|
|
| "Anna Pihl" eller "Rejseholdet"? |
|
|
Hvad vil I helst se? Anna Pihl eller Rejseholdet? De kommer jo begge i aften kl. 20 på hhv. TV2 og DR1. Det kan gå hen og blive lidt af et dilemma for nogle - personligt har jeg én klar favorit  REJSEHOLDET!!! (Men det overgår nu stadig ikke "Ørnen")
- Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lkujyhgrf |
|
|
» Loυιse Lυlυ Frandsen  Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
Nightwish 2007. Nightwish 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Nu er det jo genudsendelse af Anna Pihl, men ja, jeg fortrækker Anna Pihl, dog lidt kedeligt når man har set afsnittene. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Anna Pihl. Rejseholdet er bare ikke lige mig 
- Jette
» Stald Jessen «
Tilridning af ponyer, ridning af heste & ponyer, undervisning og andet tilbydes fra 1.juli Flere spændene heste & ponyer til salg. Se mere på vores hjemmeside. www.123hjemmeside.dk/Stald-Jessen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Line Kopp: Rejseholdet er jo også en genudsendelse - de første afsnit er fra 2001 Det er vidst 3. eller 4. gang DR1 sender dem. Er det ikke 2. gang de sender Anna Pihl?
- Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Helena: Okay. Det vidste jeg så ikke. Men jo, det er anden gang, de viser Anna Pihl. Hvordan gik det forresten ovre i tyskland på det der stutteri halløj, hvor Karen er? Det var da dig, der skulle derover, ikke?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hyutrfgujiyt |
|
|
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Line Kopp: Jo, det var mig. Det ligger nu ikke i Tyskland, men i Luxemburg, et lille land på størrelse med Fyn  Det ligger så godt nok mellem Tyskland og Belgien, så du er ikke helt forkert på den  Jeg kunne godt lide at være der, flinke folk osv. Men nu må vi se, intet er afgjort endnu...
- Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fdgdgdfg |
| Forfatter:  |
Pernille l |
| Dato:  |
25-05-2008 20:03 |
|
Anna pihl. det er bare nedern at det er genuds. Rejseholdet er nu også fint nok 
Pernille i) nogen er perfekte sammen:b<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| llllllll |
| Forfatter:  |
katrine ♥trit♥ |
| Dato:  |
25-05-2008 20:03 |
|
Mvh. Katrine KATARIN -hvorfor er jeg en grå sky?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Cikorie - It's a simple fact, that you can't seem to handle me...
Pony sælges, se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 68668969869 |
| Forfatter:  |
AmalieNørregaard (Fylla) |
| Dato:  |
25-05-2008 20:13 |
|
Helt klart Rejseholdet 
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla. Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
25-05-2008 21:18 |
|
Anna Pihl! Jeg har aldrig været vild med at se rejseholdet d:
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Anna Pihl :D:D Jeg synes hun er sej (H) Men her stod den nu på S.e.x. and the city - hvs du skulle være i tvivl Helena  Kom du godt hjem?
Karen "Gestüt Pallerhaff" "Don´t cry because it´s over - smile because it happened!" Hestepasser søges til trakehner-dressurstald i Luxembourg - se mere på min præs. eller kontakt mig via PB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zzzzzzzzzzzz |
| Forfatter:  |
Jennifer (Nielsen) |
| Dato:  |
25-05-2008 22:50 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
25-05-2008 22:53 |
|
SÅ MEGET Anna Pihl ! 
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Anna Pihl fordi jeg har næsten hele serien med Rejseholdet på dvd (mangler kun en dvd) Ellers var det klart Rejseholdet!!! Nu vil jeg se afsnittet fra Rejseholdet som var der i dag 
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
^eller nej! Må bliver i morgen! Zulu Royal Langt fra las vegas (har dog også på dvd) Rejseholdet Forsvar Og så i seng  
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klart.... |
|
|
REJSEHOLDET, selvom de ikke spiller vildt godt, er det stadig klasser over Anna Pihl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhfkjs |
| Forfatter:  |
Jørgensen ♥Ib♥ |
| Dato:  |
26-05-2008 08:29 |
|
Rikke'Jørgensen 'Langergaard ! Rodlease Tango <3' Elmholts Ibenholt & Bonnie <33'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lakrids? |
| Forfatter:  |
LÚL xD |
| Dato:  |
26-05-2008 08:43 |
|
- eftersom jeg har set alt for meget Anna Pihl, vil jeg helst se Rejseholdet 
sagde Lul (; - sæt lidt kulør på hverdagen. Rid Dansk Pinto 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Karen: Tak for sidst!  Er I så ved at været nået igennem det hele? I mangel af bedre måtte jeg jo "nøjes" med de danske programmer  Jeg kom godt hjem, er endelig ved at have udsovet. Så nu læser jeg kemi for fuld tryk. Og føllet har jeg såmænd også fundet et navn til. Når det nu skal være et ur, der starter med B, kan han så hedde andet end Bornholmer?  Hils!
- Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rødgrød med fløde |
|
|
Rejseholdet helt klart
Skrevet af Sofie Uha, hvorfor kan de dejlige heste dog ikke holde for evigt? Dejlige drenge - I vil ALTID have en plads i mig <3 Grey's Anatomy, elsker den serie ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tihiihi |
| Forfatter:  |
Simone KR |
| Dato:  |
26-05-2008 11:08 |
|
[: SIMONE .. Husk Altid På: Intet er umuligt, for den her har viljen i hjertet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| hej ehj |
|
|
Jeg elsker Anna Pihl, men Rejseholdet er nu bedre 
Nu med Enekærs Ana-Bell Tidligere Magic Bonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rejser |
|
|
rejseholdet. anna pihl sucks
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dæhfiousdf |
|
|
Helt klart rejseholdet!!!! Det bedste EVER
Mette Jepsen - Kalumhus' Kazio <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bumbumbum. |
| Forfatter:  |
marlenej |
| Dato:  |
28-05-2008 13:55 |
|
Rejseholdet, har set nogen af afsnittene før, men synes ikke anna pihl er spændende når man har set dem før. 
marlene jensen. tanker som ligger for dybt til tårer )':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Anna Pihl! Har aldrig set rejseholdet, holder mig til Anna Pihl 
___________________________ ...Hilsen Laura... ♥Zita&Lucas♥ ___________________________ :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Ugens største dilemma er for mig om jeg skal vælge Anna Pihl eller Rejseholdet.  Må dog indrømme at det oftest bliver Anna Pihl, da jeg aldrig har set de første afsnit.
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Stilling |
|
|
Stillingen er indtil videre: Rejseholdet: 21 Anna Pihl: 13 - REJSEHOLDET fører 
Heste- og børnebøger sælges! Se præsentation for mere info - Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| REJSEHOLDET |
| Forfatter:  |
Holtze ♥Kaja og Mathias♥ |
| Dato:  |
30-05-2008 13:15 |
|
REJSEHOLDET BASTA!!!
Selvom jeg har boxen og har set den op til flere gange hehe
Med Venlig Hilsen
Kaja
- Mathias Bastholm Dahl my one and only <3 Jeg savner at ride 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Wallaballa |
|
|
Rejseholdet er uhyggeligt xD' Anna Pihl (;
Sofie & Cappuccino :}
- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L) Look into my eyes you will see what you mean to me!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| heheheheehe |
|
|
Anna Pihl kan da slet ikke måle sig med REJSEHOLDET!
Z L N D I E Det er vigtigt at man holdes til ilden men hvis man holdes for tæt på ender man med at puste ilden ud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uhhhhhhhhhhh |
|
|
Rejseholdet er klart bedst! Selvom man har det hele på DVD xD
Mvh. Charlotte Holder stævne i Randers, skriv for info!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
01-06-2008 19:20 |
|
REJSEHOLDET  det kan jo SLET ikke sammenlignes!
- min mening (: fionabona - med part på kiara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
02-06-2008 14:16 |
|
anna pihl, for alt i verden! d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg må indrømme! |
|
|
det er squ svært at vælge men jeg gør nogen gange sådan hvis jeg skal se anna phil så når der er reklamer tager jeg over på rejseholdet men nogen falder jeg så ind i rejseholdet eller omvendt 
Mvh. Lotte. Stald Topaze - Avl af brogede heste/ponyer. Hestetrailer udlejes, Ribe- lasteevne 1150 kg. Nu med to ponybørn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjkdgjh |
|
|
Mvh. Lotte. Stald Topaze - Avl af brogede heste/ponyer. Hestetrailer udlejes, Ribe- lasteevne 1150 kg. Nu med to ponybørn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tyhcgfhfgjhcvh |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
02-06-2008 19:36 |
|
Er begge programmer ikke genudsendelser? 
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} honni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mnmnmmim |
| Forfatter:  |
Bianca ♥Capetown♥ |
| Dato:  |
03-06-2008 22:00 |
|
REJSEHOLDET! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dassssss |
| Forfatter:  |
Lotte ♥Gorba♥ |
| Dato:  |
04-06-2008 13:35 |
|
ANNA PIHL men kan også godt lide Rejseholdet...
LOTTEPOTTE - med vidunderlige Gorba - og snart med en vidunderlig hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| anna pihl |
| Forfatter:  |
riki ♥frida♥ |
| Dato:  |
04-06-2008 23:17 |
|
anna pihl men på lørdag er det kriminalkommisær barnaby
skal du have hest køb fjordhest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| qwertyuio |
| Forfatter:  |
Sarah (Rista) |
| Dato:  |
05-06-2008 11:10 |
|
Rejseholdet helt klart  - Anna pihl er ogs mega nice men lidt urealistisk..  ^& ogs Barnaby til mig. Det funny 
◦ SARAH KROG' - med vidunderdyret Rista :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| loikujyhtg |
|
|
forresten er de noget i må forklare mig - der er sku da ikke 3 Sæsoner af anna pihl vel ? o: det har da kun kørt en gang før nu ? :L ååårh ja Barnaby er optur ! 
» Loυιse Lυlυ Frandsen  Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
Nightwish 2007. Nightwish 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| serier |
| Forfatter:  |
riki ♥frida♥ |
| Dato:  |
05-06-2008 17:43 |
|
jo sæson 3 af anna pihl kan også købes
skal du have hest køb fjordhest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| snmdsnmdnmdnd |
| Forfatter:  |
lineporsby |
| Dato:  |
05-06-2008 18:31 |
|
Line'Porsby Kiks og Canoon - fordi jeg elsker jer <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lokujhyfrd |
|
|
Riki : det var nemlig det jeg havde set men en sæson er det ikke hvor mange der bliver sendt altså som om at der kun er lavet 1 sæson fordi der ikke er kommet nye afsnit ?(nu fulgte ejg ikke så meget med så det kan være den er lavet over 3 gange ?)
» Loυιse Lυlυ Frandsen  Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
Nightwish 2007. Nightwish 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aprapr |
| Forfatter:  |
Daisy-Frigg ♣DL♣ |
| Dato:  |
07-06-2008 10:42 |
|
Jeg vil helst se Anna Pihl  Rejseholdet har været genudsendt før!
Hilsen Ditte >> Alt er bedre end intet << Føl i 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|