Så har jeg måtte tage den hårde beslutning at sige Rain op.. @!#$, det har været den sværeste beslutning i mit liv, den hest har jeg kæmpet så meget for. næsten 2 år, har jeg haft hende. Helpart, halvpart skiftevis. de andre parter der har lært hende at stejle på kommando, har jordet skoven rundt på hende, fået advarsler, er blevet smidt ud fordi de har ødelagt alt det jeg havde bygget op med Rain, ja det hele. hun har været så meget igennem og endelig har jeg fået en kanon god pony ud af hende. jeg er så stolt af det lille kræ.
da jeg fik part på hende kunne hun dårligt nok springe 50 cm, hun løb udenom eller stoppede hele tiden.
vi sprang LA baner i sommers og hun tager alt nu.
i skoven var hun doven og gad ikke springe over springene,
hun stoppede bare og man skulle være sparke til hende før hun
gad gå frem derude.
nu går hun med ørene fremme og er direkte 'varm' derude, hun er virkelig tændt, og hun kan VIRKELIG løbe stærkt. hun springer ALT i skoven, vi har sprunget omkring 1,20 i skoven.
i dressur kunne hun ikke gå til biddet, hun var smadderdoven og schenkeldøv og gad ikke andet end bukke og stoppe op og stejle.
nu går hun frisk fremad, kan gå til biddet nogenlunde i alle gangarter søger ned og lytter til rytteren.
jeg er så glad for hendes forvandling. det er helt vildt.
men jeg har måtte se i øjenene at skolen, lektier, venner, fester og det hele tager alt min tid, og jeg har derfor forsømt Rain rigtig meget for tiden. til næste år får jeg endnu mindre tid, så det er på tide at sætte en stopper for alle de gode tider, perfekte rideture, dejlige jagter, ja det hele. Vil savne det mere end noget andet, det vil jeg virkelig. Jeg har allerede fundet en perfekt ny part, som bare er kanon sød. Jeg skal undervise hende det første stykke tid så det er jo rigtig godt <3
Men desværre er det slut med Julie og Rain nu. efter 2 år næsten.
vil savne dig dejlige, fantastiske pony <3

jeg elsker dig pony.. for fanden :'/