Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Lidt om HypZen...!:-P
Forfatter: 
Dato:  25-11-2002 13:03
Skal lige fortælle noget rigtig godt om HypZen.

Her Sidste lørdags kom Quiet på fold fra første dag (altså sammen med de andre heste, han har være på fold alene) på rideskolen samme med de andre heste. Nogen kunne Ikk' så godt lide ham, andre kunne godt lide ham. Men der er så en heste der hedder Buster, som er et være legebarn, (og det er Quiet også) de to legede bare hele tiden, ind til de kom ind igen. Og de leger sammen hver dag. Så det er jo godt.

De eneste der er noget skidt ved det, det er at hans grime hele tiden bliver ødelagt...:-) *gg*

Ja, også i tirsdags, skulle jeg have undervisning. Men så spurgte min ridelærer om hun ikke lige på ride på ham den dag. Det sagde jeg så ja til, og nøøøjj hvor gik han flot. Han gik rigtig godt til bidet. Ja han var altså bare flot.

Quiet lider også af den VANE, "Skide i kryb og i vandkop". GRRRRRR, siger mor så når hun skal tage det op..!>:-( *gg*

Også er han altid glad, uanset hvad der er så har han altid ørene fremme, og det er så dejligt at se. Han gør mig nemlig så glad.:-D Han var nemlig syg en dag (den var gal med vejrtrækningen), og der gik han også bare og var nysgerrig og glad...!:-D

Og når han får mad, så står han med hoved nede i krybben, også står han og triper på alle fire ben, med ørene fremme. For han er nemlig mad glad. Ligesom når jeg strigler ham. Der har han fundet(i) ud af at jeg har hestebolcher i striglekassen, så han står konstant og prøver at for fat i striglekassen !:-P *gg*:-*(i)

Også den aller sidste ting. Jag har hørt at mange af de voksne og børn, går og siger: "Neeej jeg synes han er så sød og fin". Det er rigtig rart at høre.

Qnuz Mille-som elsker sin pony og hans "MANERER" *gggg*
0
0
Svar på denne tråd

Re: Lidt om HypZen...!:-P
Forfatter: 
Dato:  25-11-2002 13:14
Hai...:)

Det er da dejligt at han er faldet til. Det er da også dejligt at du er blevet så glad for ham.

Jeg har bare haft så travlt på det sidste - jeg har næsten ikke nået at ride. Det jeg har redet er nu gået okay, jeg har i hvert fald kunne styre ham meget bedre end før i tiden.

Begge hypperne skal have smed i dag. Major er en bøf (hihi) når han skal skoes så det tager altid hundrede år og en dag at sko ham *Suk* men det går nok en gang, jeg har jo tid nok i dag. Rocky han står altid pænt når han skal skoes. :)

Nå men jeg vil daffe...:)

-;DStina;D
*;)Gør livet funny rid frederikkerhest og araberpony;)*
Citat: mig
Præsentation Hjemmeside Mail
0
0
Svar på denne tråd

Re: Lidt om HypZen...!:-P
Forfatter: 
Dato:  25-11-2002 14:22
Dejligt...!

Knuz Nicole og Muledyret

*Lad være med og slås med en Lampe med mindre du er Superman...!*
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider