Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Virkelig rørende!
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 17:27

denne her video fladt jeg over inde på Youtube.

den er virkelig sørgelig!


syntes i skal se den!

siden er : www.youtube.com/ watch?v=wlLsVG7oA38&feature=related


aldrig gør det!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm....
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 18:00

gider i ikke lige svarer? :-)


behandel jeres hest med respekt!

kuk-kuk :-P

fra Anne

0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 18:47

Den' go'


Mikkel

Tak for alt

0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 18:56

OMG...


Hvilke mennesker kan gøre det...

Det er umenneskeligt, at nogle kan behandle andre væsener sådan, det er urimelig


Jeg er fuldstændig stum :(




Emilie & MiCkey!

> Every night in my dreams i see you, i feel you! <


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalal.
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 19:06

Denne : www.youtube.com/watch?v=bD- Si0vVmPI&feature=related er der bestemt også noget at være forarvet over .


LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (:

Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.


0
0
Svar på denne tråd
 
 r ista
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 19:37

Småtuder?



SARAH KROG'
- med vidunderdyret Rista :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Et evig bevis
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 19:50

på hvor egoistiske og onde vi mennersker kan være. Det er utrolig hvor meget de heste vil gå igennem for os - trods overstående handlingere. Åh ha hvor bliver jeg sur.


Med den dejlige traver, Face The Feat - som bare kaldes Findur :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 11:45

Kunne godt nok ikke se den sidste færdig da.



Louise•○

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 17:00

Hold k*ft man, altså video nr. 1 er så rørende

Video nr. 2 er lige til at banke i bordet af Det er sygt!


Hilsen Helene


Citat: I nøden skal man kende sine venner. (Ukendt)


Citat: Sandt venskab findes, hvor tavshed mellem to mennesker er behagelig. (Ukendt)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg elsker dig Lasse. <333
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 17:20


.. det sådan nogle ting som bare ikke må ske -
lige meget hvilkent dyr det er - Men sjovt nok er det kun når det er heste der bliver forargelser -


.. Ikke fordi jeg siger det er iorden -
Det er dybt uacceptabelt !!!

. men hvor mange er det der tænker på alle de køer, og grise der bliver kørt alt for mange kilometer . for at blive slagtet - er det iorden?

»Lasse's Chelle«

¬ Nu uden Vestergaards in-zeit !

Linka R.I.P

Jeg er ikke teenagehysterisk

- jeg er blot psykisk nedtrygt !


Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask,

så vi kan være sammen forevigt.
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 22:00

jeg tør ikke se filmen


nogen der vil forklare hvad der sker?





Harald jeg vil altid elske dig <3


Du Har Mit Hjerte..

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 22:00

jeg tør ikke se filmen


nogen der vil forklare hvad der sker?



Harald jeg vil altid elske dig <3


Du Har Mit Hjerte..

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfgnskjdfbg
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 22:03

ups .. kom til at sende den samme to gange.. det må i undskylde (:


Harald jeg vil altid elske dig <3


Du Har Mit Hjerte..

0
0
Svar på denne tråd
 
 til kat *harald*
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 15:32

Kun til kat *Harald*

ellers får i jo avide hvad der sker!


den handler om en pony der er vildt god til at springe men kommer på et slagterri......







til : LilleChelle

du har ret det er ikke i orden!

stakkels grise og køer og alle andre salgs dyr der bliver behandlet sådan!

og til dem der gør det :


behandel jeres hest med respekt!

kuk-kuk :-P

fra Anne

0
0
Svar på denne tråd
 
 jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 15:57

LilleChelle: Find en video hvor grisene bliver kørt forlangt, og der vil komme meget brok fra min side.

Du ved ikke hvor meget vi/jeg gør, for de grise og kører - som måske ikke lige sker her på JHN.



Louise•○

0
0
Svar på denne tråd
 
 lfkgjfsklgh
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 16:17

Arggh!! Så noget af 1'ern .... turde ikke se resten....






Harald jeg vil altid elske dig <3


Du Har Mit Hjerte..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeee
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 18:42

Det jo ikke noget nyt...


Igang med at spise nogle heste tøser

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg elsker dig Lasse. <333
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 18:46

Louise: Det kunne jeg nok sagtens -
men det er ikke lige det jeg bruger min tid på -
overhovedet . Jeg vil gerne indrømme at jeg kun er på Youtube.com
hvis jeg skal uploade film eller der er sådan en tråd her.
Jeg kan slet ikke finde tid til at sidde og kigge derinde.

»Lasse's Chelle«

¬ Nu uden Vestergaards in-zeit !

Linka R.I.P

Jeg er ikke teenagehysterisk

- jeg er blot psykisk nedtrygt !


Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask,

så vi kan være sammen forevigt.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider