Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 "Anna Pihl" eller "Rejseholdet"?
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 18:50

Hvad vil I helst se?


Anna Pihl eller Rejseholdet?


De kommer jo begge i aften kl. 20 på hhv. TV2 og DR1. Det kan gå hen og blive lidt af et dilemma for nogle - personligt har jeg én klar favorit


REJSEHOLDET!!! (Men det overgår nu stadig ikke "Ørnen")





- Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lkujyhgrf
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 18:53

REJSEHOLDET !



» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 18:54

Nu er det jo genudsendelse af Anna Pihl, men ja, jeg fortrækker Anna Pihl, dog lidt kedeligt når man har set afsnittene. :P

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 18:54

Anna Pihl.
Rejseholdet er bare ikke lige mig :D

- Jette



» Stald Jessen «



Tilridning af ponyer, ridning af heste & ponyer, undervisning og andet tilbydes fra 1.juli
Flere spændene heste & ponyer til salg.
Se mere på vores hjemmeside.
www.123hjemmeside.dk/Stald-Jessen


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhej
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 18:55

Line Kopp: Rejseholdet er jo også en genudsendelse - de første afsnit er fra 2001 ;) Det er vidst 3. eller 4. gang DR1 sender dem.


Er det ikke 2. gang de sender Anna Pihl?





- Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 18:57

Helena: Okay. :P Det vidste jeg så ikke. Men jo, det er anden gang, de viser Anna Pihl.


Hvordan gik det forresten ovre i tyskland på det der stutteri halløj, hvor Karen er? :D Det var da dig, der skulle derover, ikke?

0
0
Svar på denne tråd
 
 hyutrfgujiyt
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 19:02





Rejseholdet





NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalaala
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 19:13

REJSEHOLDET !



0
0
Svar på denne tråd
 
 Rejseholdet vs. Anna Pihl.
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 19:14

Rejseholdet! ;D



Ditte

- nu med May Ray

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 19:16

rejseholdet

men anna pihl er nu ås godt


milhbabye

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhej
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 19:18

Line Kopp: Jo, det var mig. Det ligger nu ikke i Tyskland, men i Luxemburg, et lille land på størrelse med Fyn ;)

Det ligger så godt nok mellem Tyskland og Belgien, så du er ikke helt forkert på den :P


Jeg kunne godt lide at være der, flinke folk osv. Men nu må vi se, intet er afgjort endnu...





- Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfghjhjklæ
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 20:02

ANNA PHIL :D


&& Whatever &&
- Soffi ¤ siden 2/5 2005 -
0
0
Svar på denne tråd
 
 fdgdgdfg
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 20:03

Anna pihl. det er bare nedern at det er genuds.

Rejseholdet er nu også fint nok


Pernille i)

nogen er perfekte sammen:b<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 llllllll
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 20:03

Anna phil:D


Mvh. Katrine

KATARIN

-hvorfor er jeg en grå sky?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalala
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 20:07

REJSEHOLDET!



Cikorie

- It's a simple fact,

that you can't seem to handle me...



Pony sælges, se præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 68668969869
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 20:13

Helt klart Rejseholdet ;)





± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 21:18

Anna Pihl!
Jeg har aldrig været vild med at se rejseholdet d:


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 21:56

Anna Pihl :D:D:D


Jeg synes hun er sej (H)


Men her stod den nu på S.e.x. and the city - hvs du skulle være i tvivl Helena :P

Kom du godt hjem?




Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"
Hestepasser søges til trakehner-dressurstald i Luxembourg
- se mere på min præs. eller kontakt mig via PB



0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 22:50

Anna Phil


Skrev Jennifer

Den lykkelige ejer af Zenta

"Efterlysning" www.heste-nettet.dk/lodge/150633/

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 22:53

SÅ MEGET Anna Pihl ! :D


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 22:59

Anna Pihl fordi jeg har næsten hele serien med Rejseholdet på dvd (mangler kun en dvd) Ellers var det klart Rejseholdet!!!


Nu vil jeg se afsnittet fra Rejseholdet som var der i dag



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 23:07

^eller nej! Må bliver i morgen!


Zulu Royal

Langt fra las vegas (har dog også på dvd)

Rejseholdet

Forsvar

Og så i seng :P




- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 Klart....
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 08:18

REJSEHOLDET, selvom de ikke spiller vildt godt, er det stadig klasser over Anna Pihl :-P



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - BL.A. 3 SPRINGSADLER!


0
0
Svar på denne tråd
 
 jhfkjs
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 08:29

Rejseholdet ! <33


Rikke'Jørgensen

'Langergaard !

Rodlease Tango <3'

Elmholts Ibenholt

&

Bonnie <33'



0
0
Svar på denne tråd
 
 lakrids?
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 08:43

- eftersom jeg har set alt for meget Anna Pihl, vil jeg helst se Rejseholdet


sagde Lul (;

- sæt lidt kulør på hverdagen.

Rid Dansk Pinto 8D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhej
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 09:56

Karen: Tak for sidst! :)

Er I så ved at været nået igennem det hele? I mangel af bedre måtte jeg jo "nøjes" med de danske programmer :P


Jeg kom godt hjem, er endelig ved at have udsovet. Så nu læser jeg kemi for fuld tryk.


Og føllet har jeg såmænd også fundet et navn til. Når det nu skal være et ur, der starter med B, kan han så hedde andet end Bornholmer? :P ;D


Hils!





- Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!

0
0
Svar på denne tråd
 
 rødgrød med fløde
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 10:55
Rejseholdet
helt klart

Skrevet af Sofie

Uha, hvorfor kan de dejlige heste dog ikke holde for evigt?

Dejlige drenge - I vil ALTID have en plads i mig <3

Grey's Anatomy, elsker den serie ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tihiihi
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 11:08

Anna Pihl!:D


[:
SIMONE ..

Husk Altid :

Intet er umuligt,

for den her har viljen i hjertet!



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 13:39

Rejseholdet

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 20:15

Rejseholdet! <3


Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 hej ehj
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 21:03

Jeg elsker Anna Pihl, men Rejseholdet er nu bedre ;D



Nu med Enekærs Ana-Bell

Tidligere Magic Bonnie


0
0
Svar på denne tråd
 
 rejser
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 23:03

rejseholdet. anna pihl sucks


mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!


nu med Sambuca

¤BNSLLS¤




0
0
Svar på denne tråd
 
 dæhfiousdf
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 23:32

Helt klart rejseholdet!!!! Det bedste EVER


Mette Jepsen

- Kalumhus' Kazio <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 12:26

hmm, rejseholdet :p


PATRIZIA(L) <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbumbum.
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 13:55

Rejseholdet, har set nogen af afsnittene før, men synes ikke anna pihl er spændende når man har set dem før. :)


marlene jensen.
tanker som ligger
for dybt til tårer )':
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 15:10

Anna Pihl!


Har aldrig set rejseholdet, holder mig til Anna Pihl



___________________________


...Hilsen Laura...

Zita&Lucas


___________________________


:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 HyggeHejsa
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 20:58

Ugens største dilemma er for mig om jeg skal vælge Anna Pihl eller Rejseholdet. :P

Må dog indrømme at det oftest bliver Anna Pihl, da jeg aldrig har set de første afsnit.


Prinsessa

Der er kun ét svar på nederlag

- og det er sejr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 thilde
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 12:13

REJSEHOLDET!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stilling
Forfatter: 
Dato:  29-05-2008 12:42

Stillingen er indtil videre:


Rejseholdet: 21


Anna Pihl: 13


- REJSEHOLDET fører ;D



Heste- og børnebøger sælges!


Se præsentation for mere info


- Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!

0
0
Svar på denne tråd
 
 REJSEHOLDET
Forfatter: 
Dato:  30-05-2008 13:15

REJSEHOLDET BASTA!!!

Selvom jeg har boxen og har set den op til flere gange :P hehe


Med Venlig Hilsen

Kaja


- Mathias Bastholm Dahl my one and only <3



Jeg savner at ride :(

0
0
Svar på denne tråd
 
 hfghfhfgh
Forfatter: 
Dato:  30-05-2008 13:51

Helt sikkert Rejseholdet! ;D



══════

Trine

╚══════╝

Sonny <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  30-05-2008 21:04

Rejseholdet er uhyggeligt xD'


Anna Pihl (;




Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)

Look into my eyes you will see what you mean to me!

0
0
Svar på denne tråd
 
 REJSEHOLDET
Forfatter: 
Dato:  31-05-2008 19:31


REJSEHOLDET !


Chrille aká Sid d:...

0
0
Svar på denne tråd
 
 heheheheehe
Forfatter: 
Dato:  31-05-2008 19:40

Anna Pihl kan da slet ikke måle sig med


REJSEHOLDET!





Z L N D I E

Det er vigtigt at man holdes til ilden

men hvis man holdes for tæt på

ender man med at puste ilden ud


0
0
Svar på denne tråd
 
 uhhhhhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 12:48

Rejseholdet er klart bedst! Selvom man har det hele på DVD xD







Mvh. Charlotte


Holder stævne i Randers, skriv for info!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 19:20

REJSEHOLDET


det kan jo SLET ikke sammenlignes!


- min mening (:


fionabona

- med part på kiara

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  02-06-2008 14:16

anna pihl, for alt i verden! d:


Emma Borum

min mening

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg må indrømme!
Forfatter: 
Dato:  02-06-2008 19:17

det er squ svært at vælge men jeg gør nogen gange sådan hvis jeg skal se anna phil så når der er reklamer tager jeg over på rejseholdet



men nogen falder jeg så ind i rejseholdet eller omvendt


Mvh. Lotte.

Stald Topaze - Avl af brogede heste/ponyer.


Hestetrailer udlejes, Ribe- lasteevne 1150 kg.


Nu med to ponybørn.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hjkdgjh
Forfatter: 
Dato:  02-06-2008 19:18

mvh jennifer


Mvh. Lotte.

Stald Topaze - Avl af brogede heste/ponyer.


Hestetrailer udlejes, Ribe- lasteevne 1150 kg.


Nu med to ponybørn.


0
0
Svar på denne tråd
 
 tyhcgfhfgjhcvh
Forfatter: 
Dato:  02-06-2008 19:36

Er begge programmer ikke genudsendelser? ;D



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 mnmnmmim
Forfatter: 
Dato:  03-06-2008 22:00

REJSEHOLDET! :P


Med venlig hilsen

Bianca

se mine ponyer på

www.rawasport.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalallala
Forfatter: 
Dato:  03-06-2008 22:28

REJSEHOLDET


Heidi
og
Landtine
0
0
Svar på denne tråd
 
 dassssss
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 13:35

ANNA PIHL men kan også godt lide Rejseholdet...



LOTTEPOTTE

- med vidunderlige Gorba

- og snart med en vidunderlig hest


0
0
Svar på denne tråd
 
 anna pihl
Forfatter: 
Dato:  04-06-2008 23:17

anna pihl men på lørdag er det kriminalkommisær barnaby


skal

du have hest køb

fjordhest

0
0
Svar på denne tråd
 
 qwertyuio
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 11:10

Rejseholdet helt klart

- Anna pihl er ogs mega nice men lidt urealistisk..


^& ogs Barnaby til mig. Det funny ;D



SARAH KROG'
- med vidunderdyret Rista :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 loikujyhtg
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 15:49

forresten er de noget i må forklare mig - der er sku da ikke 3 Sæsoner af anna pihl vel ? o:


det har da kun kørt en gang før nu ? :L


ååårh ja Barnaby er optur ! ;D



» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 serier
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 17:43

jo sæson 3 af anna pihl kan også købes


skal

du have hest køb

fjordhest

0
0
Svar på denne tråd
 
 snmdsnmdnmdnd
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 18:31

anna pihl...


Line'Porsby

Kiks og Canoon - fordi jeg elsker jer <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lokujhyfrd
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 20:01

Riki : det var nemlig det jeg havde set men en sæson er det ikke hvor mange der bliver sendt altså som om at der kun er lavet 1 sæson fordi der ikke er kommet nye afsnit ?(nu fulgte ejg ikke så meget med så det kan være den er lavet over 3 gange ?)



» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 aprapr
Forfatter: 
Dato:  07-06-2008 10:42

Jeg vil helst se Anna Pihl

Rejseholdet har været genudsendt før!


Hilsen Ditte

>> Alt er bedre end intet <<

Føl i 2009


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider