NU SKAL I HØRE DET BEDSTE!!!
Vi er 2 piger i klassen der rider. Mig og en anden ige der har sin egen islænder. Så overhører min lærer så(anja) at mig og min ridevendinde står og diskutere med nogle drenge. Drengene siger: "ridning er bare for nemt!. Man sidder jo bare og så går heste" Vi siger: hallo, den går jo ligesom ikk af sig selv vel. Det er jo heller ikk det at sidde på den der er svært osv.
Så næste dag i skolen har i KLT(klassens tid) Og Anja siger så hvad i skal lave på de grønne dage. Og så havde hun dælme ringet til min ridevendinde, og spurgt om vi i den ene ad dagene kunne ride på hendes hest så drenge kunne se at det ikk er så nemt enda!
HAR JEG DEN BEDSTE LÆRER ELLER HVAD?