Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Sidste skoledag for 9.
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 18:11

Hvad skal i sidste skoledag???


Jeg skal med klassen ud og spise morgenmad hos min lærer og så skal vi på skolen hvor nomineringer og karamelkastningen. Så skal vi på dyrepladsen og hygge os. Bag efter skal vi lige hjem og så skal vi mødes på en restaurant kl 19.30 og efter der har vi lejet et lokale hvor vi skal feste resten af natten.


Jeg glæder mig...



-Min mening... I må meget gerne modargumentere hvis det lyster jer.


Hilsen Cathrine
Landsfinalerne 2008
>> Her kommer vi!
<<


www.123hjemmeside.dk/cathrine-magic


Og


www.rbh-kvadrille.webbyen.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 18:13

vi skal hjem hos en fra klassen og spise brunch.

så over på skolen, se & lave show, kaste karameller og så lege med skum :D

så skal vi så hjem og gøre os klar, så over og grille hos en anden fra min klasse.


og så er der biiiiig paaarty for alle 3 niende klasser.



milhbabye

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjklæ
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 18:19

Vi lægger ud med at spise morgenmad med afgangsklasserne(9.a, 9.b, 10.a) og lærerne :) Derefter bliver der vandsprøjt og karamell kast.


Så er der show i store sal hvor de andre klasser kigger på mens hver især klassevis fremfører et lille show.


Derefter går vi ned til lyngby sø - enkelte elever bliver smidt i. Så hygger vi lidt der, og så køber vi sprut og så tager man nok lige hjem i bad ;)


Om aftenen er der fest hvor vi er sammen alle 3 klasser.


DET ER PÅ TORSDAG :D :D :D :D


&& Whatever &&
- Soffi ¤ siden 2/5 2005 -
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 18:25

Jeg har sidste skoledag d. 4. juni først. :(


Men vi starter med at spisemorgenmad sammen med parallelklassen på skolen, derefter kaster vi karameller ind i klasserne. :P

Og så begynder vi med nomineringer osv. :D


Efter vi har nomineret skal vi spille forbold mod lærerne og derfter ind i kongenshave eller eventyrhaven og feste med alle de andre 9. klassere. :P


Efter det står det på PARTY hele natten, i fælleshuset, hos en fra klassen. :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 18:49

Sidste skoledag den 2.


Morgenmad på skolen sammen med vores parallelklasse.

Karamelkastning evt. noget med skum? ved det ikke

Underholdning i hallen

Slut i skolen

I mindeparken (Går i skole ved Århus)

Tilbage til skolebyen og så holde fest i et lokale

^slutter kl 1 og lokalet skal være ryddet op kl 12



- Oh no! Mundtlig engelsk allerede d. 4



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 aaaaaaaaaaaaaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 18:50

Vi starter med morgenmad kl 07.15( ) hos en pige fra min klasse. Så tager vi ned til Marks forældre (dreng fra min klasse, der for knap 7 måneder siden blev kørt ihjel), for at aflevere blå bog og lige få en snak med dem omkring det hele, det er lang tid siden...

Så skal vi op på skolen, for at kaste karameller og sprøjte med vand, med de 2 andre 9. klasser, som foregår i klasserne og i skolegården.

Efter det skal 8. og 9. klasserne samles i filmlokalet, for at se nomineringer og se priser (det bliver alt for godt med 8. klasserne ). Så skal der spilles fodbold mod lærerne, hvor hele fodboldbanen bliver fyldt op med skum :D

Derefter tager vi direkte i Mindeparken i Århus, og drikker alvorlig meget, tager hjem og fester videre et eller andet sted :)

- Vores afgangsfest holdes nemlig den 31. i stedet for.


Louise Nørskov

R.I.P Dilli Dancer

0
0
Svar på denne tråd
 
 fhsdhdhswer
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 18:54

Klokken 7.00 mødes vi på skolen. Vi bliver kørt ud til Nilles Kro, hvor 9.a og 9.b skal spise morgenmad med vores lærere.

Kl. 8.50 er vi tilbage på skolen, og så skal der kastes (tyres) med karameller til alle skolens 600 elever.

Efter vi har kastet med karameller, skal vi lave en revy om vores lærere (tradition). Jeg skal spille vores engelsklærer, en rigtig fræk sag, som går i lædertøj.

Når revyen er færdig, og vi har haft de rigtige lærere oppe på scenen, skal vi ned på skolens fodboldbaner og spille fodbold. Lærerne vs. eleverne.

Vi tager direkte ind i Mindeparken bagefter, hvor vi drikker os hammer lamme, og har en pisse fed dag.

Direkte fra Mindeparken tager vi ud og spiser på en restaurent, hele 9.b (9.a spiser på en anden restaurent).

Når vi er færdige med at spise, finder vi en bus hjem, og så skal der festes HELE natten lang.


8 dage tilbage!!


Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg elsker dig Lasse. <333
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 18:58



.. vi har sidste skoledag på næste tirsdag :D .. <3

. vi skal mødes og spise morgenmad med lærerne -
hvor der derefter, vil være karamelkastning - Fodbold mod lærerne og vandkamp på stadion.

Derefter skal vi alle ned til Vejle å - hvor ALLE niende klasser mødes hvert år,
til deres sidste skoledag. - og hvor der med garanti er nogle der bliver smidt i vandet -
lasse og vores bedste ven - mener ihvertfald at de smider mig i :D haha .
Men de mener så også at de skal være ret stive - så mon ikke man sagtens kan hive dem med i?


. Derefter tager vi nok lige hjem,
skifter tøj - fordi vi skal have gallatøj på -
også skal vi op og spise aftensmad med lærerne -
derefter tager lærerne hjem -
og der er fest hele natten :D:D ..

»Lasse's Chelle«

¬ Nu uden Vestergaards in-zeit !

Linka R.I.P

Jeg er ikke teenagehysterisk

- jeg er blot psykisk nedtrygt !


Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask,

så vi kan være sammen forevigt.
0
0
Svar på denne tråd
 
 ujhyfrertergtrg
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 19:23

nu går jeg godt nok i 10. meen i får den alligevel ;)


kl 8-9 er det fællesspisning for 10. klasse i 10.klasse lokale. så er der karamelkastning, vand, priser til lærerne, rundbold (udvalgte lærere mod 10. klassen) så til stranden og drikke. så når kl bliver 6-halv 7 kommer klassen hjem til mig også er der ellers bare paaartyyyy B-)

har den 4.



» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalallala
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 20:19

Min sidste skoledag bliver desværre ikke som mange af os fra klassen håbede, men jeg vil da nok få det sjovt alligevel


Fra kl. 7.30-8.15: 9y og 9x Spise morgenmad sammen med lærerne på skolen. Det er desværre langt på det tidspunkt, da det er der alle eleverne begynder at komme i skole, og gå under tunellen, hvor 9. klasserne plejer at stå, og "smadre" de små


Bagefter der skal der kastes med karameller og alle de ting vi nu gør, som vi ikke må Så skal vi lave et show i Bifrost (vores fællesrum) og mener vist det er ca. kl. 9.30 så kører vi til Næstved hvor vi skal bowle og spise ud til suså'en.


Om aftenen fra kl. 18.00-03.00 holder vi fest hos en fra min klasse, hvor vi alle bare skal være SÅ stive


SOFIE DYBERG

Med Zobell og Lisa.

Der findes INGEN som jer.

True love without a end. <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 sidsteskoledag
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 20:44

jeg går godt nok ikke i 9 klasse men 10 .. men skriver alligevel ;p


vi skal ud og spise med lærerne onsdag aften og så torsdag er det så sidste skoledag, der skal vi have morgenmad på skolen, hvor hver klasse får inde i klassen, og så skal vi kaste karameller og spille fodbold mod lærer og sådan og aå ind i "gryden" i esbjerg og hygge og drikke lidt heh . og så om aftenen holder vi fest alle fire tiende klasser sammen :)


Hilsen Mette
>> Moorland's Rondale, Perle, Naomi,Bonnie,Golden Hero & Lex 35 <<


0
0
Svar på denne tråd
 
 TIl SmukkeZaco
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 22:39

kender du en dreng på 14 der hedder simon, han bor i århus og har mørkt hår, skidegod til fodbold og han skyder og har en kæreste og mener nok han går i 8


» Signe & Stella «

fordi du betyder meget for mig. (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til SmukkeZaco
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 15:13

kender du en dreng på 14 der hedder simon, han bor i århus og har mørkt hår, skidegod til fodbold og han skyder og har en kæreste og mener nok han går i 8 ?



» Signe & Stella «

fordi du betyder meget for mig. (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fredag
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 15:20

På fredag er det min sidste skoledag :)


Vi skal først op på skolen og spise morgenmad med parallelklasserne, derefter skal vi over og have vores udklædningstøj på og have taget billeder.


Så er der karmelkastning bagefter skal vi lave show efter står det på skum "bad"

Til sidst på skolen er der så fodboldkamp imellem elever og lærer.


Så skal vi hjem og i bad og så skal vi på bakken og spise o.s.v Til sidst skal vi over til et lokale og holde FEST!!!!! <3


Gør livet til en fest rid fjordhest

Claus er den bedste for evig og altid.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 15:22

Vi overstod sidste undervisnings/skoledag i fredags
Vi spiste morgenmad sammen, derefter kastede vi karameler og smed vand på hinanden :b
Så holdt vi et award-show, med bla. året bommert, dranker/drankerinde og andre sjove ting.
Derefter lavede de nogle lege med lærerne, og kl. 12 tog de ned og drak i en nærliggende park.
Jeg tog desværre allerede hjem kl. 11, fordi jeg skulle hjem og gøre klar til stævne.

Til Skt. Hans tager vi ud til vores matematiklærer og hygger xD
Og tror det er den 14.juni holder de andre en fest, som jeg heller ikke kan komme med til :s

- Jette



» Stald Jessen «



Tilridning af ponyer, ridning af heste & ponyer, undervisning og andet tilbydes fra 1.juli
Flere spændene heste & ponyer til salg.
Se mere på vores hjemmeside.
www.123hjemmeside.dk/Stald-Jessen


0
0
Svar på denne tråd
 
 MEEEEEN
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 15:23

Jeg har dog ikke haft sidste skoledag endnu.
Jeg skal i skole i næste uge, mens de andre er i London :s

- Jette



» Stald Jessen «



Tilridning af ponyer, ridning af heste & ponyer, undervisning og andet tilbydes fra 1.juli
Flere spændene heste & ponyer til salg.
Se mere på vores hjemmeside.
www.123hjemmeside.dk/Stald-Jessen


0
0
Svar på denne tråd
 
 fhfgjhgkjlo
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 16:14

vi starter med at spise morgenmad hos en fra min klasse også går vi op på skolen, kaster med karrameller :D

så skal vi spille håndbold mod lærerne :b og efter det er der revy.

vi er cirka færdige 11.30, så har lærerne inviteret os til frokost på lærerværelset.

så går turen videre til gadekæret og fest om aften :D


- Signe.



Have you hugged a pirate today ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 20:24

Jamen vi starter også dagen med morgenmad hos klasselæreren. Kl. 10 er det så planen at vi skal være på skolen og vade rundt i klasselokalerne og kaste karameller (og barberskum ) indtil kl. 11 hvor vi så skal lave vores afslutningsshow i hallen :b Der bliver nomeneringer, sange og andre pinlige ting Så skal der vist være noget fodboldkamp mod lærerne for dem der gider sådan noget Og så er det så tid til vand og karameller til alle børnene :b


Når vi er færdige på skolen tager vi på posen (stor druk-græsplæne i Hillerød xD) og laller rundt der. Om aftenen er planen så at vi skulle holde fest hele årgangen. Der har dog været nogle problemer med lokaler osv. så det er ikke sikkert det kan lade sig gøre, men ellers holder vi bare vores egen fest



... Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus


Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider