Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 FOR GODT ANJA!
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 19:48

NU SKAL I HØRE DET BEDSTE!!!


Vi er 2 piger i klassen der rider. Mig og en anden ige der har sin egen islænder. Så overhører min lærer så(anja) at mig og min ridevendinde står og diskutere med nogle drenge. Drengene siger: "ridning er bare for nemt!. Man sidder jo bare og så går heste" Vi siger: hallo, den går jo ligesom ikk af sig selv vel. Det er jo heller ikk det at sidde på den der er svært osv.


Så næste dag i skolen har i KLT(klassens tid) Og Anja siger så hvad i skal lave på de grønne dage. Og så havde hun dælme ringet til min ridevendinde, og spurgt om vi i den ene ad dagene kunne ride på hendes hest så drenge kunne se at det ikk er så nemt enda!


HAR JEG DEN BEDSTE LÆRER ELLER HVAD?




Emilie & MiCkey!

> Every night in my dreams i see you, i feel you! <


0
0
Svar på denne tråd
 
 oihoihkøpohj
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 19:56

- ej, nice lærer :]


- sofie. <3

//bag skyerne er himlen altid blå.


0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjkilo
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 19:59

det lyder da fedt.


De andre i min klasse som ikke rider, er på samme måde.
De tror at hesten laver øvelserne af sig selv mens man bare sidder og slapper af på hesten :b Plejer bare at sige: "du er da velkommen til at få en tur så kan vi jo se hvor nemt det er:)"


&& Whatever &&
- Soffi ¤ siden 2/5 2005 -
0
0
Svar på denne tråd
 
 fdhfdhsfsdhshfd
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 20:10

Hahaha


Liv..;b


TIDLIGERE ;


>>LIV LADY NANNA <<

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskirft
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 20:31

Fedt :b


"Hygge hejsa!"
<3 Line og Surprise <3
~* Team JPSR Dressur *~

tidligere: Line♥Tatoo♥

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 20:37

hey, knipser du så ikke lige et par billeder af de seje fyre


milhbabye

0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 21:08

Whatever: jah sådan er ALLE bare!


MIHL: ORh jo det havde jeg slet ikk tænkt på! god ide!


Jeg glæder mig så meget til at se deres fjæs når Svanni(hesten) begynder at gå!




Emilie & MiCkey!

> Every night in my dreams i see you, i feel you! <


0
0
Svar på denne tråd
 
 ggggggg
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 21:28

haha. fedt. fuuck jeg gad godt at se dem fra min klasse ride :b haha.


kender godt det der med ''det er jo ikke en sport, du sidder jo bare på hesten''

nå ja

0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 21:31

Miss chanel: PRÆCIS!!!


De ved bare ikke en sk*d hvad de snakker om...


Jeg får altså nogle gange flip! jeg er ligt bange for jeg går i selvsving og bare har armene ud til siden og slår alle dem ned der siger at ridning ikke er en sport!


HELT SERIØST!




Emilie & MiCkey!

> Every night in my dreams i see you, i feel you! <


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider