Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Howrse?
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 12:52

Er der nogen der er inde på Howrse? (i kan tilmelde jer her)


Jeg er begyndt at freake helt vildt, hedder Sascha derinde :P JEg blev helt ulykkelig over, at den hoppe jeg havde købt ikke var Hannoveraner men Holstener ting agtig :(


» Sascha & Nathalie <3

sn-foto.dk - stævnefotografering og efter aftale

som mor altid sagde;

"man skal ikke kaste med brosten,

når man selv bor i et ungdomshus"

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 er der inde...
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 21:43

Har været derinde ret længe... :p


www.bf-foto.dk


Tidligere kendt som Belinda&Tango!Savner Tessa =o,


Medlem af SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB)

© Se min elskede hest Tango i min præ. ©

© Savner Tessa. :{( Elskede hende SÅ højt. ©

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sascha...
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 21:58

Spiller ikke så meget mere, gider det ikke rigtig.


Så sig til hvis du vil ha' lidt Equus $ :-)

- Eller evt. en saddler/vet/blacksmith eller deslige.


(Schy, har et par ekstra kontoer bare til vet etc., så sig til hvis du skal bruge en)




Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...


| Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja altså...
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 08:52

Havde faktisk glemt den lidt igen :-P


Jeg kan simpelthen ikke finde ud af de der spørgsmål for at stige i level, de er da ånsvage :-P



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - BL.A. 3 SPRINGSADLER!


0
0
Svar på denne tråd
 
 LineFabæch
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 16:27

Tricket er, gå ind og besvare spørgsmålene og få et resultat, er der nogle forkerte, ja så trykker du tilbage i din browser og kan så gå og tilrette svarene indtil du har dem rigtigt.

- På den her måde skal du ikke sidde og få nye spørgsmål hver gang...




Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...


| Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

0
0
Svar på denne tråd
 
 det....
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 17:07

er da noget jeg vil prøve ;)




ღ Jose & Raffe ღ
.
- Det kommer ikke an på størrelsen -
Men gørelsen!
www.joseograffe.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Rollo:
Forfatter: 
Dato:  31-05-2008 15:20

Jeg kan altid bruge Equus ;)


» Sascha & Nathalie <3

sn-foto.dk - stævnefotografering og efter aftale

som mor altid sagde;

"man skal ikke kaste med brosten,

når man selv bor i et ungdomshus"

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rollo...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 15:20

Jeg får nye spørgsmål selvom jeg trykker tilbage :-(



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - BL.A. 3 SPRINGSADLER!


0
0
Svar på denne tråd
 
 LineFabæch:
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 15:23

Har du ikke sådan en gå-tilbage-knap på din mus?


» Sascha & Nathalie <3

sn-foto.dk - stævnefotografering og efter aftale

som mor altid sagde;

"man skal ikke kaste med brosten,

når man selv bor i et ungdomshus"

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 LineFabæch
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 16:08

Trykker du tilbage i din browser?


Kan ske de har ændret det, nu her hvor de ændrede layouttet etc. derinde :/




Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...


| Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rollo:
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 17:24

Rollomor, har du en Hannoveraner hoppe :D


» Sascha & Nathalie <3

sn-foto.dk - stævnefotografering og efter aftale

som mor altid sagde;

"man skal ikke kaste med brosten,

når man selv bor i et ungdomshus"

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rollo...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 19:36

Det tror jeg, for jeg kunne godt da jeg tog den første prøve..



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - BL.A. 3 SPRINGSADLER!


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 19:50

Oprettede faktisk en pony et tidspunkt og var derinde mindst en gang om dagen... Men så stoppede jeg ret brat, og hvis ponyen var levende havde den sgu nok ikke haft det så godt lige nu


- min mening (:


fionabona

- med part på kiara

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider