Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Farvel Rain :'/
Forfatter: 
Dato:  21-05-2008 21:47

Så har jeg måtte tage den hårde beslutning at sige Rain op.. @!#$, det har været den sværeste beslutning i mit liv, den hest har jeg kæmpet så meget for. næsten 2 år, har jeg haft hende. Helpart, halvpart skiftevis. de andre parter der har lært hende at stejle på kommando, har jordet skoven rundt på hende, fået advarsler, er blevet smidt ud fordi de har ødelagt alt det jeg havde bygget op med Rain, ja det hele. hun har været så meget igennem og endelig har jeg fået en kanon god pony ud af hende. jeg er så stolt af det lille kræ.

da jeg fik part på hende kunne hun dårligt nok springe 50 cm, hun løb udenom eller stoppede hele tiden.

vi sprang LA baner i sommers og hun tager alt nu.

i skoven var hun doven og gad ikke springe over springene,

hun stoppede bare og man skulle være sparke til hende før hun

gad gå frem derude.

nu går hun med ørene fremme og er direkte 'varm' derude, hun er virkelig tændt, og hun kan VIRKELIG løbe stærkt. hun springer ALT i skoven, vi har sprunget omkring 1,20 i skoven.

i dressur kunne hun ikke gå til biddet, hun var smadderdoven og schenkeldøv og gad ikke andet end bukke og stoppe op og stejle.

nu går hun frisk fremad, kan gå til biddet nogenlunde i alle gangarter søger ned og lytter til rytteren.

jeg er så glad for hendes forvandling. det er helt vildt.

men jeg har måtte se i øjenene at skolen, lektier, venner, fester og det hele tager alt min tid, og jeg har derfor forsømt Rain rigtig meget for tiden. til næste år får jeg endnu mindre tid, så det er på tide at sætte en stopper for alle de gode tider, perfekte rideture, dejlige jagter, ja det hele. Vil savne det mere end noget andet, det vil jeg virkelig. Jeg har allerede fundet en perfekt ny part, som bare er kanon sød. Jeg skal undervise hende det første stykke tid så det er jo rigtig godt <3

Men desværre er det slut med Julie og Rain nu. efter 2 år næsten.

vil savne dig dejlige, fantastiske pony <3

jeg elsker dig pony.. for fanden :'/

/ Vildrose

Rain søger en halvpart, hun står

nær Vestskoven. Læs mere her!

0
0
Svar på denne tråd

cvcvnmmczvbmxb
Forfatter: 
Dato:  21-05-2008 21:52

Trist, men hvis du selv synes det var det bedste at gøre... Smukke smukke Rain... && forandring ... Den ser i hvertfald ud til at kunne en del.. Flot arbejde (Y)

°..Skrev Frk. Krid..°

©©hende med Sera, nu uden Tessa©©

Før: TessaSera

JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd

thilde.
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 13:03

trist. men ja hellere det end forsømme ponyen. flot arbejde du har gjort med hende (:

0
0
Svar på denne tråd

gggggg
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 13:29

nårh <3

alligevel fornuftig beslutning at tage, selvom det må være piisse hårdt, efter alt det du har været igennem med den pony ..

rigtig flot arbejde du har lagt i hende julie.

0
0
Svar på denne tråd

olujhytgfred
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 13:34

ej hvor trist =/

men hvis du selv føler det er det rigtige! (Y)

hun er virkelig smuk og der er sket SÅ meget med hende =]

» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic

Nightwish 2007. Nightwish 2008

0
0
Svar på denne tråd

aaaaaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 13:49

Som vi snakkede om, flot at du kan tage beslutningen!
Det bliver hårdt det næste stykke tid, men dejligt at du selv er tilfreds med den nye part og du kan jo altid besøge Rain, og følge dem begge to.

Du har gjort meget for både den smukke pony! :)

Louise Nørskov

R.I.P Dilli Dancer

0
0
Svar på denne tråd

mickey<33
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 13:49

Denne besluning må have været virkelig hård for dig...

At "droppe" en pony som man har givet livlysten tilbage, fået den til at gøre ting som andre kunne...

Det er intet andet end fantastisk :)

Øv øv øv :(

Emilie & MiCkey!

> Every night in my dreams i see you, i feel you! <

0
0
Svar på denne tråd

ekfegjregegt
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 14:49

Tak allesammen :( Ja, det har virkelig været hårdt, er slet ikke sikker i min beslutning, eller jo det blir jeg jo nød til at være.. da det er besluttet. Vil vædde med jeg kommer til at fortryde det :(

/ Vildrose

0
0
Svar på denne tråd

lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 15:40

eejjjjj ikke også dig og rain, den fantastiske pony!

har virkelig ALTID beundret den pony helt vildt, altid kigget og svaret når du har lagt billeder ind af hende

årh hvor må det dog være en forfærdelig og hård beslutning at tage ! Men føler med dig at det er synd at forsørge hende, håber hun får det lige så godt ved den nye part

»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd

rainiiii.
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 16:08

Årh Jyl :/ <3

Nynne
og
Sasha

Lundby Efterskole 08/09

Sasha, My one and only , <3

0
0
Svar på denne tråd

Is med fløde
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 16:31

Det er flot at du kan tage en så svær beslutning.

Bliver helt mærkeligt at ikke se alle dine dejlige billder af smukke Rain mere, men det er bedre at hun får en ny part end bare står og går til spilde.

Men igen, det er virklig en flot beslutning, selv om den er hård og du sikkert kommer til at fortryde.

TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd

rhreheherh
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 09:05

Ej jyller :( .

Det jeg virkelig ked af at høre, dig og rain var bare så fine sammen :o ..

Men dejligt du har fundet en god part til hende, mon ikke hun bliver lige så glad for den som dig ?

Så har du jo massere tid til at passe egeskolen ;)

» Michella §

* med stjernen Leda ©

Janette, du vil altid være savnet

0
0
Svar på denne tråd

jegergud
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 20:48

respekt for at du overhovedet kan tænke dig frem til sådan en beslutning. selvfølgelig er det super ærgeligt når i nu er kommet så langt, men er sikker på det bliver bedst i længden.

Og hvor er det dejligt at høre du har fundet en ny part og at du selv kan have lidt indflydelse på deres ridning (:

milhbabye

0
0
Svar på denne tråd

santos
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 21:08

Ej, det er trist at høre.

Men hvis hun har været lidt forsømt for tiden, og du ved at der ikke bliver mere tid - så er det nok det bedste, selvom det er rigtig svært.

Håber det kommer til at gå godt med den ny part.

Rain er altså super skøn :)

» KH. Frederikke,

se vores hjemmeside :)

0
0
Svar på denne tråd

ewkfekgerjg
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 14:48

Ja, det er pisse ærgeligt :Q

.. men ja, den nye part er rigtig flink og er rigtig sød ved Rain. og i vil da stadig kunne finde hende på hestegalleri med hendes nye part hvis det endelig er :)

/ Vildrose

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider