Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvad skal prisen være (part)?
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 21:07
Jeg står og overvejer meget om jeg skal købe en hest. Men da jeg skal starte på gymnasiet næste år, bliver jeg nødt til at få en part på. Det er en gammel hest, slutningen af 20'erne. så det er mere eller mindre kun let ridning. Jeg ville nok have brug for en 2-3 gange om ugen. Prisen på opstaldningsstedet er 2600kr. med alt ink. både foder, udmugning og frit bruger af alle riderbaner og ridehus.
Mit spørgsmål er så, hvad kan jeg tage for parten, når det udelukkende er ridning og hygge. Men samtidigt en gammel hest, som ikke må rides for hårdt.


Skrevet af Sofie

Uha, hvorfor kan de dejlige heste dog ikke holde for evigt?

Dejlige drenge - I vil ALTID have en plads i mig <3

Grey's Anatomy, elsker den serie ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 21:11

synes godt 600 kr. d:
- men jeg har altså overhovedet ikke forstand på den slags.


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 21:12

Hvad kan hesten?



____________________________
Kia
duogjeg - toenighed.

0
0
Svar på denne tråd
 
 afhænger og
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 21:29

afhænger også af hvor i landet det er, og hvordan faciliteterne er på stedet




Don't imitate, innovate !
"Venner som er stille engle der løfter os op
når vores vinger har problemer med at flyve"
ت
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ang. part.
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 12:02

Hvad kan hesten? Dressur/Spring?

Hvad må parten? (Skov, dressur, spring, stævner?)

Hvad er der af faciiteter på stedet?

Hvor I landet?

Evt. andet info, hvis jeg har glemt noget, du synes skal med.


Prisen afhænger jo af en del. :)



Ditte

- nu med May Ray

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ohøj..
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 22:31

Min part betaler 400,- om måneden for to gange om ugen, men hun rider også kun i skoven. Og selvfølgelig i ridehus hvis vejret er helt umuligt..


<3 Cutters Magic Colours <3


You Don't Have To Be Crazy To Be My Friend, But It Sure Helps:P


R.I.P <3 Kasino <3

Du Vil ALTID Være Mit Et Og Alt <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 xlvlædfcxv,
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 23:33

Altså jeg betaler 500 kr i måneden for at låne Gipson?

Anne-mette har udlånt ham til mig, og kender hende i forvejen - så ved ikke om det er derfor jeg har fået det ekstra billigt.



Fjordglimt Mr. Gipson

Kjærsfeldt

Stutteri og dressage center

www.kjaersfeldt.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej;p
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 20:23

Gratis.


Jeg gad i hvert fald ikke betale for så gammel en hest.

Jeg går slet ikke ind for, at parter skal betale, da det ofte er for at gøre ejeren en tjeneste :)



07/05-1992 - 05/01-2005

F L A S H D A N C E

10/05-1999-29/08-2007

G O V A

-nu med Zsa Zsa



0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 20:29

jeg syntes det er helt hen i vejret at betale 300-700 kr for at ride en hest to gange eller tre gange, altså jeg ville da bare være glad hvis der var en der gad ride min hest når jeg ikke havde tid, max 100 siger jeg


»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej (:
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 21:58

Altså, jeg gir' 500 kr om måneden, for tre gange om ugen.


- Sagde

- Nanna - <'33

Med den dejlige part Calico<3


Rid bedst, rid Dressur hest =D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pris på part
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 18:51

Altså jeg er enig med Skovgaard !


Men hvis man SKAL betale , vil jeg sige 100 kr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 rødgrød med fløde
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 10:56
Hesten er desværre solgt, men tak til dem der har kommenteret.

Skrevet af Sofie

Uha, hvorfor kan de dejlige heste dog ikke holde for evigt?

Dejlige drenge - I vil ALTID have en plads i mig <3

Grey's Anatomy, elsker den serie ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Altså......
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 11:15

Selvom det er lidt forsent nu som en anden så skrev så gør man ejeren en tjeneste og burde faktisk betale sin part for at man får rørt sin hest og holdt den ved lige..
Man slipper jo selv for at gøre et godt stykke arbejde og det skulle man få penge for? Ej ;)



ღ Jose & Raffe ღ
.
- Det kommer ikke an på størrelsen -
Men gørelsen!
www.joseograffe.dk
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider