, rolig musse, du kan få autograf i weekenden ;D haha (Y) wuw, så har de bar at opfører sig ordentlig :p men ja det blir perfekt i sdr. hygum , er du gal jeg glæææææder mig :D :D :D


» Janni «

SPRINGPONY SÆLGES !! Skriv for mere info.


0
0
Svar på denne tråd
 
 lokiujhytgfr
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 12:37

rigtig gode billeder ! =D


dejlige ponyer.



og hvor ser det bare hyggeligt ud !



» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 15:13

Det ser ud til at have været rigtig hyggeligt, men det er stævner jo altid


Jeg skal også til sønderhygum, jeg kommer og kigger og tager billeder Fredag, og jeg skal ride TIKA-CUP og LA Lørdag & LA og SJM Hold Søndag på Silver Jawos.

Min anden pony, Teckla, skal starte med Simone, og de skal starte det samme som mig


Det bliver bare en kanon fed weekendt i Hygum, jeg skal ikke sove der, da jeg kun har 10 min. kørsel derhen, så det ville være lidt dumt :b






» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 wub wub
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 17:18

oo2-Pirat : Dte var super hyggeligt, og tak :)


Tec-zen: Uhh det bliver spændende så ;D men ja, det skal nok blive mindst lige så hyggeligt i Sdr. Hygum (:


» Janni «

SPRINGPONY SÆLGES !! Skriv for mere info.


0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 17:39

hvor ser det bare super dejligt ud :D


GId det var mig :P



Emilie & MiCkey!

> Every night in my dreams i see you, i feel you! <

RIP. Kylle !

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider